6 yıllık evliyim, ilk tartışmada babamın evine bıraktı. Aile evinde el gibi hissediyorum, ne yapmalıyım?

6 yıllık evlilik. İlk tartismamiz. Konu onun ailesi, biz bile değiliz. Babamın evine getirip birakti. Fakat eski huzurum hiç yok. El gibiyim. Kendi evim, kendi odam gibi hissetmiyorum. Ve utanıyorum ne yaparsam yapayim mesela bir şey kırılsa ya da kirlense aşırı bı mahcubiyet. Sanki yabancı bir ev gibim hiç rahat değilim. Neden böyle hissediyorum? Tecrubeliler yazsın
6 yıllık evliyim, ilk tartışmada babamın evine bıraktı. Aile evinde el gibi hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla