Babalar ne yaparsa yapsın kabullenmek zorunda mıyız?

Ben genç bir kızım küçük bir kızken babama aşıktım kahramanimdi çok güzel konuşurdu ben hayranlıkla dinlerdim genç kız olunca bir adamla tanıştı iş kurdular beraber o adamla tanıştıktan beridir babam yerine başka bir insan gelmiş gibiydi babam bana tahammül edemiyor evden uzak hissediyor babalığı kabul etmemeye başladı kocaligi kabul etmemeye başladı aklı hep dışardaki hayattaydi anneme boşan dediğimde sus kız dul mu koydurayim adımı diye diye boynuzlu gezdi ama kendi hayatini değil benim de hayatımı mahvetti bunu bile bile hayatımızdan çıkarmadı babamın telefonunda babamın çıplak resmi konuştuğu kadınları... için zorlama iğrenç konuşmalar gördüğüm zaman sogumustum ama gördüğümü diyemedim çünkü travmamdi arkadaşı kızını okuldan aldı diye beni de okulumdan almaya çalıştı bize okuyun evlenmeyin tavsiyesi veren adam yapmaya çalıştı bunu kadınların namusuna laf eden iğrenç biri oldu sayamayacagim neyse geçiyorum karakteri geçen ay akşam regldim sancıdan çok fenaydim evi temizlemiştim o halde ablam da bulaşığı yikayacakti sadece isim bitti ama benim halim çok kötüydü yüzüm bile kıpkırmızıydi sancıdan ablama yıka da uyuyalım dedim hayır onu da sen yikicaksin dedi sinirlendim ablam da gözüme büyük kolonya şişesi attı çok canım yandı can havliyle çığlık attım anlık olarak babam geldi sanciliyken beni tekme tokat dövdü ablam da güldü oradan annem hiç umursamiyodu yeteeki kocasını bosamasin babamın o anki yüzünü asla unutmuyorum elinin altında vurma diye bağırdığı mi o günden sonra babamı içimden iyice sildim o son darbesiydi bana annem de kızıyor bizde dayak yedik babaya kusulmez diyor sogudugumu tahammul edemediğini o adama anlayınca annemle ablam da düşman oldu evde bana neden suçlu hissettiriyorlar babam diye bağrıma basmami bekliyorlar benmi yanlış yapiyorum okuduğunuz için çok teşekkür ederim buraya kadar (dovuldukten sonra oh iyi oldu niye bulaşığı da yikamadin dediler sadece bulaşığı yikayacakti ablam ben iki katlı evi temizledim asagili üstlü o gün )
Babalar ne yaparsa yapsın kabullenmek zorunda mıyız?
Cevapla