Evet bir kac aylik evliyim. Esimde bende calisiyoruz ve is cikisi cok spor yapiyoruz. E haftasonlarifa hem dinlenme, temizlik, alisveris derken 2 gun fazlasiyla hizli gidiyor.
Özet gecmek icin;
Esimin ailesi kendi ailemden baya farkli, baya geriler. Kv ye göre cat kapi gelmek normal. Hep gelin onlari el üstünde tutsun, peslerinde dört dönsun, hep hizmet etsin pesinde. Bana görede böyle seyler hem Cok fazla hem hersey karsilikli. Ben hep mesafemi koydum görustugumdede elimden geldigi kadar iyi davranmaya calisiyorum. Esimin buyuk kardeslerinden Hic hoslanmiyorum onlarda karsilikli öyle. Oyuzden fazla bi Araya gelmiyorum.
Kv ben yokken 2 hafta öncesi esim evden calisirken ugramis gunduz vakti. Ve 3-4 gun öncesi görustuk kvyle. Kek , meyve Tabagi hazirladim gittim. Dun aksam Yine mesaj atmis evdeysek gelmek istiyomus diye. Yani bisey yok bunalmis olabilir ama daha 3 gun oldu göruseli…
Tam bi orta yol buldum dedim ( artik 2-3hftsya bir gidiyorum kv ye) derken basladi bu gelip gitmeler. Ha bu arada kv, kendi buyuk 2 cocuklarina hep yemek yapar pisirir biseyler gönderir. Her haftasonuda onlarin cocuklarina bakar. Bize Onlar kadar bi emek sarfetmez ki yapmasinda sorun degil. Ama öyle aytimcilik yapincada Benle bizle bu kafar samimi olmak istemeaini dogru bulmuyorum.
Üstelkk 1 senedir beni taniyolar ama hala cay sevmedigmi elli kere dedigim halde cay isteemisin diyolar ve benimle öyle ne severim ne sevmem iplemiyolar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer