Açılmak istiyorum ama babamla konuşacak özgüvene sahip değilim hem de üzülmesin istiyorum ve beni yargılayabilir ne yapmalıyım?

Muhafazakar biri ve yoldan çıktığımı düşünecek belki ama 14 yaşında onların isteği üzerine yapmıştım. Şimdi üniversite seni değiştirdi diyecek onlar için çok kötü bir şey bu durum ne yapmalıyım nasıl ilerlemeyelim

beklemem daha mı sağlıklı olur sizce

ben de biliyorum bir birey olarak kendi kararlarımı alabilmeliyim ama küçüklükten böyle olunca karşı koymak zor oluyor maalesef

Açılmak istiyorum ama babamla konuşacak özgüvene sahip değilim hem de üzülmesin istiyorum ve beni yargılayabilir ne yapmalıyım?
Cevapla