- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılEski eşinizin sizi aldattığı kadınla evlenmesi, zor ve acı verici bir durumdur. Bu durumda, kendinizi nasıl hissedeceğinize dair bir doğru ya da yanlış cevap yoktur. Bazı insanlar öfke, acı veya hayal kırıklığı hissedebilir. Diğerleri ise kabul, anlayış veya rahatlık hissedebilir. Bu durumda, kendinizi nasıl hissettiğinizi ifade etmek ve desteklenmek önemlidir. Bir arkadaşınız, aile üyeniz veya terapistiniz ile konuşmak, duygularınızı işlemenize yardımcı olabilir. Ayrıca, kendinizi iyi hissettirecek aktivitelere odaklanmak da önemlidir. Eski eşinizin sizi aldattığı kadınla evlenmesi, sizin suçunuz değildir. Bu, onun seçimidir. Bu durumda, kendinizi suçlamaktan veya değersiz hissetmekten kaçının. Bu durumda yapabileceğiniz bazı şeyler şunlardır: Duygularınızı ifade edin: Kendinizi nasıl hissettiğinizi ifade etmek, duygularınızı işlemenize yardımcı olabilir. Bir arkadaşınız, aile üyeniz veya terapistiniz ile konuşmak, duygularınızı ifade etmek için sağlıklı bir yoldur. Kendinize odaklanın: Bu zor dönemde, kendinize odaklanmak önemlidir. Kendinizi iyi hissettirecek aktivitelere ve insanlara odaklanın.
Yeni bir başlangıç yapın: Bu durum, yeni bir başlangıç yapma fırsatı olabilir. Kendinize ve geleceğinize odaklanın. İşte bu durumda kendinizi iyi hissetmenize yardımcı olabilecek bazı şeyler: Arkadaşlarınızdan ve aile üyelerinizden destek alın: Sevdiklerinizden destek almak, bu zor dönemde size yardımcı olabilir.
Bir terapist ile konuşun: Bir terapist, duygularınızı işlemenize ve yeni bir başlangıç yapmanıza yardımcı olabilir.
Kendiniz için iyi şeyler yapın: Kendinizi iyi hissettirecek aktivitelere ve insanlara odaklanın.
Yeni bir şeyler deneyin: Bu durum, yeni bir şeyler denemek için bir fırsat olabilir.
Sonuç olarak, eski eşinizin sizi aldattığı kadınla evlenmesi, zor ve acı verici bir durumdur. Ancak, bu durum, yeni bir başlangıç yapma fırsatı da olabilir. Kendinizi iyi hissetmenize yardımcı olacak şeylere odaklanın ve kendinizi suçlamaktan kaçının.02 Yorumla
Soran+1 yılOnu unutamiyorum iste
Soran+1 yılNe olursa olsun ne yasanirsa yasansin unutamiyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılablam yapabileceğin bir şey yok ve ayrıca yuvanın yıkılmasına sebep olan kişi o kadın değil suçu o kadında görme senin adam sebep olmuş eğer gerçekten adam olsaydı karşısına adriana lima bile çıksa yine evinde eşinin yanında otururdu seninki adam değilmiş ve ayrıca bence arkasından üzülme yani tabi ki elinde olan bir durum değil yaşadığın çok zor bir durum ama üzülmene ağlamana kendini böyle yıpratmana değecek biri değil o adam hiç mi hırs diye bir şey yok içinde onlar orada gülüp eğlenirken sen burada üzülüyorsun böyle olmaz çık biraz dışarıya gez dolaş hayatını yaşa onlarda eğer bakıyorlarsa görsünler senin hiç umurunda bile olmadıklarını eğer böyle olursa o adama hayatının tokadını atmış olursun
09 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim ama onu cok asiktim ona
- +1 yıl
ablam ona bir lafım yok olabilir ama yapacak bir şey yok yani şu an onu çok sevmiş olmanın ona çok aşık olmuş olmanın bir anlamı var mı yok he olması gerekir miydi evet bir anlamı olması gerekirdi böyle olmaması gerekirdi ama hayat acımasızdır o yüzden hayata karşı hep güçlü olmalısın başka bir çaren yok
Soran+1 yılOnu unutamiyorum
- +1 yıl
unutamıyor olman normal buna bir lafım yok zaten o kadar çok seviyorken bir anda unutamazsın bu zamanla olabilecek bir şey öyle bir anda unutmak mümkün değil sadece düşünmemen gerekiyor kafanı dağıtman gerekiyor böyle olduğunda zamanla yavaş yavaş unutabilirsin kafanı dağıtmak içinde sevdiğim yapmaktan keyif aldığın şeylere dikkatini ver kafanı dağıttıkça zamanla unutucaksın
Soran+1 yılPsikologa da gidiyorum zaten
- +1 yıl
iyi bak umarım zamanla atlatırsın allah yardımcın olsun ablam inşallah daha güzel günler yaşarsın ilerde
- +1 yıl
Ben olsam unuturum onu o an
Soran+1 yılBiz herseyi birlikte yapardik birlikte gezerdik tatile cikardik ama simdi o bunlari bi baskasi ile yasiyor bu da beni kahrwdiyor
- +1 yıl
bunları yaşaman normal ama dediğim gibi atlatmak zorundasın başka bir çaren yok buda öyle hemen olabilecek bir şey değil zamana ihtiyacın var
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKendi hayatına bak ve eskiyi bırak. Evet kalbin çok kırılmış ama o mutlu ve hayatına mutlu devam ediyorken sen neden mutlu olmayı denemiyorsun?
25 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Soran+1 yılBen onunla mutluydum
- +1 yıl
Seni çok seven biri bulursun seni seven okadar çok kişi var ki çevrende onlara koş
Soran+1 yılO da beni cok seviyordu... en azindan bana oyle demisti
- +1 yıl
Her duyduğuna inanma o dediği seni elde edene kadardı sonra işi bitti çekip gitti
Yapabileceğin bir şey yok. Umarım ilahi adalet onları bulur.
37 Yorumla
Soran+1 yılAma ben onu cok sevmistim
Soran+1 yılCok agrima gidiyor
Soran+1 yılBunu hakketmeedim ben
Soran+1 yılDonemiyorum iste onlar birlikte tatile gidiyorlar birlikte geziyorlar mutlu oluyorlar zamaninda bizim yasadiklarimizi o simdi bir baskasi ile yasiyor ve bunu dusunmek beni kahrediyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Bir zamanlar bir kadın kocasını aldatmış ve kocası yakalamış hemen boşanmış. Kadın diğer adamla evlenmiş bir süre sonra o adamı da aldatmış ve ikinci koca affetmemis kadını vurmuş öldürmüş hapse girmiş eski koca o adamı ziyarete gidip demiş ki.. ben senin kadar erkek degilmiydim bilmiyormuydum seni de onu da öldürmeyi. Nasıl olsa belanızı bulursunuz diye bıraktım sizi kendi halinize. Sende öyle yap illaki bir şekilde bulurlar yaptiklarinin cezasını çekerler biraz sabret ve katlan. Zor olacak ama en iyisi
419 Yorumla
Soran+1 yılIhaneti kaldiramiyorum iste
Soran+1 yılCok sevmistim ama onu
Soran+1 yılSevmesem uzulmezdim bu kadar ama sevdim cok sevdim
Soran+1 yılCok aciyor..
Soran+1 yılOnu sevdigim icin pismanim
Soran+1 yılCanim sagolsun ne diyeyim
Soran+1 yılOnu unutamayacagim
Soran+1 yılBundan eminim
Soran+1 yılYapilanlari unutamiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu yazdiklarimi unutma , ilk basta canin cok yanacak.
Istahin kesilecek , surekli aglamak isticeksin ama bir sure sonra gozunde yas gelmicek. Ama yureyin dayma yanacak , kafanda kuracaksin herseyi. Anilar hatirlar pesini birakmicak surekli onlar gelecek aklina..
Ama sen kendine yatirim yaptikca , is bulup calistikca. Ve en onemlisi evde durma o sure icinde git gez dolas yanliz kalma.
Ve aksamlari dua et.. Allah ile dertles cok uzun surmicek ve artik hicbirsey umurunda olmicak🩷
Yasandi onaylandi 🫠25 Yorumla
Soran+1 yılOnu unutamam ben cok sevdim onu cunku
Cevap sahibi+1 yılBende oyle. diyodum.. unutamam falan fistan. Tabi insan unutmuyo , ama vazgeciyo bir sure sonra
Soran+1 yılPeki simdi ona karsi neler hissediyorsun
Cevap sahibi+1 yılInanki hicbirsey , sendede oyle olacak guven bana. Ara sira tabi bir eser , ama daha iyi olacaksin. Ve bir gun dersin , ksden biri bunu dedi diye👀
Soran+1 yılKim bilir 🙂
Gizli Üye(25-29)+1 yılSöylediklerimi antipatik olarak algılama ama hala yuvadan, aile saadetinden bahsediyorsun. Kocan seni aldatmış. Aldattığı hanımefendi ile evlenmiş. Bu acı gerçeği göz ardı edip ve önemsizleştirip kadını suçluyorsun. Kocan da aramalısın bütün hataları kadında değil. Flört etmiş, kendisine aşık etmiş, evli olduğunu açıklamış. Kadın da boşanmalısın bu şekilde kabul etmem demiştir. Burada en adil davranan kadın. Ama sen kadının yuvanı yıktığından söz ediyorsun. Bunu diyen bir kadının kendine saygısı yoktur. Yani kocan 5 kişiyle aldatsa ve dönse sen memnun olacaksın. Ne diyeyim umarım bir an önce güçlenirsin ve umarım karşına iyi insanlar çıkar.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok agrima gidiyor bana bu yapilmasi ben onu cok sevmistim cok asiktim hep sadiktim ve onun bana simdi bunu yapmasi...
Soran+1 yılBebek bekliyorlarmis
Soran+1 yılBen onu cok seviyordum ama
+1 yılMerhabalar
Bebek bekliyorlar falan demişsin ama o çocuk belki o ikisinin hakkından gelecek nerden bileceksin onların mutlu kalacağını o kadın kocanı kandırdıysa başka bir gün bir başkası içinde kooasını aldatır senin yaş kaç peki çalışıyor musun
40 Yorumlaİnsan kaldıramıyor ama nelere alişiyor
Bu üzüntüyü üzerinde daha fazla taşiyip kendine yazık etme
Gençliğin solacak ama onlar öpüşüp koklaşacak
Hayatına yeni bir yol çiz
Yazarken çok kolay diyeceksin evet yazarken kolay...
Fakat okurken de hak vermelisin ki günden güne çökeceksin güzelliğin gidecek ne uğruna?
Bundan sonra sana dönse faydası var mı yok
Değiştiremeyeceğin şeyler için yapma bunu kendine herkes ettiğini bulur
01 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Çöplerini eskilerini onun evinin önüne koy sen seversin eskilerimi kullanmayı de çingenelik yap, ya da dava aç nafakayla uğraşsın, veya en mantıklısı kendine kaliteli bir adam bul önüne bak. en güzel intikam bu olur, senin mutuluğun.
30 YorumlaSende eşşek gibi üzül aferin sana. Gidip kendine daha kaliteli bir adam bulma. Eşşek gibi üzül. Aferin.
417 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim ben onu
Soran+1 yılCocuk yok
Soran+1 yılNafaka acilacak bisey yok nafaka istemedim
Soran+1 yılBana nafaka teklif etmisti ben istemedim sadece dugun altinlarimi ve ev aldim o da mehir olarak vermisti zaten
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
Soran+1 yılBaska bir erkek olmaz
Soran+1 yılGecmiyor
Aile & Toplum konusunda 695 cevap paylaştı. Yolları ayırmışsınız, senden sonraki hayatı seni ilgilendirmemeli.
Ayrıca asıl suç senin eşinde, sadık olsaydı ihanet etmezdi. Üzücü olsa da zamanla geçecektir, kendine hayatına odaklanmalısın.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Soran+1 yılAgrima gidiyor cok agrima gidiyor
+1 yılEski kocansa istediğini yapar artık bundan sonra bir şey diyemezsin çok takip de etmemelisin zaten kendini üzmene değmez hakettiklerini de yaşarlar merak etme
15 Yorumla
Soran+1 yılBenimle evliyken o kadin vardi
- +1 yıl
Onun ayıbı bu da ama senin yapabileceğin bir şey yok artık
Soran+1 yılCok sevmistim ama onu
- +1 yıl
Gereksiz bir insana fazla değer vermişsin artık unutup önüne bakma vakti
Soran+1 yılBebekleri olacakmis
+1 yılBu saatten sonra sende yoluna bakacaksın kendine iyi birini bulabilirsen sende evlenirsin olur biter yoksa kalkıp adamın peşinden mi gitmeyi düşünüyorsun?
010 Yorumla
Soran+1 yılHayir ama
- +1 yıl
Ama?
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
- +1 yıl
Unutursun merak etme biz kimleri unutmadık sadece kabullenmesi biraz zaman alır ama unutursun
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Anlıyorum ama sevgini haketmemiş bırak ne hali varsa görsün
Soran+1 yılBenekleri de olacakmis
- +1 yıl
Hmm sen kimden alıyorsun bilgileri onunla mı konuşuyorsun?
Soran+1 yılOrtak bir tanidigimix var
- +1 yıl
Anladım
Al tepe tepe kullan deseydin, merak etme onun içi rahat değildir, seni aldatan karaktersiz onuda aldatır
124 Yorumla
Soran+1 yılBebek bekliyorlarmis
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Soran+1 yılBaska biri olamaz hayatimda
Soran+1 yılOndan baskasi ile yapamam...
Soran+1 yılBen onu hala cok seviyorum
Soran+1 yılOyle degil tabi
Soran+1 yılHayir ama ben sadece bu ihaneti nasil sindirecegim nasil unutacagimi bilmiyorum
Soran+1 yılEv hanimiyim
Soran+1 yılMaddi olarak zorda degilim
Soran+1 yılCalismak istemiyorum
Soran+1 yılTum gun sadece uyumak istiyorum
Soran+1 yılCok agrima gidiyor bana bunun yapilmis olmasi
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılO kadın yüzünden mi yıkıldı🤔 ha kocan evi yuvası varken elin karısına bakmadı, kadın zorla oturttu kocanı masaya🤔 aynen haklısın.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim esimj...
- +1 yıl
Seni ve sadakatini haketmeyen biriymiş. Eşin şu an tam kendine layık birini bulmuş. Kendi gibi sadakatsiz ve aşağılık biriyle. Herkes layığını bulur, sende hayatına bak. Aşağılık biri için 1 dk bile üzülme sakın.
Soran+1 yılCok agrima gidiyor
Sakın kendini salıp depresyona falan düşme karsidakiler bundan daha mutlu olur kimse gözün yasinina bakmaz o yüzden bugünlerde senin en güzel en alımlı olma zamanlarin olmaasan bile daha mutlu daha sosyal olacaksın, Olacaksanki arkaya dönüp baktiklarinda kendilerinin hiç bir tesiri olmadıklarını gördüklerinde sana gıpta ile bakacaklar...
00 Yorumla
+1 yılGidenin peşinde üzülüp kendini üzmenin anlamı yok
Gidip evlendiyse s_ktir et ne yapıyorsa yapsın025 Yorumla
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim
- +1 yıl
Sevmek bazen bir şey ifade etmiyor
Soran+1 yılEtmeliydi ama
- +1 yıl
Sen istersen çok sev ama karşıdakinin seni anladığı kadarsın
Soran+1 yılMadem bana bunu yapacakti niye beni sevdigini soyledi ki
- +1 yıl
buradan sana ne desem boş
Soran+1 yılIhaneti kaldiramiyorum
- +1 yıl
Normal ama kendine bunu deyip deyip kendini bitirme
Soran+1 yılElimde degil
- +1 yıl
takıntılı olma bu seni çok yıpratır
Soran+1 yılTakintili drgilim ki
- +1 yıl
kaç yaşındasın
Soran+1 yıl28.
- +1 yıl
iyi ve akıllı düşünülebilecek durumdasın
Soran+1 yılNasil unutabilecegim bilmiyorum
- +1 yıl
Kendine inanmalisin
Soran+1 yılOnlarin mutluluklarini hazmedemiyorum
- +1 yıl
Ozaman sende mutlu olacaksın ki o kahrolsun
Soran+1 yılSorun benim mutlu olup olmamam degil onlarin mutlu olmalari onlarin mutlu olmamalari lazim
- +1 yıl
Bırak takip edip niye duruyorsun ozaman onlar mutlu diye sen mutsuz mu olacaksin
Soran+1 yılOnlari da mutsuz etmek istiyorum
- +1 yıl
diyecek birsey yok
Soran+1 yılHaksizlik bu iste adalet mi bu
- +1 yıl
Haksızlık ve Adaletsizlik ülkede tavan yapmiş
Soran+1 yılBebekleri de olacakmis
Bu durumun duygusal olarak zorlayıcı olduğunu anlıyorum. İlerlemek ve kendi hayatınıza odaklanmak önemlidir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılMesela hayatına devam edebilirisin, geçmişte takılı kalmak yerine
04 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Alışırsın :)))
Soran+1 yılCok agrima gidiyor cok...
- +1 yıl
çünkü hayatına devam edemiyorsun, onun sebebide kendine hak ettiğin değeri ve özeni gösteremiyor olman :)))) yerinde olsam bir terapiste giderdim
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİçinde asla güven olmayacak bir evliliği çok kafaya takma derim ben. Çok sürmez o.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Birdaha sevmezsin kimseyi, olur biter.
Soran+1 yılCok agrima gidiyor
+1 yılBoşanıp evlendigine göre zengin eski kocan zenginle evlenmeseydin sende
012 Yorumla
Soran+1 yılEvet zengin ama bununla ne alakasi var
- +1 yıl
Seni kullanmış değiştirmis duygusal olarak evlenmemiş araba değiştirir gibi
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
O seni sevmemiş demek
Soran+1 yılCok agrima gidiyor cok...
- +1 yıl
Kendi hatan kusura bakma zengin ile evlenmek sakıncalı
Soran+1 yılNe alaka ya sevdim evlendim
- +1 yıl
Sonu iyi bitmemiş ama
Soran+1 yılNe yapmaliyim sence artik ne onu unutabiliyorum ne de vazgecebiliyorum ondan
- +1 yıl
Başkası ile evlen yapacak bir şey yok ya da zamanla alisacaksin
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
Susacan o zmaan düşlerin basliyacak
+1 yılSaçmalama senin kocan yüzünden yıkıldı sadece kadında suç olamaz
01 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
+1 yılOnu da aldatır boşanırlar merak etme. Sana yar olmayan yuva onlara da olmaz.
06 Yorumla
Soran+1 yılBebekleri olacakmis
- +1 yıl
Olabilir :D Bebekleri olan evli çiftler hiç boşanmıyor mu? Bir kere aldatan bir daha aldatır zaten. Sen zamana bırak gör.
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Bizde bazılarını seviyorduk ama hepimizin başından tatsız olaylar geçti, bunu dindirmenin en güzel yolu başka kollarda uyanmak
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
O zaman o kadına kuma git :D
Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Kalıbını s... Zor bir durum. Ama unutmaki Kimse yaşattığını yaşamadan , göçüp gitmez bu dünyadan
00 Yorumla
+1 yılGecmis olsun ne diyeyim hayatina devam etmelisin uzulmen anlamsiz
010 Yorumla
Soran+1 yılBebek bekliyorlarmis
- +1 yıl
E hayirli olsun sen neden mutlu olmuyorsun
Soran+1 yılBeni aldatip bebek yapmislar?
Soran+1 yılBunun icin mi mutlu olacagim
- +1 yıl
Onun icin değil gercek yuzunu goedugun icin mutlu ol
Soran+1 yılBeni sevdigini iddia edip bunlari yapan bi adam icin asla mutlu olamam
Soran+1 yılMadem bunlari yapacakti neden sevdigini soyledi
- +1 yıl
Dostum sinirden yazdigimi okumuosun gercek yuzunu gordugun icin mutlu ol diorum cocuk yapip donra cocugunlami ortada birakmasi daha iyiydi
Soran+1 yılHayir tabi ama cocuk olsaydi birakmazdi belki beni
- +1 yıl
Karakterini orenememis olcakdin ve belkide gizliden aldaticakdi kabul edebilcekmiydin
+1 yıliyi yapmış. Bırak mutlu olsun. sende yeni biriyle evlenirsin.
025 Yorumla
Soran+1 yılMutlu mu olsun?
Soran+1 yılBiz birlikteykende mutluyduk ama
- +1 yıl
eskiye takılma. o bitti artık. kabullen. böyle hayatını mahfediyorsun. o hayatını yaşıyor sen geçmişle ooyalanıyorsun ç ömür geçiyor bak
Soran+1 yılCok sevmistim ama onu
- +1 yıl
off , sevmişsin ama o sevmemiş. annenden o kişi için geelmedin dünyaya. başka birini de sevebilirsin. takılıp kalman hiç doğru değil. başka bir erkeği de mutlu edebilirsin
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
yaşlanacaksın böyle ve çok pişman olacaksın. çok şey kaçırıyorsun.
Soran+1 yılBaska bir erkek olamaz
- +1 yıl
Niiye dnyada tek iyi erkek omu? seni aldatan , üzen ayatını mahfeeden biri mi vazgeçilmezin?
Soran+1 yılHayir cok sevdigim icin
- +1 yıl
Niye kötüleri seviyorsunuz :)
Soran+1 yılKotu oldugunu bilmiyordum
- +1 yıl
e artık biliyorsun. bu ısrar niye
Soran+1 yılIhaneti sineye cekemiyorum cunku
- +1 yıl
çek artık. bu kadar zaman geçmiş. çokmu çirkinsin. kusurlumusun? niye takıldın bu kadar.
Soran+1 yılIhaneti kaldirmak kolay mi
- +1 yıl
:) tamamda bir iki ay takılırsın. yıllar olmu ve gelecek hayatını da bununla kısıtlamışsın. normal değil.
Soran+1 yılBen ne yapacagimi bilmiyorum sadece
Soran+1 yılCalismiyorum
- +1 yıl
takıntı haline getirmişsin. biraz meşguliyet olmalı. kaç yaşındasın?
Soran+1 yıl28im
- +1 yıl
çokta gençsin. silkelenip kendine gel. Sen bir insan olarak geldin dünyaya , herkesen bağımsız , herkesten ayrı. başka biriyle iletişimin oldu diye sana verilen kısacık ve her anı çok değerli hayattan vazgeeçme.
Soran+1 yılOyle dimi
- +1 yıl
Evet öyle tabi. Böyle kalmaya devam edersen yazık etmiş olursun. Bilemezsin önünde daha nice güzel günler var. lütfen geri çevirme
- +1 yıl
aynaya bak ve '' çok güzelsin kız sen de gülümseyip ''
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılOnuda aldatır iş çevirmek arkadan dolaşmak o adamın kanında olan bir şeymiş.
10 Yorumla Ben olsam hiç üzülmem, çocuk ta yokmuş keyfine bak.
14 Yorumla- +1 yıl
Her gel diyene gitme bana gel. Fotomu yorumlarmısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılEski kocanı ayart yeni karısını aldattır😈
Çok özledim, sensiz yapamıyorum, tenini özledim felan filan diye aklına gir. Şeytan ol biraz.
15 Yorumla
Soran+1 yılSacmalama istersen tabi ki de oyle bidey yapmayacagim
Cevap sahibi+1 yılOzaman unut gitsin, hayatına devam et.
Tatile çık, arkadaş edin, zamana bırak.
Hiç düşünme sil at.
Soran+1 yılOnu da yapamiyorum iste
Cevap sahibi+1 yılNapıcaksın ozaman böyle?
Yazık değil mi sana?
Dünyadaki tek erkek kocan mı?
Bak be yakışıklı biscolata erkekleri var 😄
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılValla krtrsz dolu. Onu da yakında aldatır yaptığını çeker
11 Yorumla- +1 yıl
Yakında onu da aldatır boş durmaz
+1 yılEv Yıkının Evi Olmaz Abla Allah Herşeyi Görüyor Sen Dua et
00 Yorumla
u +1 yılHiç bir şey, sonuçta eski kocan. Yalnız yuva yıkanın yuvası olmazmış.. Zamana bırak
00 Yorumla
+1 yılSende onu aldattığını kaç kere mesajlı olarak yaz ve başka adamlarla fotoğraflarini ona yolla
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYuva yikip ustune. yuva kuranin yuvasi olmaz ilahi adelet yerini bulacaktir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılsende git en samimi arkadaşıyla yat bence intikamını böyle al
00 Yorumla
+1 yılO kadın da üç beş sene sonra aynısını yaşayacak. Huylu huyundan vazgeçmez
00 YorumlaO kadının başına da gelmeyebilir bir kere yapan bir daha yapar
03 Yorumla
Soran+1 yılBebekte bekliyorlarmis
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnu da aldatacak. Sabır... Kendine güzel bir hayat kur. Onunla ve çevresiyle tüm iletişimini kopar.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHiç bir şey yapamazsınız ama yuva yıkanın yuvası olmaz deler bir de öyle bak.
01 Yorumla
Soran+1 yılBebekleri de olacakmis...
Gizli Üye(36-45)+1 yılsal bi kocanı ya
seni istemeyen birinden ne istiyorsun?04 Yorumla
Soran+1 yılBen ihaneti hakketmemistim
Cevap sahibi+1 yılkimse kimsenin malı değil ki
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim ama
Cevap sahibi+1 yıltadında bırak:DD
Hiç bişey yapamazsın insanlar mutluluğu bulmak için herşeyi yaparlar
04 Yorumla
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn azındn sıradan bır aldatmaya yıkılmamış onu dusun dıcem de o da kötu gecmıs olsun
23 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Cevap sahibi+1 yılHak etmemıs daha iyisi geleceğine emınol inşa
Cevap sahibi+1 yılİnşallah
Gizli Üye(25-29)+1 yılVaybe resmen kadın kocanı elinden almış. Kocanı çok seviyorsan sende onun yuvasını yık. Sevmiyorsan farklı bir erkek bulabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim
Cevap sahibi+1 yılİstersen boş ver ya değmez. Benide sevgilim aldattı -/
+1 yılYine aldatır hiç merak etmeyin
30 YorumlaEn azından yabancıya gitmemiş, pozitif bak
02 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun sen ya
Soran+1 yılKomik mi bu
+1 yılSeverek mi evlenmiştiniz siz kocanızla üzüldüm?
018 Yorumla
Soran+1 yılSeverek evlenmistik
- +1 yıl
Kaç yıl evli kaldınız
Soran+1 yıl8. Yil
- +1 yıl
Çocuğunuz olmadı mı
Soran+1 yılOlmadi
Soran+1 yılBizim olmadi ama simdi onlarin bir bebekleri oalcalmis
- +1 yıl
Çok zor yaşadığın çok üzüldüm
- +1 yıl
Onu çokta seviyormuşsun ama unutma dünyanın sonu değil güçlü ol bir işe gir kafanı dağıt biraz ortam yap
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
- +1 yıl
Unutmak zor çünkü
Soran+1 yılCok zor
- +1 yıl
Elbette zordur
- +1 yıl
Çok düşünme hastalık olmasın
Soran+1 yılCok agrima gidiyor
- +1 yıl
Gitmez mi tabi gider
- +1 yıl
Ne zaman boşandınız
Soran+1 yıl6 ay oldu
- +1 yıl
Allah'a çokça ibadet et inşirah oku kendine üfle Ya Fettah oku günlük sabret iyileşeceksin belki bugün değil belki yarın değil ama bir gün iyileşeceksin. Allah'a yakınlaş o sana güç kuvvet verecek 🌸🤍
+1 yılAllah'a havale et geç ablacığım ne yapacaksın daha
011 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Soran+1 yılIhaneti de kaldiramiyorum
- +1 yıl
Yaşadığın şey hiç kolay bir şey değil normal şu an bunları hissetmen ama ben ilahi adalete çok inanırım 🤷♀️ bir de eğer gitmiyorsan varsa imkanın psikolojik destek al bence zor bir durum fazlasıyla çünkü
Soran+1 yılPsikologa gidiyorum zaten
- +1 yıl
Eminim sen daha güçlü çıkacaksın bu işin içinden
Soran+1 yılHic umudum yok
- +1 yıl
Her kötü günün ardından güneş yeniden doğar umudunu yitirme
Soran+1 yılBebekleri olacakmis
- +1 yıl
Sende eminimki bugünleri atlatınca şimdikinden çok daha iyi bir hayat kurup çok mutlu olacaksın
Soran+1 yılUmarim
- +1 yıl
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbir şey yapman gerekmiyor ne hali varsa görsün
09 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Hak etmemiş
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
- +1 yıl
Zamanla geçer
Soran+1 yılGecmez
- +1 yıl
Geçmeyecek hiç bir şey yok bu hayatta
Soran+1 yılGecsin bi an once
- +1 yıl
İnşallah
Soran+1 yılUnutmak istiyorum onu
Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. Ex kocan olmuş artık daha ne yaptıklarından sanane
01 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok üzücü bir durum. Şu an ne durumdasınız. maalesef hayat çok acimasiz
02 Yorumla
Soran+1 yılO kadin hamileymis. ..
Cevap sahibi+1 yılVaktin var mı konuslaim
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞaşırmıyorum klasik erkekler midesizler işte.
10 Yorumla
+1 yılYapcak bişey yok arkana bakma
00 Yorumla
+1 yılÜzülme eden bulur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.
+1 yılYuva kuranın yuvası olmaz merak etme
00 Yorumla
+1 yılYuva yıkanın yuvası olmaz merak etme
00 Yorumla
+1 yılKurtulmussun işte üzme kendini
00 Yorumla
+1 yılNafaka talep et. Tazminat davası aç.
00 Yorumla
+1 yılben olsam seni de değerlendiririm
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı. Yıkan iflah olmaz, endişe etme
00 Yorumla
+1 yılDemek ki seni bitirip onunla başlamış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHıc mi beddua etmedin be kadın
022 Yorumla
Soran+1 yılEdemedim...
Cevap sahibi+1 yılBari Allaha havale etseydın onuda mı denemedin beddua etmeden içten dilemek en azından.
Cevap sahibi+1 yılSevdimde edemedim deme düşer bayılırım adam pislık
Soran+1 yılBebek bekliyorlarmis
Cevap sahibi+1 yılSenle evlıyken kadın eşinden hamıle mı kalmıss
Soran+1 yılBosandiktan sonra ama o kadin ile biz evliykende iliskiis vardi
Cevap sahibi+1 yılYine Allaha havale et yapacak bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılNasıl ögrendın bu arada özel değilse
Soran+1 yılAldattigini esimin kendisi soyledi evlendiklerini ise bi aile dostumuzdan ogrendim
Cevap sahibi+1 yılNasıl bı yüzsüzluk sevıyesi bu ya
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Cevap sahibi+1 yılHıc yakıp yıkmadın mı cocuk var mı bu arada
Cevap sahibi+1 yılKaç senelık evlıydınız
Soran+1 yıl8 yil evliydik cocuk yok
Cevap sahibi+1 yılPislık ya. Cocuk falan istediğinden mi dicemde kardesm edebınle ayrıl o zaman yani.
Soran+1 yılCocuk istiyordu
Cevap sahibi+1 yılBahanesi o oldu o zaman sen istemyor muydun yoksa olmadımı
Soran+1 yılOlmadi
Cevap sahibi+1 yılBenımde olmuyor
Cevap sahibi+1 yılÜzülme insallah karsına düzgün senı seven onu sevebilecegin dürüst birisi cıkar. Ve bebekleriniz olur 🫶
Cevap sahibi+1 yılOnlarda mutlu olamazlar eninde sonunda patlak verirler hıc takma o tarafı. Allaha havale et geç unutmaya calıs cunku değmez günlerini haftalarını aylarını zehir ettigine
Soran+1 yılBen anne olamiyorum cocugum olmuyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılo daha se. ksiymis
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılHayırlısı böyledir belki takılma geçmişe.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Daha çok seveceğin biri çıkar belki karşına. Olan olmuş artık eskiye takılıp üzülmek hiçbir şey kazandırmayacak sana. Yeni bi ilişki her şeyi telafi edebilir.
Soran+1 yılEdemez
- Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer