Arkadaşım ilişkimi kıskanıyor mu, niye böyle değişti?

Kız arkadaşım çok iyi bir kız ama biraz baskın bir karakter. Okulumu onun sayesinde uzatmadım yoksa uzayacaktı, hayatıma destek ve kendisi de düzenli bir hayat yaşıyor hem dansçı hem düzenli spor yapıyor. 1 yılı geçti birlikteliğimiz ve arkadaşımın başta sorunu yoktu ama bir kaç aydır bu kız daha iyisini bulsa seni terk ederi ima etmeye başladı. Dün gece de onla içmeye çıkmayınca boş boş konuşmaya başladı ben betaymışım o alfaymış. O yüzden onun düzenli ilişkisi olmuyormuş da ben alfaların artıklarıyla yetiniyormuşum. Kız arkadaşım bir alfa artığıymış gibi iğrenç şeyler söylemeye başladı. Derdi ne anlamıyorum. Kaç yıllık arkadaşımın böyle bir kaç ayda uğradığı değişim beni şok etti

Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle deneyimli abilerim de yardımcı olsa memnun olurum
Güncellemeler
+1 yıl
Yanıt veren herkese teşekkür ederim. Zaten tartışmada konuşmayı kesmiştim içiniz rahat olsun.
Arkadaşım ilişkimi kıskanıyor mu, niye böyle değişti?
Cevapla