• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Baskıcı ailemi bırakıp sevgilimle yaşamak neden yanlış olsun ki?

Lovelyy0_0
Lovelyy0_0 Takip Et
Xper 1 Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
36
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada siteden biri 😄🫢
Baskıcı ailemi bırakıp sevgilimle yaşamak neden yanlış olsun ki?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • maddeninbeşincihali
    maddeninbeşincihali Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    Pişman olacağın bir şey olur. Bu sebeple asla yapma. Ailen baskıcı olabilir, biz ne aileler gördük. Her gün evde kavga eden. Anneleri uyuşturucu bağımlısı olan, babası içip içip gelen. Evinde hiç huzur olmayan daha neler neler. Ailen her zaman senin için en iyisini düşünür. Bir şey olur yalnız kalırsın, kimse elinden tutmaz ama ailen hep arkandadır. Ne olursa olsun günün sonunda çıkacağın kapı yine ailendir. Hayat bu ne olacağı belli değil. Başına bir kaza gelir, elini ayağını kaybedersin. Sevgilin sana bir gün bakar iki gün bakar ama sonra yapamıyorum der bırakır gider. Ancak aile öyle değil her zaman arkanda dururlar. Bu sebeple bir anlık hevese kapılıp yapma böyle bir şey. Yarın bi gün pişman olur gelip bu kez de "Ailemden ayrıldığım için pişmanım nasıl dönebilirim?" Diye konu açarsın.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ҽυɳσια
    ҽυɳσια Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü başını ağrıtacak. Şimdi güveniyorum, şöyle güzel vs diyorsun ama bak. Daha önce bir sürü soruldu böyle.

    • evden kaçtım pişmanım
    • sevgilim için evden kaçtım
    • yağmurdan kaçarken doluya tutuldum
    • pişmanım
    • evden kaçtım hayat gerçek yüzünü gösterdi
    • evden kaçtım pişman oldum
    • sosyal medyadan tanıştım evden kaçtım
    • evden kaçtım ailemin yüzüne bakamıyorum

    İnsan başkalarının hatalarından da ders çıkarmalı. Burada bir sürü örneği var. Senin için gördüğüm soruları toparladım. Karar senin lakin bu işin sonu pişmanlık. İstersen soruları ve gelen cevapları incele

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

36

Cevap

41

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Sizin kendi kararınız tabi ki de

    1
    0 Yorumla
  • Mercimekliçorba
    Mercimekliçorba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Ya kizim sakamisin sevgilin kac yasinda meslegi varmida sana bakicak? Ailesi para veriyodur oda nereye kadar. Sana ilk gunler iyi yuzunu gosterir sonraki gunler gercek yuzunu gorurursun. Ozellikle ayni cati altinda yasadiginda nasil biri ortaya cikar. Senden alicagini aldiktan sonra bi koseye koyar. Baskici aile dedigin ne gece disari cikmana izin vermiyo istedigini giymene izin vermiyolar diye mi baskici oluyolar. Okulunu bitir al eline meslegini daha da baski yapmaz ailen. İstedigini yapabilmek icin niye bi erkege ihtiyac duyuyosun

    2
    9 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Evden hemen gitmek istiyorum çünkü, zaten okuyacağım

      Yorumla
    • Mercimekliçorba
      Mercimekliçorba
      +1 yıl

      Ustelik cocukla burada tanismissin? Onu hic gordun mu bulustun mu

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      burada tanışmadım

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      O da siteyi kullanıyo sadece

      Yorumla
    • SimayAnne
      SimayAnne
      +1 yıl

      Şöyle desek tek başına hayatta kalabileceğin bir mesleğin, altın bileziğin var mı? Ama ailesi ile ilgili söylediğin şeyler çok yüzeysel. Daha kötü şeyler oluyor olabilir bundan kurtulmak istemesi çok mantıklı.

      Yorumla
    • Mercimekliçorba
      Mercimekliçorba
      +1 yıl

      Kurtulmak istemesi normal, ama dogru durust tanimadigi birisiyle evlenip kurtulmasi normal mi? Kiz daha kucuk belki kullanmak icin iyi suratini gosteriyosa ne olucak? Evinde gordugu seyin iki kati kotusunu belki onun yaninda gorucek

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hayır öyle biri değil, kötü ne olabilir hem sevgilim o benim

      Yorumla
    • Mercimekliçorba
      Mercimekliçorba
      +1 yıl

      Cevaplarina bakicak olursak baya saf ve dunyadan bir habersin neyse sen oyle diyosan oyledir ne diyim

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Zaten küstük gibi bir şey şu an sevgili olduğumuzu kabul etmiyor çıldırcam

      Yorumla
  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Çünkü bu hayatı ne sen yaşayacak nede o yaşatacak kadar donanıma kültüre eğitime ve hayat tecrübesine sahip değilsiniz. Sizin amacınız o aşk sevgi sandığınız gençliğinizin damarlarınızda dolandı delikanlılığın ilk hissiyatların heyecanını yaşayıp takılmalık ilişkinin tadına bakmak için bir arada olmak istiyorsunuz. Bunun sonucunda ne olacak biliyor musun? Ağlayan zırlayan ayrılık psikolojileriyle kafayı yiyen kutu kutu 75 mg antidepresanlara mahkum olan aklını kullanamayan bir zavallıya dönüşeceksin.

    1
    9 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hayır mutlu olacağım 🥺

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Gerçekten iyi biri, aslında siteden biri🙄

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      +1 yıl

      Evi var mı? Askerliği var mı? Senin kriterin nedir? Birbirinize ömrü boyu ne kadar yeteceksiniz? Bunları düşünecek akılda ve yaşta değilsiniz daha toysunuz bu hayatta.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Evlenmeyeceğiz henüz

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      +1 yıl

      Dini nikahsız ilişkinin size getireceği uğursuzluklara eyvallah diyorsanız buyrun hayat sizin karışan eden yok

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Cinsellik de olmayacak

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      +1 yıl

      Ateşle barutun yan yana durduğunu ben görmedim. Hayırlısı bakalım işin ucu boklu deynek gibi dursa da hayat sizin hayatınız. Sen bir kız olarak kendini düşün koru bir abin olarak öneriyorum. Geçmişe geri gidemezsin.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Kendimi ondan korumam gerekmiyor birlikte yaşarsak daha mutlu olacağım bence. Teşekkürler 🌸

      Yorumla
    • SimayAnne
      SimayAnne
      +1 yıl

      Aynı evde yaşamadan bilemezsin. Millet 30 yıllık eşinden ayrılıyor değiştiği için. Kendinden başka kimseye güvenme.

      Yorumla
  • zibidibubidi
    zibidibubidi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    19 yaşındasın bu yaşta evlenip de pişman olmayan mutlu olan kimseyi görmedim. şu anki gençlik hevesiyle her şey gözüne güzel olacakmış gibi görünüyor, ailem çok katı sevgilimle istediğimi yaparım diye düşünüyorsun. ama ya işler planladığın gibi gitmezse bunu düşündün mü hiç? şu an istediği kadar melek olsun değişmeyeceği ne malum? yarın bir gün farklı yüzüyle karşılaşırsan yine mutlu olacak mısın? ayrıca okuyacağını söylüyosun madem okuyacaksın zaten ailenin sana baskı yapacağı bir durum kalmaz şehir dışında istediğin gibi yaşarsın. kendi mesleğini eline alır kurtulursun. ha yok ben kesin ve kesin kaçıcam diyorsan ( kazandın mı yoksa hazırlanacak mısın bilmiyorum) üniversiteye kesin giriş yapıp öyle kaç en azından okulun hazırda dursun en kötü.

    2
    0 Yorumla
  • izyonex
    izyonex Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    trol değil ise korkunç

    kullanılıp atılan her kadının ortak özellikleri

    evet ama çok iyi

    siz onu tanımıyorsunuz o gerçekten iyi ve beni seviyor

    hayır öyle cinsellik düşünen biri değil sizin aklınız fesat

    travma yaşanan onca yıllar

    finalde, erkekler güvenilmez.

    2
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hayır böyle olmayacak 🥺

      Yorumla
  • ismailyildirim93
    ismailyildirim93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Baskici aile iyidir. Hata veya hatalar yapmani onler. Simdi sen diyeceksin ki hata yapmadan nasil hata oldugunu bilebilirim degil mi? Bilmek zorundasin cunku bazi hatalarin telafisi gercekten yoktur. Bazen buyuk hatanin bazen kucuk hatanin telafisi yok

    2
    6 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Karışmasınlar bana 19 yaşındayım artık, sevgilimle yaşamak daha güzel olacaktır 😌✨🌸

      Yorumla
    • ismailyildirim93
      ismailyildirim93
      +1 yıl

      Tabii haklisin. Sevgilinle yasa, hsr seyi gor her seyi ver eline sonra terk edil. Sen ne kadar insanin bunu yapip pisman oldugunu biliyor musun?

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Aramızda cinsellik yok ondan bahsediyorsan

      Yorumla
    • ismailyildirim93
      ismailyildirim93
      +1 yıl

      Olmasiginin garantisini vermezsin. Hele ki bir erkekle ayni evde yasayacaksin ama cinsellik yasamayacaksin
      Sen bunun sogruluga inaniyorsan iste bak bu birinci hatan

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Konuştuk anlaştık

      Yorumla
    • ismailyildirim93
      ismailyildirim93
      +1 yıl

      Bu is konusarak degil cozulmez. Bir gece vaktinin sonunu sabaha baglayan sabahta ayni yataktan ciktiginda ben naptim dersin. Haa senin icin oyle bir ihtimalinin olmadigini ogrendigimden hata yapamayacagina sevindim en azindan :) Baskici aile iyidie

      Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Baskıcı aileden ayrılıp sevgilinin yanına yerleşip, onunla yaşamak neden kötü olsun ki zaten bizim ahlaki yapımızda bu hep var kadın 18 olunca güçlü bir karakteri varsa kendi ayakları üzerinde durur ve ayrı eve geçer ya da bir adama yıkılır.

    Her açıdan oldukça mantıklı ve çok gerekli duruyor bir saniye bile kaybetmeden yatak geçiş yapmalısın yatay pardon

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      🙂

      Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bana göre, kendi ayakları üzerinde zaten durabilen, yalnız yaşayabilen ve hayatını idame ettirebilen insanların verebileceği bir karar bu, ekonomik anlamda halen ailenize ihtiyacınız varken, bunu bir başkası ile karşılayıp ona güvenmeyi aşırı yanlış buluyorum.

    3
    0 Yorumla
  • mehmet0234
    mehmet0234 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 62%
    +1 yıl

    Baskıcı dediğin şey senin zevkine evet demedikleri için. Peki hiçbir şeyin olmayan birinin hevesini aldıktan sonra canavarlaşmayacağının garantisi yoktur. Bence iyi düşün.

    3
    7 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      O canavar diğilll

      Yorumla
    • mehmet0234
      mehmet0234
      +1 yıl

      Sıkışınca insan bide anne babasını reddedip kendi başına kaldığını görünce o zaman anlarsın canavar mı değil mi? Ama o zaman da artık iş işten geçmiş olur. Hadi bakalım cenaze namazına. Bak arkadaşım ben bu yaşıma yüzlerce örneğini gördüm ve ister inan ister inanma ama hiç mutlu birini görmedim kaçan kızların.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ben mutlu olacağım ama 🥺

      Yorumla
    • mehmet0234
      mehmet0234
      +1 yıl

      Hiç sanmıyorum. Büyük bir pişmanlık ve kederle baş başa kalırsın.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Nedenmiş

      Yorumla
    • mehmet0234
      mehmet0234
      +1 yıl

      Çünkü yaşanmış o kadar kederli ve pişmanlık örneği var ki. Tam tersi kaçıp ta mutlu olan hiçbir örnek olmadığı için. Akıllı insan yaşanmış örneklerden ibret alan kişidir akılsız insanlar insanlar ise yaşayarak tecrübe edinen kişidir.

      Yorumla
    • mehmet0234
      mehmet0234
      +1 yıl

      Artık ya sabredip en fazla 1-1.5 sene sonra düşüncelerinin ne kadar boş ve gülünç olduğunu anlayacaksın be tatlı bir tebessüm ile geçeceksin ya da pişman olacağın şeyi yaparsın.

      Yorumla
  • Mhmtkrds633
    Mhmtkrds633 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Saçmalama okuluna bak kariyerini yap yok okumuyorum diyorsan nasibin için dua et biri çikinca evlen bu daha hayırlı uygun olur baska bir erkekle yaşamak hiç uygun değil

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bir şey olmaz zaten okuyacağım

      Yorumla
  • disneyprincess
    disneyprincess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    burada bir sürü insan doğru söylemiş tavsiyelerini paylaşmış. Sen belli ki kalbinin istediği yönde gideceksin ama yapacağın şeyin mantıklı hiçbir tarafı yok, bunu aklından çıkarma yine.

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bence mantıklı olan bu..

      Yorumla
  • kucukomerdk35
    kucukomerdk35 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü ailen baskıcı olsa bile her halükarda senin iyiliğini ister, tırnağına zarar gelse onların yüreği parçalanır; sevgilin ise 3-5 gün seni seviyormuş gibi yapıp sonrasında tekmeyi basar...

    1
    5 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hayır tam tersi beni seven ailem değil sevgilim

      Yorumla
    • kucukomerdk35
      kucukomerdk35
      +1 yıl

      Bence yanılıyorsun.

      Yorumla
    • kucukomerdk35
      kucukomerdk35
      +1 yıl

      Ne kadar kötü olursa olsun, her aile evladını sever.

      Yorumla
    • kucukomerdk35
      kucukomerdk35
      +1 yıl

      Sevgili denilen kişiler ise sevgilisi ona bir şeyler verdikçe onu sever, daha doğrusu seviyormuş gibi yapar; sevdiği kişi bir şey vermeyince de hemen bırakıp bir başkasına gider.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Gitmez ❤️

      Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yağmurdan kaçarken doluya tutulma. 1 ay sonra sevgilin sana hakaret edip fiziksel zihinsel şiddet gösterdiğinde geriye dönüşün olmayabilir. Ailen sana madem kaçtın devamını getir orada kal diyebilir. Ona göre fevri davranma hemen, belli ki yaşın küçük ne kadar baskıcı olsalar da anne babanı dinle sen.

    2
    0 Yorumla
  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Başlardan iyi olur sonrası belli ortada kalmak tabii iyi davranacak kötü mü davranacak baştan köprüyü geçene kadar herkes iyi olur

    1
    3 Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Bir hakta talep edemezsin çuvallarsın zaten niyeti iyi olan sana metresmişsin gibi ev açmaz

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ama benik içinn

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Bugün senin için der yarın istemez saygı duymaz benim sayemde bu haldesin ailen bile seni istemedi diye başına kakar yaptığını sen bence ailenden kurtulmaya takmışsın veya trol mü amacın bilmiyorum mantıksız polyanacılık yapmayıp mantıklı ve geniş pencereden bakman lazım bana etik gelmedi

      Yorumla
  • Traianus
    Traianus Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü hem daha küçüksün hem de evli olmadığın bir insanın evinde kalman çok ciddi sorunlara yol açabilir.

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bir şey olmaz

      Yorumla
  • mursel60
    mursel60 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir gün o baskıcı dediğin ailen Gine senin arkanda olacak aşk sevgi bunlar heves oldu artık al aşkı seviyi yiyebiliyosan yee

    1
    10 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yerimmm 😌❤️

      Yorumla
    • mursel60
      mursel60
      +1 yıl

      Aşkı yiyenleri goruyom ya birilerinin yanmaz yapışmaz tavasinda pisiyo ya da bir citede kapatma olmus

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ne

      Yorumla
    • mursel60
      mursel60
      +1 yıl

      Belliki daha gençsin bilmiyorsun aileye sırt dönülmez bu çok büyük bir hata olur

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bence en iyisi bu

      Yorumla
    • mursel60
      mursel60
      +1 yıl

      Ben tirciyim işim gereği her yere giderim çok şey gördüm çok kişiyi dinledim aile demek güç demek ama sevgili demek hiç demek hadi nikahlansan evlensen tamam dicem ama güvencesi olmayan bir ilişki seninki

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      İlerde evleniriz ben şimdi evliliğe hazır hissetmiyorum 🥺

      Yorumla
    • mursel60
      mursel60
      +1 yıl

      O evlenirimi önemli olan o

      Yorumla
    • mursel60
      mursel60
      +1 yıl

      Sen kendince konusuyonda ona çok güveniyon bir sürü pavyona gittim senin gibi vaadle evinden çıkıp oralarda çalışan çok var

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Daha sonra evet evleniriz

      Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 788 cevap paylaştı.

    Sevgili ile ayrıldıktan sonra gelen o pişmanlık hissi..

    2
    2 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ya hayırr 😄

      Yorumla
    • DenizinKızı0
      DenizinKızı0
      +1 yıl

      Ne olursa olsun ailenden geçme çok pişman olursun.

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimmiş o söyle, tarot bakalim..

    1
    5 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Aa gerçekten mi

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Gbtsini döserim önüne ahahah

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Teşekkürler 😄 söylüyorum o Denizege37477

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ee nolduu? 😄

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Baktınız mı

      Yorumla
  • Polyanma
    Polyanma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Vefa'nın anlamını bile bilmeyen biri için sıradan bi soru

    1
    6 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ailemi tanımıyorsun..

      Yorumla
    • Polyanma
      Polyanma
      +1 yıl

      Ne yapıyorlar?

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Çok baskıcılar

      Yorumla
    • Polyanma
      Polyanma
      +1 yıl

      Türkiyede her 5 aileden 3'ü çok baskıcı ama bu ailene atacağın kazığı meşrulaştırmaz. İleride senin çocuğun aynısını yaparsa anlayabilirsin ancak. Kaldı ki sevgilin nasıl biri, nasıl birine dönüşecek o bile belli değil. Beni ilgilendirmez ne yapıyorsan yap sadece başına kötü şeyler gelirse fikirlerin değişip istediğin şeyleri elde edemezsen gidipde kimseyi suçlayıp ağlama.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sevgilim öyle biri değil..

      Yorumla
    • Polyanma
      Polyanma
      +1 yıl

      Sen bilirsin vefasızlığın bedeli ağır olur haberin olsun.

      Yorumla
  • alex4guson
    alex4guson Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 727 cevap paylaştı.

    ailen her zaman ailen ama sevgilin bugün var yarın yok

    1
    3 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Tam tersi

      Yorumla
    • alex4guson
      alex4guson
      +1 yıl

      Neyse yaşayıp görürsün kanka biz ne desek bildiğini okursun

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • umursamıyorumartık
    umursamıyorumartık Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.

    Yanlış değil sadece karşındaki doğru insan mı o onemli

    1
    9 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Evet o doğru kişi

      Yorumla
    • umursamıyorumartık
      umursamıyorumartık
      +1 yıl

      İlişkinizin süresi ne kadar bazen insanları tam taniyamayabiliyoruz ama yani sevgilinden ayrılınca tek yaşayacak ekonomik ve psikolojik durumdaysan ayrı eve çık bence

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yaklaşık bir yıl oldu

      Yorumla
    • umursamıyorumartık
      umursamıyorumartık
      +1 yıl

      Dedigim gibi ondan sonra tek yaşayabileceksen çık Bu tarz bir aileyle yaşamamak istemen normal

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Tek yaşayamam

      Yorumla
    • umursamıyorumartık
      umursamıyorumartık
      +1 yıl

      Peki bir sorun yaşadığınızda ne olacak ailenin yanına mı döneceksin Bence hazir duruma geldiğinde cik

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sorun yaşamayızz

      Yorumla
    • umursamıyorumartık
      umursamıyorumartık
      +1 yıl

      Ben de öyle derdim ben çok pişman oldum zamanında böyle düşünme bence ama tabi ki en iyi sen bilirsin Uamrom çok mutlu olursunuzz❤

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Teşekkürler ❤️

      Yorumla
  • SimayAnne
    SimayAnne Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Değil kuzum, ben 37 yaşında bir kadın olarak söylüyorum değil. Ama her zaman sevgilinden bir gün ayrılabileceğini göz önünde bulundur. Her zaman her şeye hazıklı ol. Paran olsun, işin olsun. Elin oğlunun kölesi olmaya gerek yok. Yapabiliyorsan kız arkadaşlarınla çıkmak daha güvenli olacaktır. Malum erkeklere güven olmaz.

    2
    1 Yorumla
    • Zevkli_Temas
      Zevkli_Temas
      +1 yıl

      Yaş 37 ise neden 26 yaptın yaşı 😊

      Yorumla
  • Mahinevberçeste
    Mahinevberçeste Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü sevgilin bir müddet sonra sıkılıp seni başından atacak ayrı yaşamak istiyorsan azimle çalış kendi ayaklarının üzerinde dur sonra tek yaşayabilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • NoShow
    NoShow Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı.

    Sakin ol şampiyon. Bu gün yediğin hurmalar yarın pis tırmalar. Çok acele etme, bu gibi kararları almak için üzerinde düşün. Sonraki pişmanlığın derin izler bırakır.

    1
    0 Yorumla
  • di00ib
    di00ib Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl
    • yaşının 19 olmasından
    • ailenin baskısının seni korumak için olduğunun farkında olmaman başlıca sebeplerden dolayı yanlış
    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    baskıcı aileden kaçıp daha kötü bir yere gitmede :)
    (genelde öyle olur)

    1
    3 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Öyle biri y

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilemezsin insanın gerçek yüzü her zaman 7/24 geçirdiğin 4 duvar arasında çıkar.

      Yorumla
  • destina8373
    destina8373 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    Bence yapma gençlikte çok kolay ve küçük sebeplerden hemen ayrıliniyor zaten sonra dönüp dolaşıp yine annenin yanına gideceksin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    3-5 yıllık tecbrübesiyle 30 yıllık tecrübeyi eleştiriyor :) Allah cahil cesareti versin

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • selambengeldim555
    selambengeldim555 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı.

    ee bizene ne halt yemek istiyorsan ye

    ananlarda müge anliya ciksin

    2
    0 Yorumla
  • GüneyM
    GüneyM Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen anca insanları kandırır oyalar aptal yerine koyansın süde

    2
    0 Yorumla
  • нσηєувαвє
    нσηєувαвє Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Büyük pişmanlıkların olsun istiyorsan git yaşa hayatını

    1
    0 Yorumla
  • delidayı0234
    delidayı0234 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Bana göre sevgili boştur aile baş tacıdır sevgili seni bırakır gider aile hiç bir zaman bırakmaz

    1
    0 Yorumla
  • Maışmak
    Maışmak Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilin ile sen kaç yaşındasın para kazanıyor mu kazancı ne kadar

    1
    0 Yorumla
  • Rozaali
    Rozaali Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    hayatın mahfolur son pışmanlıkda ışe yaraamaz

    2
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Nedenn

      Yorumla
  • MawiTech
    MawiTech Takip Et
    Guru Yaş: 109
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı.

    ailen neden baskı yapıyor ki sen kendi ayaklarının üstünde duracağını ispatlayamadın mı ailene?

    1
    0 Yorumla
  • yalnızolmaz
    yalnızolmaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 55%
    +1 yıl

    Böyle durumda olanların hepsi yaptıklarından pişman olmuşlardır iyi düşün karar ver sonu olmayan bir yola girne derim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben yaptım 6 ay beraber yaşadık çalışıp kazandık sonra evlendik
    Not : evden kaçtığımda sevgilimle 5. Senemizdi

    1
    0 Yorumla
  • mickeyouresofine
    mickeyouresofine Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Hayatım güvenilir biriyse sonradan değişmicekse düğüne beni de çağırın pls

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Olur 😄

      Yorumla
  • lilithhimsi
    lilithhimsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    lan sacmalama bu siteden mi? yuh yapma oyle bisey hani guvendin biri olsa reel uzun iliski falan anlarim ama neyse

    1
    0 Yorumla
  • tevhid_sunneh
    tevhid_sunneh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    yağmurdan kaçarken doluya tutulmak misali sakın öyle bir şey yapma

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Gerçekten iyi biri o 🥺 hatta bu arada siteden biri 😄

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kalıcı güzel bir işiniz yoksa ağlayarak ailene dönersin ev geçindirmek öyle kolay mı en kötü maaş 11500 ev kirası 10000 tl sevgiline ağlar durursun

    1
    18 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sevgilimin parası var sjsnn

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ayrıca eve dönmeyeceğim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen 19 isen sevgilin max 21 dir bir işi yoktur ailesinden gelen para vardır o da bir yere kadar yeter EV GEÇİNDİREMEZSİNİZ

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Onun evine gidicem birlikte yaşayacağız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu çocuk kaç yaşında da kendi evi var onun ailesinin evine taşınıcağını düşünmüyorum

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      21, ailesiyle yaşamıyo ve ailesiyle yaşanmayacağız zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      21 yaşında kendi evini alacak parayı bulmasına imkan vermiyorum aile parası yiyordur ailesi alın size ev mutlu mutlu çocuk yapın demiycektir ağırlıklarını koyacaklardır neyse deniyince görürsün

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ailesinin haberi yok, ayrıca çocuk falan yapmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgilin o alkolü içirdiği zaman hiçbir hatırlamazsın çocuk ta hayırlı olsuna geliriz

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yuh ya ne diyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üni okuyorum sevgilisiyle kalan kaç bin insan gördük yazık olacak sana

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      O öyle biri değil ayrıca alkol falan kullanmıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok safsın ya inş tecrübe ettiğinde çok geç olmaz

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Neyi ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok genç sin biz üni de neler gördük sevgilisiyle yaşayan kaçacaksan üniyi bitir işini eline al öyle kaç

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yine okuyacağım zaten okulu bırakmıyorum ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üni liseye benzemez o özgürlük insana her şeyi yaptırır biz sınıftakilerle kaç kere bar da sabahladık

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bir şey olmaz..

      Yorumla
  • leafM
    leafM Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Dogru kişiyse gayet mantıklı ailemden ayrı yere ilk geçtiğimde bende öyle yaptım bazı sorunlar illa oluyor ama benim ailem öğrenince baya bi sorun çıkardı

    2
    1 Yorumla
    • leafM
      leafM
      +1 yıl

      Siteden se pek tavsiye etmem

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevgiliyle aynı evde yaşanmaz, ailen baskıcı diye yanlış kararlar alma, Allah korusun hastlanasan yine annen baban bakacak sevgilin değil

    2
    6 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sevgilim bakar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen öyle san, evlat bile bu devirde anasına babasına bakmıyor elin oğlu mu bakacak? Evlensin o zaman, niye sevgili hayatı yaşatıyor mesela? Bazı istisnalar olsa da bu dünyada anne ve baban seni karşılıksız sever, düşünür, hatalı olabilirler ama sana karşı sevgileri bitmez ama sevgilin bir gün seni terk edebilir başka bir kız için.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Evlilik için hazır hissetmiyorum o yüzden evlenmiyoruz ve başka biri için beni falan terk etmez o çok iyi biri ve beni seviyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama evli gibi aynı evde yaşamak istiyorsun? Kimseye çok iyi deme, Allah korusun şaşırtabilirler bence aileni karşına alma

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Şaşırtmaz tanıyorum gerçekten öyle biri değil

      Yorumla
    • Cerensuna
      Cerensuna
      +1 yıl

      Elin oğlu ve kızı sevmiyorsa neden evleniyoruz neden herkes evlilik meraklısı

      Yorumla
  • Pırasalıbörek
    Pırasalıbörek Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilin sıkıldım seni istemiyorum artık sevmiyorum dediğinde ne halt edeceksin peki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yanlış değil ama ailen baskıcıysa bunu gerçekleştirmen imkansıza yakın.

    1
    0 Yorumla
  • EverythingİllusioN
    EverythingİllusioN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilinden tekmeyi yiyince gelen pişmanlık hissi

    1
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Sevgilinin seni yolda bırakma ihtimali var ailenin ise yok

    1
    0 Yorumla
  • Dark-black
    Dark-black Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgilinden ayrıldıktan sonra baskıcı ailenin yanına dönmeyeceksen sorun yok.

    0
    0 Yorumla
  • cherryladyy
    cherryladyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bırak bu isleri üni müni oku

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Okuyacağım zaten

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Kurtulacağını sanma ona göre 🤷

    1
    2 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Tavsiyem işte pişman olursun ailenin anlayışlı olmasını bekle 😊

      Yorumla
  • ohadiyorummya
    ohadiyorummya Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Lo buradan sevgili yaptığın kişi kim?

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hayır dışardan da tanıyordum zaten o da siteyi kullanıyo demek istedim

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.

    Asla öyle bir şey yapma

    1
    8 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yapicam 🥺🙄

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Gerçekten iyi biri

      Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Yavrum pişman olursun gerçekten daha çok gençsin ciddi söylüyorum bir daha düşün

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Gerçekten böylesi daha iyi

      Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Ne gibi sıkıntı yaşıyorsun ailenle istersen özeldende yazabilirsin

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Baskıcılar

      Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Evlen ozaman okadar çok seviyorsan güveniyorsan

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Cinsellik yaşamak istemiyorum ve hazır hissetmiyorum ama 🥺 bu yüzden evlenmiyoruz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Peki sevgilinle yasarken ailenden daha baskıcı davranirsa

    1
    21 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sevgilim ya tanıyorum sonuçta öyle biri değil

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya tabi tabi ha olabilir de ama birde şunu düşün aile baskısından kurtulmak için evlenenler de senin gibi deyip ayni hataya düşüp boşanıp aile evine dönmek zorunda kaliyorlar

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Olmayacak öyle bir şey biz birbirimizi seviyoruz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beraber yasamadan bilemezsin unutma seni ailen kadar kimse sevmez

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Deneyip göreyim ben ggghb

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beter ol 🤣😝🤣😝

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      😅😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah'ım ya gülüyor bide soytari 🤣😝🤣😝🙈

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bssbsb düzgün konuş

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Asdfretgddheiebdn napcan dovecenmi 😝

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yok hayır kıyamam jsjsj

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyyys ne tatlisin sen ya sevgilin olmasa yurumezdim sana 🤣🤣

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      😂😂 sjsjns

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaa resmine baktım kiyamam sabah kahvaltisi için ekmek bile dograttirilmaz sana xdxdxd

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      😄 teşekkür ederim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim de kıyamadım diye değil elini kesersin diye 🤣😝🤣😝

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Beceriksizim yani 🥺

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Resimde oyke duruyor takip ettim

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Teşekkürler

    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Takip için nsjs

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim tatliseyy 🌹

  • αtҽιst
    αtҽιst Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl

    erkek yarı yolda bırakır

    1
    10 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Her erkek aynı değil ki ama

      Yorumla
    • αtҽιst
      αtҽιst
      +1 yıl

      siteden yazdığını yeni gördüm kesinlikle yarı yolda bırakır :D

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ama gerçek hayatta tanıyorum

      Yorumla
    • αtҽιst
      αtҽιst
      +1 yıl

      bu uygulamada takılan erkek sorunludur

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ben de buradayım ama

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Hem kötü biri değil zaten burayı zaman geçirmek için kullanıyo o da

      Yorumla
    • αtҽιst
      αtҽιst
      +1 yıl

      ben eski sevgilimi KS de görmüştüm buradan da tanışmadık hee sonra anladım niye bu kadar problemli olduğunu

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Neden ki

      Yorumla
    • αtҽιst
      αtҽιst
      +1 yıl

      sıkıntılıydı zaten başka uygulamada da görmüşlerdi onu tam * zaten

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Benimki öyle değil ama bence 🙄 hiç kötü bir yorumunu da görmedim

      Yorumla
  • rustglitch
    rustglitch Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    birini gerçekten tanıdığına asla emin olmamalısın minnoş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Deniz neden sana yalan söyleme dedi?

    1
    3 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Çünkü diğer üyeler sevgili olduğumuzu bilsin istemiyor

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Adımı bildiğini gizlemek için "bir uzmandan destek almalısınız" diyo bı de niz nız kullanıyo

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Sen kimsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    mantıklı ve özgürce bi davranış

    1
    1 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • MoreMiffed
    MoreMiffed Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    O zaman evlenin öyle ailenden ayril

    1
    0 Yorumla
  • last_white_hunter
    last_white_hunter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 96%
    +1 yıl

    Kim? 😄

    1
    14 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Biliyorsun

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      @Lovelyy0_0 Ege öyle boş boş insanlarla sevgili olacak biri değildir. Ve biriyle kaçmak derin bir aşk gerektirir. Fakat Ege sana karşı aşk duymuyor. Ve senin şu anda yaptığın psikolojik şiddet ya da siber saldırının bir türüdür kanımca. Kendine çevrenden birini bulabilirsin. Evet Ege iyi kalpli ve samimi bir insandır fakat kimseye asla yeşil ışık göstermez. Sadece kendi hayal dünyanda yaşayarak birini incitemezsin. Özellikle de Ege'yi. Eğer buna devam edersen ben de sana karşı çıkmaya devam ederim. Ve duracağımı hiç düşünme.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Yorumumu kaldırmış zaten, herkesin içinde söylemek istemiyor ya da ayrılmak istiyor ben onunla konuşurum öğrenirim beni artık sevmiyorsa zaten umurumda değil 😒

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      Umurunda değilse uzatma. Onun kalbini kıramazsın ya da onu rahatsız edemezsin. Buna hakkın yok. Haddin olan şeyler yapabilirsin. Bu uygulamada ve konuda bir daha Ege'yi rahatsız edersen. Beni de karşına alırsın dikkatli olmanı öneririm.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Bizim ilişkimize neden karışıyorsun, o beni seviyor sadece burada söylemek istemedi bence hem ben onu rahatsız etmem

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Mesajları göndersem inanır mısın

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      İnanırdım fakat onlardan daha çok Ege'ya güveniyorum.

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      Sizin ilişkiniz diye bir şeyin var olduğundan emin değilim. Çünkü Ege'yi senden daha iyi tanıyorum sanırım. Ege nazik ve sevecen biri, Evet bu doğru fakat bundan rahatsız oluyor. Ve onun adına bunları benim açıklamam da seni rahatsız etmeli. Ve karışıyorum evet çünkü onu önemsiyorum. Biliyor musun artık bu olay benim de canımı sıkmaya başladı. Senin yüzünden arkadaşımı kaybedemem. Dediğim gibi haddini bil. Gururu olan insan 1 saattir sana çaktığım lafları yediremezdi. En az minnacık bile bir gururun varsa onu rahat bırak. Sizin ilişkiniz diye bir şey yok. Arkadaşımın hislerini mahvetme. Çünkü bunun yapman benim sinirlerimi geriyor.

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Benim yüzümden neden arkadaşını kaybedecekmişsin ki ne ilgisi var

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ayrıca tamam ya beni istemiyorsa ben de onu istemiyorum

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      Eğer bu kavgaya devam edersek senin kadar lüzumsuz bir inan konumuna düşecekmişim gibi geliyor.

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      İnsan*

      Yorumla
    • last_white_hunter
      last_white_hunter
      +1 yıl

      Heh şöyle. Aferin sana

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Görmüyo zaten ayrıca sana yalan da söylüyor kanıtlarım var, mutluluklar

      Yorumla
  • Yoongyoong
    Yoongyoong Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    evden kaçmak daha iyi

    1
    4 Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Öyle yapacağım zaten

      Yorumla
    • Yoongyoong
      Yoongyoong
      +1 yıl

      sevgilinle gitme demek istedim

      Yorumla
    • Lovelyy0_0
      Lovelyy0_0
      +1 yıl

      Ama onu seviyorum

      Yorumla
    • Yoongyoong
      Yoongyoong
      +1 yıl

      benim görüşüm böyle sevmen onu iyi biri gibi gösterebilir yine de senin kararın

      Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Baskıcı ailemi bırakıp sevgilimle yaşamak neden yanlış olsun ki?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Baskıcı ailem yüzünden sevgilimden ayrılmalı mıyım? 9 cevap verildi
Sevgilimin ailesi beni istemiyor, bu durumda ayrılmak daha mı mantıklı olur? 12 cevap verildi
Sevgilimle ailelerimiz istemiyor diye ayrılmak mantıklı mı? 12 cevap verildi
Ailemden hiçkimse sevgilimi istemiyor ayrılmak mantıklı mı? 6 cevap verildi
Sevgilimden ailem yüzünden ayrılmalı mıyım? 7 cevap verildi
Sevdiğim insanı ailesi yüzünden terketmeli miyim? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨