Karımı konsere göndermedim çünkü çok hastaydı anlamıyorum yanlış mı yaptım?

O benden çok daha küçük bunu anlamasını beklemiyorum ama. Çok hastalanmış yağmurda ıslanmıştı dün ateşi vardı hapşırıyordu yarın konser var gideceğim dedi gitme hastasın dinlen dedim orada kötüleşirsin hava soğuk ses var dedim sen bana karışamazsın istediğimi yaparım dedi karışmak değil sadece daha kötü olma diye diyorum ama kız çok inatçı beni anlamıyordu ben de göndermedim ağladı çok üzüldüm ama sonra uyudu kucağımda zaten , sert mi çıkışıyorum anlamıyorum ki ben ona karışmıyorum ki çok da meraklıyım annemler istedi diye evlendim zaten yoksa küçücük çocuğu napayım sadece çok kötüydü iyileşsin istedim anlamıyorum yanlış mı yapıyorum?
Karımı konsere göndermedim çünkü çok hastaydı anlamıyorum yanlış mı yaptım?
Cevapla