Merhabalar, eskiden sevgili gibi bi kaç hafta sms ve Facebook yoluyla yazıștığım biri vardı ama hiç buluşmadık, onu görüyorum hep bizim buralarda ve her gördüğünde bana bakıyo. Neyse sonra instagramdan yazışmaya başladık normal arkadaş gibi, sonra 2 kere buluştuk sohbet ettik sadece zaten. Sonra konu öpüşme tarzı şeylere geldi sohbet üzerinden, ama öyle bişey asla olmadı. Bende arkadaşça da olsa artık görüşmek istemediğimi çünkü zaten normal sohbet etmek de olsa hep yanlış olduğunu söylüyodum. Eşiyle mutlu olmasını ve böyle bişey yapmamasını söyledim ve yolları ayırdım. O da bana saygı duydu, ben neden onunla buluştum sohbet ettim böyle bişey yaptım bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama çok şükür ki yanlış bisey yapmadan bi zarar görmeden hatamdan döndüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın, adamla el ele bile tutuşmadık!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer