Anne babaya saygi göstermek zorunda miyiz?

ben mi dedim gidin ciftesin diye bakamiyacaginiz çocuğu yapin diye bide zevk yaptıkları için saygı göstericem yani. hani ilgi hani sevgi hani para. bide bana bakmayan insanlar bakicam yani bide duygu sömürüsü yapmıyorlar mi bitiyorum 😂😂😂 bide diyor ki babam sen bunlari hak etmedin hak etmediysem ilgilen para ver iki gösterişli lafla duygu sömürüsuyle baba olunmuyor. annem desen bana bakicaksin diyor niye bakiyim hizmetci mi doğdum bakmadin etmedin git evlen. ohh yaa iyiki yatıyor lar da hizmetci doğuruyor bu aileler saygi duyalim çiftleşmek cok büyük vazife
Güncellemeler
+1 yıl
Babam kardesinin 40 milyar kredi borcunu öderken ben 4 yillik çocukluk kiyafetlerimi giyiyordum orta okuldaydim delilere bakmak zorunda kaldim akil hastanelerine yatirdik annemi ve onun ablasini babam başka sehirde annemle 10 yil evli olduğu halde ayri yasadi. Neyse zaten hep anne baba haklidir ben haksiziim evlatlar hic haklı olamazlar. Annnesi deliymis dediler arkadaşlarım yüzüme güldüler. Beni düşünen oldu mu? içleri sizladi mi hala sizlamiyor para varken fakirlik yaşıyorum
Anne babaya saygi göstermek zorunda miyiz?
Cevapla