Gizli Üye(18-24)+1 yılŞöyle söyleyeyim. Benim de bir arkadaşım biriyle konuşuyodu ve anlatıyodu böyle böyle dedi diye. Onla konuşmaktan keyif almadığını söylüyodu ben de onu hep uyardım bu çocuk seni sevmiyor sana başka gözle bakıyor diye ama o inatla onla konuşmaya devam etti şu anda çıkıyorlar artık bir şey demiyorum birkaç kez uyardım arkadaşım diye ama o öyle bir karar verdi bana da saygı duymak düşüyor. Bence arkadaşın da seni seviyo senin iyiliğini düşünüyor ama bazı şeylerin kararını sen verirsin. Uyarı güzeldir ama arkadaşının da belli bir noktadan sonra saygı duyması gerekiyor senin kararın sonuçta.
01 Yorumla
Soran+1 yılben de o tarz bişey olsa uyarırım ki çoğu zaman sen söylemesen farkında değildim der birlikte konusup psikolojik yorum bile yaparız son konustugu kişi mesela iyi biriydi buluşması için ikna ettim çünkü boyu yüzünden istemiyordu:// neyse yani ben ona destek olurken o daha dinlemeden moralimi bozuyo artık anlatmıycam sanırım
En İyi Cevaplar
Arkadaşın içime sinmedi dediği için ilişkilerin bitiyor olabilir mi? Kendini gerçekleştiren kehanet diye bir şey var. Onun yaptığı olumsuz yorumlardan ister istemez etkileniyor ve bunu da bilinçsizce ilişkilerine yansıtıyor olabilirsin, senin olumsuz düşüncelerinden partnerin de etkilenir. Arkadaşının seni etkilemesine izin verme, kimseye karşı da ön yargılı olma. Kendin tanı iyice, birlikte vakit geçir iyi mi kötü mü sonra kendin karar verirsin. Artık arkadaşına sorma.
02 Yorumla
Soran+1 yılevet ben de buna inanıyorum ve oyuzden bu da kötü biter mi diye düsündürttğ bana aklımdan düsünceyi nasıl çıkarıcam bilmiyorum, arkadaşıma konusmayı kestiğimi söyliycem ama habersizce konusucam bulusucam, ya çok tecrüben yok oyuzden kolay kanabiliyorum ona da o yüzden anlatıyordum
- +1 yıl
Tecrüben yoksa bile hata yapa yapa tecrübe kazanırsın hata yapmaktan kastım gidip altına yatmak değil tabii ki ama insanlar bazen yanlış kişilere de değer verebilir. Hata yapmaktan korkma, iyice tanımaya çalış. Kendini de bu şekilde küçümseme, eminim doğruyu, yanlışı ayırt edebilecek durumdasındır. Sadece kendine güven ve akışına bırak.
+1 yılOnun içine sinmesine gerek yok ki. Neden onun düşünceleri sizin için önemli, sonuçta ilişkiyi yaşayacak ve sevecek kişi sizsiniz. İçine sinmese bile devam edebilirsiniz.
Benim arkadaşlarım da flörtlerini anlatır mesela ama ben beğenmesem bile kötü yorum yapmam. Onun sevincini paylaşırım. Çünkü benim göremediğimi gördüğü için sevmiştir. Bu kadar basit. Bu tarz davranışları ben fesatça değerlendiririm. Çevremde de böyle arkadaş barındırmam.
10 Yorumla
kıskançlık olabilir, ne yazık ki yakın arkadaş bile olsan kızlar arasında bu gibi durumlar söz konusu olabiliyor. bunun nedeni seni kaybetme korkusu veya kıskançlık olabilir bilmiyorum, ama önerim erkekle birlikte olacak olan sensin bu kadar arkadaş lafına bakma.
22 Yorumla
Soran+1 yıltesekkür ederimm🥺💕
- +1 yıl
Kesinlikle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet sizi kıskanıyor ama önemli olan, arkadaşınızın bu tür yorumlarını nasıl ele aldığınız ve bu konuda nasıl hissettiğinizdir. Eğer arkadaşınızın bu yorumları sizi olumsuz etkiliyorsa veya modunuzu düşürüyorsa, açık bir iletişim kurarak duygularınızı paylaşabilir ve onunla bu konuyu konuşabilirsiniz. Belki arkadaşınızın endişelerini anlayışla karşılayabilir veya ilişkileriniz hakkında daha fazla konuşarak bu durumu açıklığa kavuşturabilirsiniz.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılYani senin yalnız olmanı istiyor gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKıskançlık denmez sen arkadaşına güvenmiyor musun... benim canim cigerim olan arkadaslarimin ilişkikernde gozune batan bir sey olursa bende söylerim.. ben ağlayacağima o aglasin kafasi.. kişi sevince gerçekleri göremiyor.. ben dışardan bi gözle bakar yorumu mu yaparim.. ha o uygular uygulamaz, onun tercihi.. bak dedikleri de çıkmış... sen daha anlatmadan olmaz demiş.. çünkü seni tanıyor... daha önce tercih ettiklerine bakarak ön yargı ile söylemiş.. arkadaşın seni kıskanmıyor. Seni korumaya çalışıyor.. sen o arkadaşı hiç kaybetme..
23 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum.
- +1 yıl
Kizi tanıyor
Sen kız arkadaşının ne dediğine göre mi erkek sevip seçiyorsun?
Kız arkadaşın mı söylüyor sana ne yapacağını?
Kadınların düşmanı yine kadınlar.. çekememezlik , haset , kibir ve ilişkileri bozmak..Onun ne hissettiğini kim takar , o kendi hayatına baksın?
Onu dinleyip duruyorsan yanlış yoldasın..O kendisi kimseyi bulmuyor ya da bulamıyor diye seni aşağı çekmek ve ilişkini bozmak istiyordur yüksek ihtimal (budurum sürekli oluyor gibi = "herkes için aynı şeyi söylüyo")
Senin mideni bulandırıyor ve o karşındaki erkekte onu telkiniyle HATA ARIZA aramaya yönlendiriyor seni.. peki acaba sen mükemmelmisin de karşındaki erkeğin mükemmel olmasına bakıyorsun? ya da o sana akıl veren kız mükemmel mi? kimse mükmmel değil.. herkeste bazı sorunlar arızlar ve orjinallikler var.
Bence sürekli erkek değiştirmek yerine arkadaşınada bir bak onun ne gibi arızaları sorunları var ve seni neden aşağı geri çekiyor ve yol almanı engelliyor?
10 Yorumla
+1 yılAy böyle insanları hayatından çıkart benve sen ne hissediyorsan onu yaşa. Benim de öyle bir arkadaşım vardı onun yüzünden sürekli sevgilimle kavga ederdim kızı hayatımdan çıkarttım bebek gibi ilişkim var
21 Yorumla
Soran+1 yılçok sevindim şu an mutlu olmana🥺💕💕
Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı. Tabiki arkadaşındır , düşünceleri senin için önemlidir ama bir ilişki yaşanacaksa o ilişkiyi yaşayacak olan sensin. O kişiyle bir yola çıkacak olan da sensin. İnsanlara ne kadar taviz verirsek, taviz tavizi doğurur. Yakın arkadaşımız da olsa nerede durması gerektiklerini bilmeliler
10 Yorumla
+1 yılöncelik olarak arkadasının icine sinsin sinmesin niye seni etkiliyor ki? senin hayatın senin yaşamın. elbette ki insanlarla ilgili tavsiye alınabilir ama kendi içinde düşünüp tartman lazım. bunu düşünmeden önce kendi içine dönüp kendini geliştirmen lazım. ondan sonra zaten o kişinin arkadaş değil ruh emici olduğunu anlarsın.
10 Yorumla
+1 yılBazen uzaktan bakılan bir göz karşı tarafı daha iyi gözlemleyebilir bu yüzdende arkadaşın gelip sana içime sinmedi diyebilir ama ortada şöyle bi durum var o da, arkadaşınız neden sinmedi konusunda açıklama yapıyor mu? mantıklı bir neden sunabiliyor mu?
Benim yakın arkadaşlarımın ilişkilerinde ben bile içime sinmeyen erkek arkadaşları olurdu ama neden sinmediğini açıklardım.
Eğer sadece açıklama yapmadan '' içime sinmedi '' diyorsa lütfen bu arkadaşınız ile bütün ilişkinizi paylaşmayın.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşlarına göre mi karar veriyorsun sen hayatına alacağın insana? Arkadaşlar tabii ki birbirlerine her konuda destek olup fikir belirtebilir lakin adam bir şey yapmadan olumsuz konuşuyor ise iyi niyetli değildir...
40 Yorumla Ya ben en yakın arkadaşım için en iyisini isterim bu yüzden kimseyi ona yakıştıramam ilk başta ama daha sonra anlattıkça tanıdıkça onun sevgilisini sevmeye başlarım “içime siner” sadece başlangıçta tanımadığım için arkadaşımı üzmesinden korkarım. Belki senin arkadaşın da benim gibidir? Sonradan alışıyor mu?
03 Yorumla
Soran+1 yılsonradan mesela sorun oldu mu ben söylemistim bundan olmıycağını diyo bence öyle sorunlu tipler de bulmuyorum yani insanlar anlaşamamıs olabilir
- +1 yıl
Bence kötü düşünme, belki de sana yakıştırmıyor onları?
Soran+1 yılolabilir ama bu son konustugumu görmedi bile hakkında hiç bilgisi yokken böyle söyledi
+1 yılKızlara tavsiye sakın hemcinslerinizden ilişki tavsiyesi almayın, bizim gibi değilsiniz biz tavsiye isteyen hemcins arkadaşımıza yapıcı tavsiyeler veririz siz ise yıkıcı tavsiyeler veririsiniz birbirinize
20 Yorumla
+1 yılkızlar kıskanıyor çünkğ kendisinin sevgilisi yok iken arkadaşınında olmasını istemiyor ya da senin çok iyi ilişkin vardır onun ilişkisi ise çok kötüdür ve senin ilişkini kötüler bu yğzden kimseye bi şeyini anlatma zpr durumda kalsan bile. kendi mantığınla ilerle
00 Yorumla
+1 yılSenim daha iyilerine layık olduğunu düşünebilir ya da hep böylr yakışıklı ve iyi birilerine denk geldiysen kıskanabilir ayrıca arkadaşlarını dinlersen hiç ilerlemiyorsun bazen onların olumsuz şeylerini dinlememek gerekiyor
20 Yorumla
+1 yılKıskanıyor değil de farkında olmadan yapıyordur bunu baksana hisleri de çıkmış hep ama evet heves kaçırıcı bence onunla konuş kötğ de bitecekse sonuçta yaşayan sensin
10 Yorumla
+1 yılŞu arkadaş olayı abartılıyor. Kardeşim bu devirde dost yok cidden bak birkaç istisnalar olabilir onun dışında dost yok gerçekten. Kaldı ki evet kıskanıyor mutlu olmanızı istemiyor. Kimseye hiçbirşeyinizi anlatmayın. İlişkiniz ikinize özel olsun. 3. Kişilerin bilmesine gerek yok..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çok sorarsan ona, buna hiç bir ilişkin içine sinmez. Fikir alman tamam da bundan çok etkilenmen doğru değil. İlişkide risk almak gerekir.
20 YorumlaÖnemli olan senin düşüncelerin ve hislerin. Arkadaşın sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Sürekli böyle demesinden rahatsız oluyorsan eğer bunu ona söyle. Kıskanıyor mu yoksa gerçekten içine mi sinmiyor bilemeyiz.
10 Yorumla- kendi bulamıyorsa kıskanıyordur.
- seni paylaşmamak için kıskanıyordur. (anlaşırsanız yalnız kalacak)
- en iyisi sen arkadaşına da birisini bul o da seni hemen satsın kimin ne olduğu ortaya çıksın
01 Yorumla
Soran+1 yılkonustugu biri var hem de ciddi
Gizli Üye(30-35)+1 yılPardonda içine sinmesi gerekiyomu? O kim oluyo😅 çekemiyodur bi ayarlarıyla oyna sen onun
12 Yorumla
Soran+1 yılbikaç kez ayarıyla oynadım benim moralimi bozmaya çalışırken aynısını ben yapıyım bakalım dedim tüm gün özgüveni düsük gezdi kendine takıntı yaptı vs vs böyle insana böyle davranmak gerekiyo bazen
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle😆😄
+1 yılSen de ona "ne sen ne de senin söylediklerin içime sinmiyor" de ve bırak bu arkadasligi. Kıskanıyor seni.
10 Yorumla
+1 yıl"içime sinmedi" ne yaa!! İçine sinmesi gereken o değil ki zaten, ilişki senin ilişkin, hatasıyla sevabıyla senin içine sinmesi yeterli
10 Yorumla
+1 yılE sende suç. Ne hemen ilişkini anana anlatır gibi anlatıyorsun. Biriyle tanıştım demene bile ne gerek var. Mevzunuz yok belli ki. Vasat bir iletişim şekli.
20 Yorumla
+1 yılBu sitedeki herkeste kıskanıyor mu sorusu soruyor yeter bıktım hayır kıskanmıyor senin düzgün bir aşk yaşayacağını sarmıyor
11 Yorumla- +1 yıl
Sanmıyor*
Belki de arkadaşın seni sevdiği ve seni kaybetmek istemediği için öyle söylüyordur. Yani aslında öyle yaptığının o da farkında değildir. Hemen fesat düşünmeyin.
05 Yorumla
Soran+1 yılben zaten daha önce öyle düsünmüyodum ama bu sefer daha tanımadan hakkında sıfır bilgiyle içime sinmedi demesi sinirimi oynattı, kötü tüm özelliklernin farkında sürekli olumsuz bir oldugunu kendi de söylüyo
Soran+1 yılya evet çoğu zaman iyiyiz arada böyle şeyler oluyo arkadaşlığımı bitirmem ama deidğin gibi de anlatmam bişeyleri
Bizimde ne arkadaş var hep yanlış kişi seçiyo. Sonra sizden olmaz dediğimizde bozuluyo. Abi sen üzülme diye uyarıyoruz. Keşke haklı çıkmasam dedim ama sonuncuda da haklı çıktık
02 Yorumla
Soran+1 yılya benim en son konustuğum kisinin tipine gay gibi demist mesela bu yüzden içine sinmemis, ben dış görünüsünü sevmistim ve bi konuda bana ters geliyodu oyuzden konusmayo kestim yani düzgün tespitler yapsa tamam ama sebep görünüsünü sevmemesi falan , ve o kişi de kötü biri değildi buluşmalarımız gayet güzel geçmişti
- +1 yıl
Gay tipi var diyerek ayıp etmiş. Sevene sevdiği güzel görünür. Biz tip olarak asla eleştirmiyoruz. Haaa fırlama tipi var dikkat et aldatmasın deriz. Arkadaşın kıskançmıdır tanımadan bilemeyiz. Bizim kız en çıktığı çocuğu bizden uzun süre sakladı. Ondan da ayrıldı. Kız paratoner gibi çekiyo öküzleri🤣
+1 yılSürekli ilişkilerimi en yakın kız arkadaşımla paylaşan biriydim taki bir gün yine onu dinledikten sonra sevgilimden ayrıldım sevdiğim adam akşamına dayanamayıp kalp krizi geçirdi ve o vicdan azabıyla hala yanıp tutuşuyorum yapma kendi bildiğinden hislerinden şaşma
08 Yorumla- +1 yıl
Adam öldü arkadaşımla da mesafeliyim bu olay yakın zamanda oldu beni de sana Allah yollamış olabilir bence dediğimi uygula kalbinle hareket et
- +1 yıl
Adam yaşıyor mu
- +1 yıl
Kaybettim maalesef
- +1 yıl
İnsanlar çok kıskanç maalesef yakın arkadaş diye bir kavram yok iyi bir şey olsa hemen hemcinsler kıskanıyor
Soran+1 yılçok üzüldüm ama umarım kendini suçlamıyosundur:((( dediklerini de ciddiye alıcam çok teşekkür ederim:/
- +1 yıl
Seninle özelden konuşmam lazım ama sana mesaj atamıyorum
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Büyük ihtimalle kıskanıyor ve senin mutlu olmanı istemiyor. Sen ilişkini hiç kimseye anlatma, göz olur nazar değer! 😅
Arkadaşlarının canı cehenneme! 😅
Böyle arkadaş olmaz ki! 😅00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.
+1 yılSezgileri güçlü demekki... Ama dinlemeden , yorum yapması doğru değil
10 Yorumla
+1 yılHer iliskini ona sorarak karar verme sen de. Onun ne düşündüğü önemli degil.
10 YorumlaIyy negatif enerji veren insan türü. Kıskanıyor olabilir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Senin içine sinmemesi normal çünkü benim ilişkim diyebilirsin.
10 Yorumla
+1 yılO arkadaşından uzak dur... kıskançlık yapmayı geçtim tamamen negatif düşüncelere sahip, olumsuzluk hayati olmuş birisi... bu tur insanları hayatınızdan uzak tutun...
10 Yorumlasebebini bilemeyiz ama ona bu yüzü sen vermişsin.
10 Yorumla
+1 yılarkadaşlarınızın ilişkinize karışmasına sakın izin vermeyin kıskanıyor seni
10 YorumlaHiçbir ilişkimi millete göre yaşamadım.. arkadaş falan karışamaz benim aklım mantığım çözemiyor mu?
12 Yorumla- +1 yıl
Adamsın
+1 yılbana arkadaşım böyle söylese
senin içine sinmesi benim için bi önem arz etmiyor kusura bak derim10 YorumlaYa seni çok seviyor paylaşmak istemiyor , gerçekten dosttur.
ya da kıskanıyor
20 Yorumla
+1 yılBana iyi gelmeyeni bir dakika yanımda tutmam haya bir kere gelmişim nedir bu garip insanlar salla gitsin sana iyi pozitif gelen kişileri yanında tut bu sevgilide böyle arkadaşta tüm ilişkilerde
00 YorumlaÖncelikle kendi erkek arkadaşı varsa ondan yapıyor olabilir. Böyle arkadaşlar çok bence bir süre söyleme ilişkin olduğunu. Kendin gör iyimi kötü mü olduğunu :)
00 Yorumla
+1 yılYa gerçekten begenmiyor ya da onun aklındaki erkek profili seninkilerle zıt ondan sevmiyor. Ustune alınma
01 Yorumla
Soran+1 yılama daha tanımadan bile böyle diyo evet erkek tiplerimiz çok farklı ben sempatik eğlenceli seviyorum o esmer ağır abi gibi eldöpsmxhxc
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa gerçekten içine sinmiyor bişeyler hissediyor ya da evet kıskanıyor.
Sen de ona anlatma herşeyini10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılSöyleme sen de. Onun içine sinmesi mi lazım. S1ktir et bireysel ol biraz.
03 Yorumla
Soran+1 yıliçimde bi onay alma isteği var sanırım özgüven düsüklüğünden kaynaklanıyo sanki ilişkide yaptıklarım yanlısmıs gibi hissediyorum ona danıstığımda da o çok zıt karakter sürekli kendini ağırdan satma havalarında vs vs kısacası yanlıs oldugunu bilsem de anlatıyorum
- +1 yıl
Ağırdan satma değil de ben de hızlı yaşanmamalı diyorum. Evlilik öncesi cinselliğe kapalı biriyim. Böyle düşünen birine sorarsan seni yadırgar. Sana kendini kötü hissettirir senin gibi düşünen bir arkadaşınla konuş ama bence özelini insanlara anlatma. Özelini dedikodu malzemesi yaparlar. Tut içinde. Kimse ilişki profesörü değil.
Soran+1 yılben de ciddi ilişki insanıyım evlilik öncesi cinselliğe kapalıyım ama bazen hızlı gelişiyo 2 ay içinde yavaş yavaş sevgili olunması gerekiyoken 2 hafta içinde oluyo ben de kötü hissediyorum, bunlrı buluştuğumda da konusucam yavaş ilerlemesini istediğimi sanırın ben sınırları koyamıyorum pek diğer o arkadaşım sen kimsin bana yzıyosun falan der ama ben hoşlandığım birine öyle seyler diyemiyorum
İlişkine arkadaşını karıştırırsan, kendi duygularını değil onu dinlersen ilişkin olması bile bir mucize olur :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence bundan sonra o arkadasina ozel hayatini anlatma. iliskiyi yasayacak insanlari taniyacak olan sensin. evet bazen fikir almak gerekir ama gecerli neden sunmadan surekli "icime sinmedi" diyorsa o zaman isler degisir dikkat et bence arkadasliginizi gozden gecir
02 Yorumla
Soran+1 yılbir de sence ilişkide herkesin doğrusu farklı mıdır ben isteöeden insanlarla bi anda samimi oluyorum ve kısa sürede flört oluyoruz ama o kendini ağırdan satıyo ben öyle taktikler yapamıyorum , o doğru olanı yapıyomus gibi hissediyorum hep
Cevap sahibi+1 yılbunu bende yapıyorum farkında olmadan. ama duygularını kontrol edip arana mesafe koyabilirsin flört olmamak icin... herkesin karakteri farklidir herkes aynı olsa ne anlamı kalır. doğrusunu o yapıyor gibi hissediyorsan da bir şeyleri değiştirmek hala senin elinde tabii ki ama dediğim gibi her insanın karakteri farklıdır böyle böyle öğrenmiyor muyuz zaten doğruları
Senin arkadaşın, kıskanç negatif elektrik yüklü biri...
03 Yorumla
Soran+1 yılkendi de olumsuz biri oldugunu kabul ediyo oyuzden en fazla haftada bir telefonla konusuyoruz
Soran+1 yılçok içli dışlı olmayı sevmiyorum baika yakın arkadaşım da yok ama olsun tek takılmak daha iyi
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Onun düşüncelerinden bu kadar olumsuz etkileniyorsan ona anlatmamayı deneyebilirsin mesela
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Sen o arkadaşına hiçbir şey anlatma bence. Tanıştırma anlatma insanlar güzel şeyleri hep mahvediyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılanlatıcak başka kimse yok diye anlatıyodum erkek arkadasım var bi tane ona anlatıcam artık çünkü çok mantıklı konusuyo en iyi akılı o veriyo bana hatta bu öocugu anlattım sevdi destekledi o da
- Aile & Toplum konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılOna de ki o zaman içini sinen birini bana bul, benim bulduklarımı beğenmiyorsun
Bakalım ne diyecek 😂00 Yorumla
+1 yılBence bu arkadaşına hayatını fazla anlatma. kadının düşmanı kadındır. fazla güvenme.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet ben yardım isteme paylaşıcak biri olsun diye anlatıyofum ama anlatmamaya karar verdim belki de o olumsuz konustugu için bitiyo hep
+1 yılManyak mı o be
Acaba seni mi paylaşmak istemiyor çözemedim02 Yorumla
Soran+1 yılonun da sevgilisi var ben hep mantıklı konusuyorum hatta küçük sorunları takma falan diyorum ama o tanımadan direkt içime sinmedi bahanesini ortaya atıyo, içine sadece bi kişi sinmis o da olmıycak biri
- +1 yıl
O zaman bir süre anlatmamanı tavsiye ederim. Sen tanış, konuş, gerekirse görüşürsün lâkin arkadaşına anlatma. Gerçekten emin olduğun kişiyi 5 ay gibi bir süre sonunda anlatırsın.
Arkadaşının seni kıskandığını ya da paylaşamadığını düşünüyorum. İkisinden başka bir açıklaması olamaz.
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAnlatma o zaman. Bence iyi niyetli bir arkadaş değil bu. Benim içime sindi de.
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle diyorum bak görürsün kötü çıkıcak diyo
+1 yılArkadaşını niye dinliyorsun eminim çirkin ve şişmandır seni mutlu görmek istemiyordur
02 Yorumla
Soran+1 yılya sürekli olumsuz konustuğunu dğn de itiraf etti bizi kardes sanıyolar her şeyimiz aynı bence gayet güzel bi de ilişkisi var (sallantıda da olsa var) yani benim de tam aradığım gibi karsıma biri çıktı her anlamda ama daha dinlemeden olmaz bence demesi sinir etti
- +1 yıl
hayatını kendin yönlendirmezsen başkası yönlendirir
+1 yılArkadaşlarının yorumlarını neden bu kadar ciddiye alıyorsun? Hatta neden yorumlatıyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılyorumlatmıyorum sadece biriyle konustugumu söyledim bu kadar ve direkt içime sinmedi dedi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak mesela arkadaşını bilemem ama benim altıncı his olarak söylüyorum. Belki arkadaşım da bana öyle diyor. Ama umurumda değil. Senin arkadaşın fesatlıktan da yapıyor olabilir ama belli eder kendini
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTürk kızıyla ilişki yürütmenin en zor yanı bu işte. Çünkü ilişki hiçbir zaman iki kişilik yaşanmıyor.
00 Yorumla Onun değil zaten senin içine sinmesi gerek.. anlatma herşeyini
10 YorumlaSen onun kuklası olduğun sürece buna mahkumsun o kim ki herşeyine karar veriyor
00 YorumlaMutlu değilse veya seni kıskanıyorsa böyle tavırları sergileyebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDirekt içime sinmedi demesinden belli uzak durmanda fayda var senin psikolojini de etkiler çünkü o olduğu sürece sağlıklı iliskilerin olacağını sanmıyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yılBişey sorcam da ilişki içinde olan kim sen mi o mu? kendi de mi bu ilişkiye dahil olacak yoksa?
00 Yorumla - Devamını Gör (98)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer