Sizce hangisimfaha hakkaniyetli olur?

Erkek tarafı çok masraf yaptığı için erkek tarafına ait olmalı.
Kız tarafı için güvence olur, kıza verilmeli
Geline takılanlar gelinin, damada takılanlar damadın olsun.
Evlilikte masrafı hangi taraf üstlenmişse takılar o tarafın olsun.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Tabi ki de kadına ait olmalı bence..
Ortak olmalı evlilik uzun soluklu bir ortaklık sonuçta hayatı paylaşan altınları da paylasir
Geline ait olmalı, gelinin olmalı lakin kimse de art niyetli olmamalı
Ben değil biz olmalı bence. Gerçi takı takmak düğün gibi şeyler de aşırı saçma ya neyse.
yani ya ortak olmali esit bolunmeli ya da geline takilan gelinin damada takilan damadin olmali ama yani bir aile kurmussun sonucta birinin ihtiyaci oldugunda digeri cikarip vermeli bence somuru derecesinde degilse
genel olarak altın takmak çok saçma
Para da takılıyor
o da saçma
Kime derken?
Evlenınce senin benim mi var ki?
Var olmaz mı
Çok saçma ya. O zaman evlenmenin mantığı ne ki.
Biz olmak için evlenir insan bireysel takılacaksa evlenmesin.
Manitacılıktan devam etsin
@GOKHANoturumactı maalesef bizde kaçarak evlendik vermediler diye. Düğün apartopar oldu kuyumcudan borç bilezik alıp düğünden sonra geri verdiler kuyumcuya. Eşimde de para yoktu toplanan para da nereye gitti anlamadık borç harç derken. 😏 Yine de sağlık olsun eşim alır bana zamanla
Son cümlen her şeyin üstesinden gelir bak.
Evet can can sağolasın. Çok şükür eşim dağ gibi arkamda Allah bozmasın o yanımda olsun bir ömür yeter nolur Allah bizi ayırmasın 🩵🙏 inşallah seninde eşin hayırlı iy biri olur onu hiç üzme olur mu
Allah bir ömür beraber mutlu , huzurlu olmanızı nasip etsin.
Eyvallah sağ ol 🙏
Bu seçenekler arasında 3. seçenek daha mantıklı.
Tabikide kadına aittir
Adil mi sence
Evet
Geline takilan gekinin
Geline aittir. Kanunende kural budur.
Gelinle damadın olur
Gelinindir kanun böyle söylüyor
Kime takiliyorsa onun olsun veya ortak olsun.
Kadına ait olmalı.
hepsi geline aittir ona hediye edilir.
Evli çifte aittir kadını erkeği mi var
taraf olmamalı çiftte ortak olmalı
bana sjsjdjdjdj
🤣🤣🤣
Ortak olmalı
Kime takıldıysa ona
Bana bana bana
kadına ait olmali
Durumları iyiyse çocuklarına saklamalı bence