Yeni Taşıdığımız Evden de Yerden nefret ediyorum Ne yapicam ben burada yaaaa?

3 ay kadara Ankara 'da yaşıyordum çok mutlu değiliydim ama arkadaşlarım vardi doğduğum büyüdüğüm yer kardeşim birine aşık olduğu için babam dükkan ve güzel lüks evimiz sattı bide maddi sıkıntımız var para biriktıriyoruz kardeşim için babamla kardeşim hayvancilik yapıyor ben hala danalar yanına gidemiyorum korkuyorum neyse bura ilk Taşindigimiz da 2 günde öğrendim buraya küçük biyer ben hariç evde herkes mutlu 2 erkek kardeşim de mutlu bana bura zindan zindan yengem ilk evlenecegi 5 6 ay bizde kalıcak sonra ayrı ev çıkıcaklar para çıksın diye sonra babam bana araba alıcak miş elli bollaşinca söz verdi hele almasın ortalığı yıkarım istediğim yere gidebilirmişim arabayla istediğim zamanla gelirmişim gerçekten bura zindan nefret ediyorum bu yerden tiksiniyorum burdaki herkesden nefret ediyorum

Yeni Taşıdığımız Evden de Yerden nefret ediyorum Ne yapicam ben burada yaaaa?
Cevapla