Çok hastayım, sevgilimin evinde kaldım. Annesi hoş karşılamadı, yaptığım yanlış mı?

Babam vefat etti annemle yaşıyorum ancak annem burada değil bende çok hastayım sevgilim çok ısrar etti onlarda kalmam için bunun doğru olmadıgının farkındayım ama gittim annesi bana biz de böyle şeyler yok annenin haberi var mı ben hayatta çocuklarımı bırakıp tek başıma bir yere gitmem senin annen nasıl gitti falan dedi yani baya basitleştirdim kendimi ama çok ateşim vardı ve boğazlrım agrıyordu mecburiyetten sevgilimin ısrarıyla gittim

Çok hastayım, sevgilimin evinde kaldım. Annesi hoş karşılamadı, yaptığım yanlış mı?
Cevapla