Ablamın eşi beni tehdit etmesine rağmen ailem onların tarafını tuttu, onları her şeye rağmen affetmeli miyim?

Ablam ayrılma aşamasında iken kocası bana saldırdı hemde bizim evde annem ve ablam da gördü. Davamız sürüyor hatta. Benden nefret etme sebebi de güya ben ayırmaya çalışıyormuşum ablamı dolduruyormuşum. ( ablamı aldatıp ağlatıyordu bende küfür edip ayrıl demiştim normal olarak, ama canım ablam her seferinde barıştı. ) Neyse bir gün yine ayrılma aşamasında bana tehdit mesajları falan attı. Neyse herşeye rağmen ailem bebek oldu diye onu affetti bizim eve kadar girmiş! (Ablam hamile iken aldır istemiyorum diyen bir kocası bu ayrıca) şimdi de benden affetmemi ve abarttığımı söylüyorlar?

Ablamın eşi beni tehdit etmesine rağmen ailem onların tarafını tuttu, onları her şeye rağmen affetmeli miyim?
Cevapla