İnsanların surekli birbirini yargılamasından sizde bikmadiniz mi?

yargılanmak gerçekten de çok kötü hissettiriyor ayrıca insanın kendine olan özgüvenini ve ozsevgisini de düşürüyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda

İnsanların surekli birbirini yargılamasından sizde bikmadiniz mi?
Cevapla