AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kürt erkekleri daha çok tercih ediliyor tahminimce kadınlara nasıl yaklaşacaklarınj bizden iyi biliyorlar çalışkanlar birde dik yürüyorlar hep
kürt erkeklerimiz istekli pç gibiler swhh ben de kürt'üm bir de daha sahiplenici , koruyucu , kıskançlar bu yüzden daha çok talep ediliyor.
ama ben sevmiyorum onları ahahhahaahahhaa
Çok güzel açıkladın ben bu kadar açık anlatamazdım 😂
çapkınlar diyecem de türklerde öyleeee.
kürt erkekleri kadınlarını kapatıp kıskanırlar hayvan gibi dışardan çok bakımlı kadın görünce kediye dönüşüp ince ince davranırlar.
tüm erkekler öyle olduğu için bundan bahsetmek istemedim türklerde öyle erkekler kapatılsın
Benim yaş yüksek ama hiç sevgilim olmadı. Pek anlamıyorum o taktiklerden. Taktiksizde olmuyor işte. Herkes bir yol tutmuş
doğru ama taktiksiz olmaz ağzın iyi laf yapması lazım kızları çeker bu
Onun için ders veren olsa alırdım
Sesimi dinlermisin
https://voca.ro/1h6PgYHs8YfJ
Kızlar kürt erkeği hayranı.
kürt'üm ama sizleri sevmiyorum swhhh evlenmeden önce koruyucu nazik fedakar evlenince de öyle ama çok istekli olup aldatıyorsnz
Ben karadenizliyim sadece kızlar kürt erkeği hayranı. Hepsi aşiret istiyor.
hayret ediyorummmmmmm swhhh ben ne kürt erkeği istiyorum ne türk.
cidden kürt erkekleri türklerden daha iyi evlilik olarak ama yine de beğenmiyorum itici yanları var.
erkekler kapatılsın swhhhhh
Kürt çünkü killilar bence gayet yeterli bi sebep
fato aney misin
o kim bilmiyorum ama evet
Hiçbirinden hayır görmedik.
Vah vah
Yürü git kardeşim ya
malamıne
Valla tüm anormaller bana denk geliyor ya
berlin sert abiler mert
İstanbul Ankara izmirden geldim şimdi bittin sen
geldik*
Facebooktan mı aldın bu sözleri
😂
sona kalan hero bendim zero toki hood oda gercek hero
Kendi haline bırakıyorum
sağım dolu pust solum dolu pust hep
git avrupaliyla evlen😝
avrupalı ne yapsın ortadoğu kızını ben lezbiyen olacağım hahaahaha
git avrupali lezbiyenle evlen
kürt erkekleri de kötü kürt kzııyım bende swhhhh kıskanırsınız kapatırsınız karılarınızı evlenince dışarda bakımlı bir kadın görünce de kölesi oluyorsunuz
ben erkek s*kiyom bacim
wiiii oğlan kürt erkekleri niye gay olmaya bAŞLAMIŞ YAHU
kızlar lezbiyen olunca bizdr mecburiyetten gay olduk mecburiyetten yani
Kürt erkekleri yani ben
ben olsam ikisine de hiç bulaşmazdım :D
bence de swhhhh erkeklere hiç bulaşmıyacam lez <3
bulacaksan arap bul. kendini zengin gibi göstermeye çalışmaz. zaten zengindir :D
hahahahaha mantıklı kuveytli suudi arabialı aşkolarım <3
körfez ülkeleri ve petrol ;) doğru yoldasın
elhamdullilah habiblerimi bekliyeceğim mahahahahahhaha
Türk.
Hiçbiri
Turk tabiki
Hepimiz Türküz
Yooo
Öyle öyle
Ben kürdüm
Sonuçta senin benim dedelerimiz kurdu bu ülkeyi. Ve bu toprak üstünde yaşayan herkes türk. Irka göre değil, aynı çatı altında hepimiz türküz.
Benim ana dilim kürtçe, eyvallah aynı çatı altında yaşıyoruz, resmi dilimiz türkçe hepimiz Türk sayılıyoruz ancak ben kürdüm ve bu hep böyle kalacak
Sana arap diyen yok zaten o konuda ırkçı olma
Irkçılıkla ne alakası var
Ben insan olan herkese saygı duyarım dil, din, ırk önemli değil benim için
Sana arapsın diyen yok dostum. Hepimizin türk olduğundan bahsediyorum, kendini sineye çekip kürtüm diyorsun
Kürdüm çünkü
Hepimiz aynı çatı altında TÜRKÜZ
Valla senle bu konuyu tartışamıycam senle doğruları kabul etmiyorsun
Hehe ya
Defol hain, ecdadın senden utanıyor
Ya yürü git ya canım ırkçı
Irkçı olan sensin ne dediğimi bile anlamadım KÖRDÖM diyorsun
Irkçılığın gözlerine vurdu herhalde. Irkçı değilim sadece aslımı inkar etmiyorum ben kürdüm işine gelmiyor herhalde kabul etmiyorsun en büyük Türk sensin kardeş şimdi yürü git canım
Kızım ırkçı olan sensin yukarıda yazdıklarını birdaha oku boş yapma. İşime gelmeyen durum yok ikimizinde ecdadi bu vatani kurdu diyorum ne ırkçısı ae
Kızım deme bana canım herif. Irkçı değilim tekrar ediyorum. İkimizin ecdadı bu vatanı kurmuş olabilir. Benim ecdadım kürt, dedem, dedemin dedesi vs. Yani bende kürdüm. Bunu senin o küçük beynine sokamam cidden uğraşamam. İşine bak git başkalarına dediklerini kabul ettir. Okey
Senin kürt olduğunu sana unutturmaya çalışan yok bu arada küfür yazıyorsun canım diye çıkıyor haddini aşarsan bende haddimi aşarım tamam mı beynini siqtigimin salağı
Siqtir git kendi yorumunu yap, benim yorumuma ağlamaya gelme
Yaw sq gevşek herif. Sende * beyin de yok ki
Geri kafalı cahil
Kudurma kızım, kdsksjssjsjsusu
Benim yorumuma ağlamaya gelmiş laf ediyor kdjsjsjdudud
😂😂😂
Sesli güldüm cidden
Kudur kopek bu vatanda yaşayacaksın kopek
Kürtçe diye dil bile yok anca millete sallarsiniz mdjsjsididd
Konuyu farklı yerlere çekiyorsun yalnız
Bu vatan için canımı veririm
Kürtçe diye bir dil yok mu?😂😂 bunu sa anca senin gibi kafasız ırkçılar eder bravo
Yalanini siqim senin ben. Harp çıksa bize silah dogrultursun sen, türklere cephe alirsin. Atasını tanımayan, İt peşinde gezermiş. Sen ecdadını tanımadan BÖN KÖRDÖM diye yaz dur işte, embesil sana kürt değilsin diyen mi var
Sana bir şey diyim mi
O harpi siz çıkarırsınız
Ama bize suç atarsınız.
Bu ülkenin düşmanları sizsiniz.
Ne dusmanligimizi gördün lan avel. Baş kaldıran hep siz oldunuz. Kazım Karabekir ve arkadaşlarına dua et sen hain
Kime ne anlatıyorsam, canım hadi ordan git şimdi buraya millete buluşmaya gelmişsin
Kendi vatanımızda kendimize değil de senin gibi irkcilara had bildiririz Allah'ın izniyle. Kurdistan diye ağlayıp durmayın aw, kuramayacaksiniz, şehitlerde kanınız var
Ben yorumumu yaptım ağlamaya sen geldin siqtir git kendi yorumunu yap
Hay ben senin ya var ya nerelere çektin konuyu
Kurdistana nerden geldik
Yaran vardı gocundun doğrilarda canıni yakar tabi siqtir git
Sabahtandjr hadi ordan git diyorum gitmiyon fazla gaza geldin herhalde 🤣🤣
Senin doğruların yanlış haberin yok. sq şimdi
Bak kizim beynini siqtirtme burası benim yorumum, altına yazan sensin. Sana diyorum ki siqtir git ayrı yorumunu yap buraya yazma avel
Kudurma siqtir git kendi mekanına
Bence sen bayağı kudurdun ama 😂
Yooo buraya ağlamaya gelen sensin mskdkdkdkddkd
Niye ağlıycam len sabahtandir tutturmussjn ağlamak diye 😂😂
Buraya gelip yorum yapmican o zaman ağlamaya gelmicen kudurmucan siqqo hade tıpış tıpış siqtirvgit
Düzgünce anlayış göstersen hiçbişey yoktu aynı çatı altında türküz dedim gıcık gıcık inatlastin
Anlayış gösterdim ztn
Konuyu farklı yerlere çekmeye çalıştın
Neyse senin gibilerle muhatap olmamaya çalışıyorum. Senin gibiler Allaha yakın bizden uzak olsun
Kurdum diye yazmanin anlamı yok üst üste kürt kalıcam ne aw, tabi arap değilsin
Amin diyelim jqajauauaus
Türküz dedin. Genelleme yaptın. Kürdüm dedim bende bunu uzatan sensin
Ama her kürt senin gibi değil. Biz Allah'a yakın olalım, senin gibilerden uzak duralım
Ayn Ayn
Türküz çünkü, sonuna da ekledim aynı çatı altinda diye
ikisi de degil.
tıh