uç kesimler, farklı kökenliler vs çok ama herkes Türk diyor kendine. bilinçli olmak diye bir şey de yok. kültürel yozlaşma zaten geçmişten bugüne devam. o yüzden yabancı meraklısı da çok... ve ben çok yurtdışına çıkarım. bizim afganlar baktğmz gibi bakıyor çoğu ülke, buranın erkeklerine. maalesef özentilerin yabancı kadın görünce sergiledikleri tavırlar, tüm ülkeye bedel ediliyor yabancıların gözünde.
Evet. Dil onemli ayrica geleneklere bagli biri degilim. Yani karsimdaki de gelenklerine bagli olmasin istiyorum. Her kulturun degisik gelenekleri var ben pek acik degilim oyle seylere
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yabancı erkeklerde yakışıklı oranı daha fazla nadirde olsa Türk erkeklerinde de yakışıklı çıkabiliyor
Tip güzel olsun ben varım diyorsun 😀
Çekimde dış görünüşe bakar önce insan
Şöyle bence Türk kızı da Türk erkeği de ortalama güzellikte ve yakışıklılıkta. Sen böyle efsane tipleri falan arıyorsun sanırım
Az da olsa var o efsaneeee tipler
Yani bulursun inşallah 🤗Bence normalden çok çıkma
Kore dermişimm 😀Türk erkekleri tabii ki 😀
😀😀 hiç şaşırtıcı olmazdı. Ama herzaman 🇹🇷
Türkçü olan Türk erkekleri. başka milletlere özenenlerden nefret ederim.
👏🏻Güzel sert bir cevap
sert değil aslında. ben Türk derim, ama bu tanımıma, yabancılara özeneni de katamam. benden olacaksa tam olsun. Atatürkçü ve Türkçü.
Bende böyle düşünüyorum ama bu minval de Türkiye de çok kız yok. Biraz artık dışa dönük ve özenti bir toplum mu olduk acaba.
uç kesimler, farklı kökenliler vs çok ama herkes Türk diyor kendine. bilinçli olmak diye bir şey de yok. kültürel yozlaşma zaten geçmişten bugüne devam. o yüzden yabancı meraklısı da çok... ve ben çok yurtdışına çıkarım. bizim afganlar baktğmz gibi bakıyor çoğu ülke, buranın erkeklerine. maalesef özentilerin yabancı kadın görünce sergiledikleri tavırlar, tüm ülkeye bedel ediliyor yabancıların gözünde.
Bunlara sonuna kadar katılıyorum. Biz biraz yoz bir toplum olmaya başladık cahil vs
Kızların çoğu maalesef yabancı diyoda ben Türk kızı diyorum.
Alkışlayacak kişiler gelecektir
Alkışlanmakla alakası yok , kendimizi neden beğenmeyelim. Türk erkeği diyen kızlarda var.
Sirf kultur farki olmasin diye turk erkegi. Baska bi nedeni yok.
Bence de kültür farkı çok oluyor bir de neslimin Türk devam etmesini isterim ben.
Ben cocuk istemiyorum
Ozaman hayat arkadaşın ile kültürel sınıfsal bir eşitlik arıyorsun
Evet. Dil onemli ayrica geleneklere bagli biri degilim. Yani karsimdaki de gelenklerine bagli olmasin istiyorum. Her kulturun degisik gelenekleri var ben pek acik degilim oyle seylere
Standart bir yaşamımız olsun istiyorsun sanırım
Evet
İnşallah olacaktır bence biraz kafan da karışık gibi
Yabanci ama tip ya da para icin degil zihniyet icin
Türk erkekleri biraz sıkıyor ondan dolayımı
Kendilerine her seyi hak goruyolar genel olarak tabiki Turk olup cok iyi erkeklerde var ama bu toplumdaki erkekler dusunceleri hosuma gitmiyo
Aynen
Yani tabi kötü deneyimler seni bunu düşünmeni sağlamış. Ama yabancı insanlar da daha çok sorun görebilirsin.
Deneyimim olmadi ama olay boyle isliyo cok parada gozum yok cok iyi bi tipde de ama s.. alak olmasin bana karismasin kendi isine baksin yeterli
Katılıyorum buna çiftler birbirlerine alan bırakmalı
Cok doluyum erkeklere karşi galiba hic evlenmicem 😅
Çeni ücdülermiiiiii bakimmmm
Genel olarak insanlari sevmiyorum o yuzdem olabilirr😅
Bence insanlara sevgi ile git ki sevgi göresin
Hahaha o gunluk hayatta islemiyo canısı ya
Yani yanlış kişiler ile yanlış arkadaşlık, sevgililik kurarsan işlemiyor ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum tabi önce bir ölçüp tartmak lazım
Rus kızları nedeninin istersen açıklarım biraz uzun
Biliyorum aşağı yukarı
Yabancıların hepsi çok iyi değil ki çok genel YABANCI kavramı
Genele bakarak cevap bekledim istisnalar her zaman var
Neyin istisnası var
Gevur erkekler en azından gevur derim 😂😂
Hahahaha 😀 az sonra yoruma gevur de bana diye herkes gelmesin 😀
kendilerini ele vermek istemezler bence 😂 müslüman gözükmek möhim 😂
Çok ironi dolu laflar sokuyorsun bak zor anlaşılır böylr yapma
😂😂
tımam
Anlaşılmak önemli hanımmefendiii😀
yooo değil 😂 kapasite belli sonuçta anlaşılmayı beklersek çok beklleriz umrumda da değil ne anladıkları 🤔
Uff asii bir kızzz
Türk olursa daha kolay anlaşırız gibi geliyor.
Dil önemli peki bilseydin herhangi bir dil
Uyumlu olduktan sonra önemli değil
👏🏻 evet önemli bir detay