Annemin bu yaptığı mobbing mi? Nasıl bir tavır koymalıyım?

Dün gece arkadaşlarımlaydim gece 1 e geliyordu eve geldiğimde aradı bende geliyoruz dedim evden uzakta bilr değildik. arkadaşlarımın eşide vardi çocukları yüzünden geç kaldık. Dün gece geldiğimden beri yüzüme bakmıyor sabah konuşmadı kardeşime sesleniyor bana çıt yok suçlu hissettiriyor beni hareketleri ile ve bunu hep yapıyor. Bunu yaşamak istemiyorum normalde geç kalan sözünden çıkan biriside değilim zaten.
Annemin bu yaptığı mobbing mi? Nasıl bir tavır koymalıyım?
Cevapla