Evli biriyle normal arkadaştım ve bitirdim, doğru gelmedi. İyi yapmış mıyım sizce?

Merhabalar, eskiden sevgili gibi bi kaç hafta sms ve Facebook yoluyla yazıștığım biri vardı ama hiç buluşmadık, onu görüyorum hep bizim buralarda ve her gördüğünde bana bakıyo. Neyse sonra instagramdan yazışmaya başladık normal arkadaş gibi, sonra 2 kere buluştuk sohbet ettik sadece zaten. Sonra konu öpüşme tarzı şeylere geldi sohbet üzerinden, ama öyle bişey asla olmadı. Bende arkadaşça da olsa artık görüşmek istemediğimi çünkü zaten normal sohbet etmek de olsa hep yanlış olduğunu söylüyodum. Eşiyle mutlu olmasını ve böyle bişey yapmamasını söyledim ve yolları ayırdım. O da bana saygı duydu, ben neden onunla buluştum sohbet ettim böyle bişey yaptım bende bilmiyorum 🤷🏻‍♀️ ama çok şükür ki yanlış bisey yapmadan bi zarar görmeden hatamdan döndüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın, adamla el ele bile tutuşmadık!
Evli biriyle normal arkadaştım ve bitirdim, doğru gelmedi. İyi yapmış mıyım sizce?
Cevapla