Memur veya zengin, varlıklı birisi ile evlenmeyi istemek suç mu?

Ben biraz rahatlık arıyorum baba evinde rahat değildim en azından evliliğim rahat geçsin istiyorum. taliplilerim geliyor ama pek içim ısınmıyor zengin olsa da pek sevemediğim kişiler. Oluyor geçen 3 hafta önce birisi ile tanıştık çocuk demir işinde çalışıyor lise mezunu okumamış daha. Üniversiteye girmiş ama kazanamamış. Etrafımdakiler namazını kılıyor gecesi yok sigarası alkolü yok sürekli dışarı çıkayım diyen birisi değil çok duygusal bir insan bir şans ver diyor ama çocuk sabah 8 akşam 6 çalışıyor biraz konuştuk. Yüz yuzede. tamam iyi güzel birisine benziyor ama düşünüyorum bu 17 bin civarı alıyor kiralar olmuş 10 13 bin en kötü İstanbul'da belki onada bulamayız. Bu çocuk sabah 8 de başlıyor çalışmaya öğle molası haricinde hiç mola yapmıyor telefona bakması yasak saatlerce yazmıyor akşam 6 oluyor yazıyor geceye kadar. ama düşünüyorum evlenince bu zorluğu çekmek zorunda mıyım kim neden böyle sevmek istesin ki. annem babamı sevdide ne oldu diyorum. çocuk bide çok detaylı konuşuyor evliliğin manasını flan bir sayfası var zaten yazılara dökmüş sevgiyi. ama bu devirde ben çalışmak istemiyorum evime bakmak istiyorum bunun nesi kötü? Onun ile olmayacağını söylemek istiyorum ama bizim tanıdığımız birisini önerdi çocuk bilgisayar mühendisi imiş ünlü bir şirkette bir yanda selafet bir yanda ise rahatlık görüyorum sizce ben o çocuğa yanlış mı yapmış olurum bugün ona yok diyip yarın o kişi ile görüşürsem. Sonuçta tanışma aşaması ne olacak ki dimi
Memur veya zengin, varlıklı birisi ile evlenmeyi istemek suç mu?
Cevapla