Fazla seçici olmanın nesi kötü?

26 yaşındayım tesettürlü oldukça albenili tatlı bir kızım. Ailem düzgün kendim de düzgün yaşamaya özen gösterdim. Örf adete çok önem veririm aslen doğuluyuz ama batıda yetiştim kültürlü bi kızım. Neşeliyim de. Kendimi eşime saklıyorum onunla ilkleri yaşamak beraber gezmek istiyorum. Maddi gücüne de önem veriyorum haliyle zengin aramıyorum ama hem kafamız uyuşsun hemde sıkıntı yaşamayalım doya doya gezelim istiyorum pahalı şeylerde de gözüm yok kesinlikle. Sadece geçim derdimiz olmasın evi arabası olsun benim gibi neşeli ama dışardan sert dursun esmer kirli sakallı mümkünse Kürt olsun. Çok mu şey istiyorum görücüleri asla beğenmiyorum. Aşırı zengini de geldi ama benim istediğim bambaşka bişey. Ruh ikizimi bulmak ömür geçirmek istiyorum. Seçici olmam da herkese batıyor bu sıralar evlen baskısı başladı sinirlerim alt üst olmuş durumda
Fazla seçici olmanın nesi kötü?
Cevapla