AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
Bence ayıp. Kimseye maaşını sormam kimsede bana sormasın
Yoo sorulabilir.
Ama bunu sormaktaki niyetin farklıysa cok ayıptır.
Hiç sevmem ve bu konu karşımda ki kişiyi ilgilendirmez
Ne demişler erkeğin maaşı kadının yaşı sorulmaz
Erkeğe maaşı kadına yaşı sorulmaz demişler kardesim 😉
erkeğe maaş sormanın ayıp olup olmadığı, bağlama ve ilişkiye göre değişir
Herkese maaşını sormak ayıp. Sadece erkeğe değil
Kaç paralık adamsın demek ile aynı şey aslında...
Hayır neden ayıp oldu tabi onunda doğru söylemesi zor ya
Erkeği bırak herhangi birine maaşını sormak ayıp değil mi zaten
Tabii ki de ayıp sana ne maaşından? Gold digger mısın?
Neden ayıp olsun eğer ileriye dönük plan varsa? Parasız hayat olmuyor.
Yahu duyan da afrikada ki gibi aç yaşıyoruz sanacak... Kim açıkta kalmış bu ülkede?
@Freddy1616 sen aç olmayabilirsin asgari ücret 11 bin TL, ortalama ev kiraları 10-15 bin TL bu ülkede geçimemeyen insanlar var. Hayatı sadece karın doyurmaktan ibaret sanacak kadar kıt olmayın.
6000 TL ye de ev var, 3+1 olması gerekmiyor
Hiçbir şekilde anlamlandıramadığım bir davranış stilidir.
Em ayıp olan şey bence nasıl ki kadının yaşı sorulmaz ise erkeğinde maaşı sorulmaz 🙂
Maaşını sormam az çok yaptığı mesleğe göre bir çıkarımda zaten bulunuyorum.
İyi gözlemci siniz o zaman
Mesela mühendis ise?
Sormaya gerek kalmayacak kadar bir bakista belli olmalı )
Madem öyle o zaman erkeklerde ona sorar daha önce seks yaptın mı diye?
Ayıp değil ama alacağın cevap onun için normalken senin için gurur kırıcı olabilir
Kadının yaşı erkeği maaşı sorulmaz diye bi laf var.
e herhalde ayıp. bunu yadırgaman bile tuhaf
Sormaya gerek yok o iki katını söyleyecektir zaten
Evet ayıp, iyi bir maaşı varsa zaten kendisi sen sormadan söyler 😂
Yakınlık derecesine bağlı derdim de herkese sorabildiğimi fark ettim
Bence iki tarafa da ayıp sorulmaması gerekir
Söz nişan evlilik arifesinde uygun bir şekilde sorulur kanaatindeyim harici sorular hoş karşılanmazz
Karşı tarafa en itici gelen soru tipi olur kendileri
Para söz konusu değil aslında ciddi yola çıkınca
En nefret edilesi karşı cins sorularından, vergi memuru musun mali şube mi tilt olurum
Maddiyat, birikim kimseye sorulmamalı bence..
Artık bize bile soruyorlar. Ayıp falan kalmadı bencə.
Tabiki uygun değil. İnsanların parası, özelidir
alışık değilim soran kadını normal görmem iyi niyet aramam. eşim dışında sorulamaz
Ne için sorduğuna bağlı ona göre cevap veririm bende
Yeri geldiğinde kendi usulünce söyler ciddiyse diye düşünüyorum.. sormak bana göre değil…
Sorun yazalım hemen biz de ne zaman soracak bu kızlar diye bekliyoruz..
Tabiki de ayıp size sorulmayacak ayıp seyler varsa bu da ayıp
hayır ayıp değil bu insanla sevgili oluyorsan nerde çalışıyor ne kadar maaş alıyor bilmek hakkın - erkeklerde soruyor kızlara
çok özel birisi değilse senin için sorulmaması gerekir bence
Bunun cinsiyetle alakası yok Genel anlamda bir gözgüsüzlük Örneğidir. Kimseye kaç para alıyon gibi sorular toplum içinde hoş karşılanmaz.
Sorma ayıptır dicem ama sormasan da senin asıl niyetin para ise bunu erkek anlamaz sorma isteğin varsa sor gitsin o zaman erkek de anlar niyetinin para olduğunu eğer ki hâlâ adam birakmiyorsa seni o adamın aptallığı
Valla ayıp falan değil erkekler de ilk buluştuğu kizin maasi arabasini nasil soruyor simdi devir öyle oldu anca millet kari parası derdinde
Ekonomik devir kusura bakmıcanız. Aşk falan yok.
11 yıllık evliyim ve hala tam olarak ne kadar kazanıyor bilmiyorum desem :)
Kaç yaşındasın ki
@lasttime1903 34
Bence değil ama anlıyorum ona göre sevme durumunu…. Her şey para artık yapacak bir şey yok
Eğer ortak giderler ödemeler var ise ayıp değil fakat bütün masraflar erkeğin üzerindeyse bence sormamak gerekir yani bana kalsa hiç sormamak daha iyi 🤷🏻♀️
Kadinlara ayak numarasi, gogus olcusune kadar soruluyor da erkege maas mi sormak ayip?
Belli bir samimiyet yoksa, her iki cinsiyete sorulması da yakışıksız oluyor.
profile bakınca zaten ne olduğun anlaşılıyor para avcısı kokusu geldi buraya kadar :D
Seninle bir şey düşünüyorsa, zaten sen sormadan bunu ya söyler ya da belli eder.
Laf arasında önemsiz biseymis gibi sorulabilir bence
Bak bu olabilir yoksa denmez biliyosun
Bence herkese karşı ayıp bize ne milletin maaşindan dnsjf
Bence alakası yok patronu biliyor ailesi biliyor mesleğini yazsa internette çıkıyor arkadaşı biliyor hayat arkadaşı olacak kisimi bilmeyecek
Evliliğe yakın zamanda sormanın sakıncası yok diye düşünüyorum. Çünkü yani evleneceğin kişi geçimi sağlayabilecek maaşı var mı öğrenmek gerekir
Ayıp değil ama ben böyle kadınlardan direk soğuyorum. Geneli kıskanç, bencil ve çıkarcı oluyor. Seni kendine kıyaslayıp yarışan var.
Maaşı bırak ne iş yapıyorsun diye sorması bile tetikliyor beni aw. Maaş tabiki sorulmaz eziklik sadece
Erkeğin maaşı sorulmaz sen ye iç gez dolaş maaşı sorma
Yani konuşma ilerlediyse sıkıntı olmaz daha yeni konusmaya başlayıp pat diyede sorulmaz
Kadının yaşını sormak da erkeğin maaşını sormak da ayıp değil bence
Ayıp değilde ama kadın için neyin daha önemli olduğunu gösteren bir eylem...
Onunla olan samimiyetine bağlı eğer ciddi konuşuyorsan öğrenmelisin
yaptığı iş karşılığında aldığı ücreti karşısındaki kişiye söylemek neden ayıp olsun ki?
Eger ciddi bir ilişkileri varsa evlilik yolunda sorulmalı sonuçta hayatlarını birlestircekler