Boşanma aşamasındayım, oğlumla babamın evine geldim. Güçlü durmak için ne yapmalıyım?

Herkes oğlumla ilgili benle ilgili birşeyler diyor. İşte çocuk olmasaydı daha iyi olurdu o çocukla birlikte kocaya gidemez işte bilmem kimin kızı çocuğuyla babasının evinde 40 küsür yaş olmuş şu an çok doluyum ve ağlıyorum bunu yazarken nasıl atlatabilirim bu süreci babamın şakayla gerçek işte bu evde misafir lafları kullanıyor ne yapacağımı bilmiyorum önüme geleni saydırdım ona şimdi sinirlenip sigara almaya gitti :((( 21 yaşındayım oğlum da bir yaşında
Güncellemeler
+1 yıl
Benim kocam sizofreni hastasi yeni ogrendim halusinasyonlarindan dolayi bicak cekme olayi ve siddet gordum bi cok defa oglum kafnimdayken ayrilma esigine geldik sonra ilaclarini verdim ikinci defa sansimi denedim ilac da fayda etmedi vucudu alismis 30 yas kusur kendisi boyle duz anlatiyorum ama cok doluyum:(((
Güncellemeler
+1 yıl
Güzellik yaş hiçbir şey bazen fayda etmiyor... o kadar bakımlı ve güzelimde temiz titiz ev işlerine kocasına oğluna zaman ayıran biriydim hayat neden beni bu hâle getirdi? Gerçekten bazen hakketmediğim bir hayatı yaşadığım için üzülüyorum... şizofrenler aynı normal bizim gibiler fakat alevlenme dönemleri oluyor onuda aynı evdeyken farkettim:(((( o zman 6 aylık hamileydim neden böyld oldu neden:((((
Boşanma aşamasındayım, oğlumla babamın evine geldim. Güçlü durmak için ne yapmalıyım?
Cevapla