Yaşlılara alınmak normal mi, huysuz yaşlılarla baş etmek için ne yapıyorsunuz?

Meraba ben evliyim ve ananemle aynı evde yaşiyoruz. Kendisi 86yaşında biraz zaman çenesine vurmuş birisi çok konuşur. Bende alıngan insanım söylediği çoğu şeye alınıp ağlıyorum insanlar yaşlı o aldırış etme he de geç dese de benim için mümkün olmuyor. Annemi sevmiyor mesela alenen evlat ayrımı yapıyor. Onun bakımını üstlendiğim halde herkese hiç kimsem yok yalnızım diye sızlanıyor ben de haliyle kahroluyorum. Sizin yaşlılarla aranız nasıl :)

Yaşlılara alınmak normal mi, huysuz yaşlılarla baş etmek için ne yapıyorsunuz?
Cevapla