AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Yazik, adamcagiz senin icin ailesi icin para kazaniyor sen neler söylüyorsun. Sukret ki baban yaninda onun degerini bil. Iki gun sonra yaninda olup olamayacagini bilemezsin
Allah belani versin! Benim babam işçi her yerde bunu gururla söylüyorum. Beni ve kardselerimi okuttu bu gunlere getirdi babam benim gururum omrum hayatim! Senin gibi evlat olmaz olsun
baban sağ
ya babasi olmayanlar
onlar ne yapsin
evine ekmek giriyomu
giriyor
karbon doyuyomu
doyuyo
baban yüzünüzü kizartacak bisey yaptimi
hayir
o zaman?
Alın teriyle helaliyle para kazanmak ne zamandan beri utanç sebebi oldu? Asıl baban senin gibi angut kızı olduğu için utanmalı... yazık sana harcadığı emeklere vallahi evladında hayırlısını nasip etsin Allah insana.
babanın mesleğinden değil bu düşüncenden utanmalısın. şerefiyle çalışıyor adam. ailesine ekmek getiriyor. çoluğuna çocuğuna helal yediriyor. daha ne yapsın. o istemez miydi okumayı. ama belli ki imkanlar el vermemiş. şükr et. başında bir baban var.
Utanacağınıza adam gibi okuyup hem kendinizi hem babanızı o durumdan kurtarınız o zaman.
İnsanları yaptığı işlerle yargılanamaz. İşlerini nasıl yaptıkları ile yargılanabilir ancak.
O kadar söyledik Show tv'ye şu adını feriha koydum dizisini kaldırın gizli kullanıcıların üstünde yan etki yapıyo diye ama dinleyen kim -,-
ülkenin cumhur başkanıda hırsız?
ama onla gurur duyanlar var mk.
sen neyin kafasını yaşıyorsun. öl.
gurur duymalısın bence, basit düşünme.. ozaman sen kendin önce kendini kurtar, onada ailenede faydan olsun, doktor, hakim, savcı, pilot, ol baban övünsün senle..
Ne o? karizman mı çizildi? hava mı atamadın? sosyal çevren pilot albay başbakan çocuklarından mı oluşuyor? herkes emir altında çalışmıyor mu? sanki herkes patron herkes işveren.
Adamlar gurur duyacağına utanıyorsun. İnsan olup babanın , ailenin emeklerini boşa çıkarmayıp okursan, ailene kendin bakarsın ve bu duygudan kurtulursun.
Farzet ki yetimsin. Baban yok. Vefat etti. Kapıcı değil işsiz olarak sana babamı verseler kabul etmez misin? Babanın meslegı hirsizlik olsa çok para kazansa utanmazdin di mi?
l*n baban ekmek parası kazanıyor
içip içip eve çalışmasa daha mı iyii
haa herkesin babası amir memur diyede bişey yok...
bence utanılacak o değil sensin.
Ya allam ne kadar boş seylere takılıyosunuz. Benim annem hurda satıyor.(Eve aylık 4.000 tl girmesine rağmen.) Bu utanılacak bir şey ve utanıyorum da kapıcı olmaktan utanılacak bir şey yok sayın Feriha. :d
Benim babam yok olsa kapıcı olsun ne olmuş bundan mı utanıcam yazık yazık ak.!!
helal kazanmak suç olmuş şu zamanda. kolayı var ananı babanı bırakırsın tanımazsın * olup gidip bir de koca bulursun artık doktor mühendis öğretmen sonra da ananı babanı tanımazsın zaten. hak etmiyorsun.
@GizliKullanici Baban senden utanmiyor ama! Ayip ya
Birisi baban ne iş yapıyor dediğinde utanmadan söyle ve umursamıyor gibi davran
Helal para kazanıp eve ekmek getirebildiğine otur da şükret
evden kaç bence. böyle iğrenç bir gerçekle her gün yüzleşilmez.
O da senden utanıyordur benim kızım niye böyle oldu diye, her şey karşılıklı..
Utanılacak bir şey yapan baban değil, onun utancını taşımana gerek yok. Bu düşüncelerinin utancı yeter sana...
Harama bulasmadan yapılan hic bir isten utanılmamali..
Bu duygulardan arındir temizle kendini..
adam alnının teriyle kazanmıyor mu parasını nesinden utanıyorsun
Milletin babası işsiz, hırsız, dolandırıcı. Alın teriyle evine ekmek getiriyor diye gurur duy babanla.
Utanmak ne ya gurur duyman gerek baban var yanında seni koruyor sen cok bencilsin ya bildiğin bencil adam calissin çocuğu icin cocugu adamdan utaniyormus valla bende senden utanıyorum yazik cok yazık.
E karakteri orrusbu arkadaş diyecem şimdi sana ama demiyorum.
Bazı insanların hiç babası yok.
Ne yapılsın ha?
Bazı insanların evine babası işten hiç dönmüyor.
Az el insaf az vicdan.
Babam yapamamış bari sen bişeyler yap sonuçta o adamın taşaklarının mahsulüsün.
ben de ailesinden utanan insanlarla aynı ülkede yasadıgım için utanıyorum
Herkes millet gibi şanslı değil belki babanın durumu kücükken kötüydü okuyamadı ve bu yaşına kadar bakabilmis sana bu saatten sonrada bakmak zorunda değil beğenmiyorsan git kendin birşey yapmaya calıs kolay mı o kadar öğren biraz hayatı.
Kabullen ve gurur duy. İş iştir, babanın işi veya eğitimi senin elinde olan bir durum değil.
adam 100 tane kapıdan sorumlu birde olaya bu acıdan bak.
Babası hiç olmayan evlat ne yapsın şükür edin arkadaşım..
Her meslek kutsaldir terbiyesizlik yapma sizin için didiniyor o adam
Babanın senden utanması gerekiyo senin gibi bir kızı var :) adam sizi doyurmak için alın teriyle para çıkarmaya çalışıyo ama sen yazıkk çok yazıkk
adam ol bir meslek sahibi ol da kurtar adamı o zaman. şu yaptığın yalan bile olsa sırf xper için yapıyo olsan bile yazık sana üzüldüm
Ergenlik dönemnde ne yaparsan yap utanacaksın
Ama ilerde Emin ol babam olsaydı da tek işsiz olsaydı dersin...
aynen ya =(
senin gibi evladım olsun siyah tekel poşeti ile alırım elime
kaleci volkanın tükürdüğü eldiven ile severim seni
utanıyormuş zilliye bak
Baban alin teriyle para kazaniyo sen niye utaniyosun ilerde belki sende is hayatinda iflas edip varini yogunu kaybedip evlere temizlige gidersin hayat bu belli olmaz
Ya baban olmasaydı veya yatalak hasta olsaydı çalışmasaydı allah korusun birde böyle düşün allaha şükret haline şükret o utanılacak bişey yapmıyo senin için o işi yapıyo geleceğin için 😉
demekki sadece okula gidip gelmek sadece bir kağıt olan diplomayı almaya yarıyormuş kendini eğitememiş bir beyin işte gurur duyacağına utanıyor o baba ise kızım üni okuyor diye gururlanıyodur
Boş boş konuşuyorsun adam alın teriyle size helal lokma yediriyor şükretmen gerekirken sen utanıyorsun yarın da senin evlatların da. senden utanacak unutma
Çalışmanın ayıbı olmaz utanılıcak bir durum yok bunda
ailenden neden utanıyorsun ki adam senin geleceğin için çalışıp kazanıyor sen neden bunu sordun yazık ya sana
Babanın kapici. olmasindan. degil. utandigini. buraya yazmandan. ve boyle. birsey hissettgn. icin. kendinden. utan.
Öyle bir. sinirlendim ki sana okuttularmi adamı bakalım, madem. utaniyosun. utanmamam. lazim, git sen. akıllı ol. kafani calistir. adamin. elinden. tut. bir meslek. sahibi. ol. babanı aileni rahat yasattir, benim babam insaatciydi. bn liseyi bitirdim.4 yillik. üniversite ye gtmedim, babamin. yanina gttim biraz calistim sonra. iyice. hirslandik. uyanık oldum cabaladim, simdi. kendi insaatimizi yaptryrz sirket olduk eyvah kizim eyvah ya cocuksun ya aklin gelismemis
Bunda utanılacak bir şey mi var benim de babam çiftçi nolmus yani sana helalinden rizik getiriyor mu ona bak sen
Ya mal
Adam size bakmak için didiniyor ediniyor
Bundan gurur duyacağına utaniyosun
Milletin babası mühendismis peh çok önemli dimi
Az beynin varsa çalıştırmayi dene ya valla bak
Ne alaka bence gurur duy adam alınteri dokuyor hırsız değil dolandırıcı değil tabii sende gençsin senide anlıyorum ama geçici bunlar sen hayatına okuluna bak kimseden aşa bir tarafın yok
Bazı insanlarda keske babam olsaydı diye düşünür yakınır işte
kendin için iyi bir iş için çabala. utanılcak bir şey yok.
böyle dediğin için ben utandım valla.
babası tecavüzden içerde olan tanıdığım kızlar var.
şükret
o babanın ellerinden öp dizinin dibinden ayrılma sen okuyor musun :)
Bazıları da babası olmadığı için ağlıyor değerini bil..
Daha. Ne istiyon adam yememis icmemis seni buyutmus gurur duy ben bilgisayar teknisyeniyim babam lnsaatcı ne olmus gururla söyler im
İşçi ve emekçi en çok değer verdiğim meslektir utanmana gerek yok bende işçi çocuğuyum. işte bu yüzden okumanız lazım.
gurur duymalısın bence babanla alnının akıyla parasını kazanıyor sonuçta .. baban bu komplekse girdiğini bilse nasıl yıkılır..
Sen babandan utandigin için ileride evlatların da senden utanicak. Ailen nasıl olursa olsun kabullenmen gerekir sonuçta oda evlatları için çalışıyor
Baban dan utanma düşüncelerine dikkat et yoksa sen bu dusuncelerinle utanılacak bir insan olabilirsin
asıl bu duygundan utanmalısın insan olalım insan millet giydiği marka elbiseyi. marka arabasını, mesleğini kendisi sanıyor bunlar utansın
Babanın tek hatası sensin. Keşke halıya boşalsaydı.