Kayınvalidemler sürekli görüşmek içli dışlı olmak istiyorlar?

Eşimin ailesi iyi diyebileceğim insanlar değil eşimle mutluyum o yüzden çokta önemsemiyorum. Nişanlıyken hiç beni umursamadı ailemle hariç bir kere bile beni çağırmadı nişanlım haftada gelirdi bize yemeğe beni bir gün kayınvalidem çağırmadı nişanlım hep davet ederdi ama ben gitmezdim annesi sonuçta o evin kadını. Neyse ben evlenince beni sürekli çağıracağını biliyordum çünkü oğluna bağımlı bi kadın. Asla belli etmemeye çalışsada farkındayım. Kendilerinden hoşlanmıyorum kayınbabamda dahil çünkü gerçekten yapılmaması gereken çok şey yaptılar. Eşimin ailesi sevmesemde saygı duyuyorum eşimi üzmemek adına bunu onada belli etmiyorum. Arada gidiyorum arada gelebilirler sorun yok ama her gittiğimizde az geliyorsunuz her gün gelin çıkın çıkın gelin sizi özlüyorum diye tatlılık adı altında baskı yapıyor benide umursadığından değil oğlu için. Pazar günü bizi bildiğiniz bahaneyle sabahın köründe evine çağırdı kalktık gittik meğersem kahvaltıyaymış sırf oraya gidelim diye bahane etmiş bi işi ses etmedim sonra akşama kalın diye ısrar etti arkadaşlarımız gelecek dedim eşime de birlikte vakit geçirmek istediğimi söyledim arkadaşlarımız gelmese bile tamam dedi 11 de gitmiştik 4 te evimize geldik yinede günü baya orada geçirdik. Salı günü beni aradı size gelecektik diyor misafirim vardı misafirim var dedim kapattım. Yani ben 4 aylık evliyim hu günden böyleyse ileriyi düşünemiyorum ben abartıyor da olabilirim bilmiyorum ama çok rahatsız oluyorum hep içli dışlı olma derdinleler bunu dilleriyle belli ediyorlar

Kayınvalidemler sürekli görüşmek içli dışlı olmak istiyorlar?
Cevapla