Sizce de zorunlu eğitimin kaldırılması ya da içeriğinin değiştirilmesi gerekmiyor mu?

Malum zorunlu eğitim dediğimiz ilkokul, ortaokul ve liseden ibaret. Özellikle ilkokul da, çocukların kişilik ve karakterlerinin yeni yeni şekillendiği bir dönem de devletin çocuklara laiklik, demokrasi, anayasaya bağlılık gibi birtakım ideolojileri dayatması, Atatürk'ün heykeli önünde saygı duruşunda bekletmeleri vs. eğitimin tarafsızlığına aykırı değil mi? Her ailenin kendi çocuğunu istediği şekilde eğitme hakkı vardır. Çocuk belli bir yaşa geldikten sonra zaten kendi dünya görüşünü belirleyecektir. Bence okullar devletin ideoloji dayattığı yerler olmamalı. Okullar, çocuklara bilim ve edebiyatın tarafsız bir şekilde öğretildiği yerler olmalı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce de zorunlu eğitimin kaldırılması ya da içeriğinin değiştirilmesi gerekmiyor mu?
Cevapla