Kayınvalidemin sürekli görüşme isteğini nasıl azaltırım?

Evet bir kac aylik evliyim. Esimde bende calisiyoruz ve is cikisi cok spor yapiyoruz. E haftasonlarifa hem dinlenme, temizlik, alisveris derken 2 gun fazlasiyla hizli gidiyor.

Özet gecmek icin;

Esimin ailesi kendi ailemden baya farkli, baya geriler. Kv ye göre cat kapi gelmek normal. Hep gelin onlari el üstünde tutsun, peslerinde dört dönsun, hep hizmet etsin pesinde. Bana görede böyle seyler hem Cok fazla hem hersey karsilikli. Ben hep mesafemi koydum görustugumdede elimden geldigi kadar iyi davranmaya calisiyorum. Esimin buyuk kardeslerinden Hic hoslanmiyorum onlarda karsilikli öyle. Oyuzden fazla bi Araya gelmiyorum.

Kv ben yokken 2 hafta öncesi esim evden calisirken ugramis gunduz vakti. Ve 3-4 gun öncesi görustuk kvyle. Kek , meyve Tabagi hazirladim gittim. Dun aksam Yine mesaj atmis evdeysek gelmek istiyomus diye. Yani bisey yok bunalmis olabilir ama daha 3 gun oldu göruseli…

Tam bi orta yol buldum dedim ( artik 2-3hftsya bir gidiyorum kv ye) derken basladi bu gelip gitmeler. Ha bu arada kv, kendi buyuk 2 cocuklarina hep yemek yapar pisirir biseyler gönderir. Her haftasonuda onlarin cocuklarina bakar. Bize Onlar kadar bi emek sarfetmez ki yapmasinda sorun degil. Ama öyle aytimcilik yapincada Benle bizle bu kafar samimi olmak istemeaini dogru bulmuyorum.

Üstelkk 1 senedir beni taniyolar ama hala cay sevmedigmi elli kere dedigim halde cay isteemisin diyolar ve benimle öyle ne severim ne sevmem iplemiyolar.

Kayınvalidemin sürekli görüşme isteğini nasıl azaltırım?
Cevapla