Erkekdir yapar diyen, babalar ben yasamadım kızım yasasın diyen anneler yüzünden belkıde bız bu halde olabılırmıyız?

evet arkadaslar belkıdew her seyın sorumlusu aslında bılıcsızce çocuk yetıstıren, annlerımız de babalarımızda. zamanın da kendılerınde ısteyıpte olmayan seylerı evlatlarında yapmak ıstedıler ama bu durum o kadar çığrından cıktıkı babalar erkekdır , yapsın ben yapmadım oğlum yapsın dedıler. erkek çocuklarının ahlak kurallarına ters hareketlerını doğruymus gıbı çocukalrına benımsettıler ya anneler, ben zengın kocayla evlenemedım ama kızım herseyı olan adamla evlenıcek ev , araba. vs cocuklarına elınde olanla yetınmeyı öğretmedıler (istisna anne ve babalar hariç) şimdi kızlar evlenıceklerı adamda ahlaktan once cebını sorgular oldular ya erkeklere ne demelı yumurta kıramayan kız için sarma saran kızları görmedıler:))) (ahlakı olark dusunun ) evet ben boyle düşünüyorum az da olsa yetıstırılme tarzmızda bu egolarımıza ön ayak oldular
Erkekdir yapar diyen, babalar ben yasamadım kızım yasasın diyen anneler yüzünden belkıde bız bu halde olabılırmıyız?
Cevapla