AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne kadar yazık şeytanın ve nefsinin kölesi olmuşsun
13 yaşında bir çocuğun baskıyla kapanmasına yazık değil ama evet abicim
Hepimiz çok müslümanız zaten dört dörtlüğüz
Annenin babanın senin ahiretini düşünmüş, sen 3-5 erkeğin gözünde meze olacaksın diye cenneti elinin tersiyle it.
Baskıyla, zorla güzellik olmaz diye bir şey var bilmez misiniz siz
Ama yaşamadığınız için anlayamazsınız
Erkeklerden bana ne yahu
Kapananlar erkekler için mi kapanıyor
Annen neden açılmıyor? Baban zorla kapattı diye mi?
Annem kendi isteğiyle kapanmış
Baban adına gerçekten çok üzüldüm adam da nasıl üzülecek belki bu kararın onu hasta edip yataklara düşürecek.
Olumu goster sitmaya razi et.
Ne
cok daha istemeyecegi bisey bul, ona diret ortam gerilsin sonra acil sonra ilk konuda seni ikna etmesine izin ver. acilma konusu arada kaynasin.
Krndi karadın ya hem merak ettim senii şuann
Söylemeyeceksin direkt açılacaksın
Öyle nasıl yapacağım ki anca gizli olur
O da nereye kadar
Ne yapabilir? Senin bedenin senin kararın
Ama benim için değerli üzülmesini istemiyorum..
Söyleme
Söylemeden nasıl yapayım
Açılma yani. Tavsiye etmem
Din amacıyla değil ama babam için kapalı kalayım. Bu ibadet olmuş mudur şimdi hocam
Hoca değilim. Peki Allah için mi desem kendin için mi desem, kapalı kalmak iyi olmazmi sence?
Allah için olmadığı sürece boş. Bir saçtan da tahrik olunuyorsa o sizin probleminiz
Bizim problemimiz seni ilgilendirsin və ya ilgilendirmesin o da senin sorunun. Konu o değil, ben diyorum ki, korkun yok mu?
Ya siz öyle bir konuşuyorsunuz ki sanki hepiniz dört dörtlük müslümansınız. Saça gelene kadar neler var
Ayrıca dini hassasiyeti olan biri değilim
Kimse dört dörtlük değil zaten. Bunu inkar etmiyorm. Sadece sen benim soruma cevap verir misin?
Ben hiçbir şey yapmıyorum ki din adına. İbadet eden biri değilim zaten
Soğuttular her şeyden sağ olsunlar
Şimdi ise yıllardır baş örtüsünü babam için taşıyorum. Allah için değilse onun katında ne değeri var bunun?
Sen beni anlamadın. Boş ver. Nasıl istersen öyle yap zaten her koyun kendi bacağından asılır. Allah ıslah etsin ne diyim. Kendine iyi bak.
Vallahi direkt de
Diyemiyorum ki
Ablacım direkt de kabul eder veya etmez bu senin kararın. Zorla seni kapalı tutamaz ki
Bana olan bakış açısı değişecek ve üzülecek, kızacak..
Abi çok ilginç niye değişsin ki? Suç mu işledin sanki anlamıyorum bunu
Ben de anlamıyorum keşke anlasam, dini olarak bir baş kaldırış gibi bir şey onlara göre ya
Soytarılık peşindeymişim gibi sanki
Çok ilginç işte. Buna asla ben hoş bakmıyorum. Müslümansan da saygı duymalısın yani kızını zorla böyle tutmak sevap değil tam tersi daha günah. Sen de böyle de
Onlara göre de tam tersi
Yaptırmak zorundaydık yoksa hesabı sorulacaktı, şimdi sorulmayacak sanki..
Anlatmaya çalıştım ama ağlamaktan konuşamadım
Sanırım mesleğimi elime alana kadar böyle devam edecek..
Yani sen bilirsin gerçekten bu baba tipini anlayamıyorum. Ben asla böyle olmam Ha zorluk da koymam tamamen ona kalmış. İsterse Hristiyan olsun banane yani. O öyle seni koruduğunu sanıyor işte ne bileyim
Böyle yaptıkça psikolojiyi alt üst ediyorlar, sonucunda istedikleri gibi bir evlat da olmuş olmuyor, yobaz kesim işte
Keşke bir çaresi olsaydı ama yeni nesil insanları bunların farkında en azından
Yani aynen öyle ama dediğim gibi ona göre tek doğru bu anlatamazsın maalesef
Kesinlikle..
Tam aynı soruyu yazacaktım biliyor musun 🥺
Neden ama
Kendimi bu şekilde mutlu hissetmiyorum
Neden
Bu konu hakkinda merak ettim hani o. yuzden
Tm mesaj atıyorum
Okeyy
Yaa:/
Ne oldu
Baban dindar mı
Evet dindar
Benim mi
@DOĞANABLAY of bi salça olup durma be
Senin babanı napayım sen mi açılcan
Baskıyla mı kapanmıştın peki
O zaman etiket yap konus.
Evet ağlayarak kapandım...
Ben küçüktüm o zamanlar, şimdiki aklım olsa kabul etmezdim keşke kabul etmeseydin
Evet ben de 12 yaşındaydım o zaman şimdiki aklım olsa ne yapar ne eder kapanmazdım
Hiç konuyu açmayı denedin mi
Hayır çok korkuyorum.. anneme bir kaç sene önce açmıştım ama
Annen ne dedi peki
Yani annene söylesen o açsa konuyu
İşte annem dedi ki istersen babana ben söyleyeyim ama çok afedersin g*tüm yemedi korktum dedim ki yok yok şimdi alıştım dedim kafamı s*** yaa çok afedersin
Neden ya neden
Tekrar konuşun
Korkuyorum ama 🥺 biz bir ara namaz yüzünden de çok büyük kavga etmiştik onu düşünüyorum hep
Namaza bana da çok ısrar ediyorlardı ama kılmadığım için artık bıraktılar
Bana ısrar etmiyordu bildiğin zorluyordu 5 vakit hep kontrol ederdi sabah namazına sinirli ve hayattan nefret ederek döverek kaldırırdı bildiğin sonra dedim ki yeter artık falan en son o da dedi iyi kılma hakkımı helal etmiyorum bunu demesi bile çok ağrıma gitti
Çok büyük kavga ettik ama o gün
O kadar da değil ya yetişkinsin artık ona sorulmayacak ki
Babam bunu anlıyor mudur sence
Anlayabiliyorum babanın düşüncesini
Benim babam da öyle
Anlamayacaklar hiçbir zaman
Evet ama ben kararlıyım bir gün eninde sonunda özgürlüğüme kavuşacağım
Ya senin ve benim gibi o kadar insanla karşılaştım ki burada. Hep benzer düşüncelerde oluyoruz. Zaten öyle
Nereye kadar zorla gidebilirsin ki
Ben de öyle diyorum. En fazla mesleğim olana kadar böyle devam eder ama bu kadar netken beklemek, o süreç çok ağır geliyor insana
Aynen öyle ben şimdi yeni üniversiteye geçeceğim 1 ay var açılmasına açılmadan önce söyleyeceğim ya da söylemeden açık gideceğim o gün öğrenecekler. İlk kapandığımdan beri hep şu zaman şu zaman açılırım diyordum yapmadım. Bu sefer yapıcam ama. Böyle diye diye 7 yılımı heba ettim yeter artık daha fazla dayanamam. Benim de korkum babamın bana farklı gözle bakmaya başlaması biraz.
Ben de bu yaz açıklayayım bu sene öyle başlarım diyordum yaz bitiyor ama ben hala yapamadım..
Bir şey diyeceğim aklımdan geçenlerin aynılarını yazmışsın..
Aşağıda yorumlarda son cümleni ben de belirtmiştim ve ben de 7 senedir katlanıyorum buna..
Babamdan habersiz memleketteyken yapacaktım ama bir rehberlik Hocam, habersiz yapman yanlış olur dedi. Ama konuş haberleri olsun ben böyle karar oluyorum de bilsinler dedi sadece
O yüzden yapamadım
Evet aslında haberleri olsa daha iyi olur sanki daha çok güven verirmişim gibi
Evet bir de bu kafasının dikine gidiyor demesinler
Aynen öyle
Umarım başarabilirsin
Umarım başarabiliriz :)
Umarım umarım 🥺🌸
Hesabımı gizliden çıkarsam takipleşsek olur mu
Olur tabii
Çabuk ett
😂😂😂😂
Sessiz insan sen bir maydanoz olmasan yaa
😂😂😂😂😂tamam
Neden acilcan