Biz otuz ustu olanlar 90 lilar yasadigimiz icin cok mutluyuz🥲🥲🥲
Bu donem bi acaip
Eski gunler cok guzeldi
Biz otuz ustu olanlar 90 lilar yasadigimiz icin cok mutluyuz🥲🥲🥲
Bu donem bi acaip
Eski gunler cok guzeldi
nesi güzeldi 8 yaşında ki çocuğa zorla sigara içirtmek mi yoksa mahlle aralarında aşıklar arasında postacılık yapmak mı malımtırak romantizim içeren şarkılar mı ya göster oğlum amcana pipini muhabbetleri
Iyi yonlerini soyledim.. sanki simdi cokmu guzel 🥲
hele birde tam internetin başlaması o chatin canım sohbetleri
😂😂
90 lari bilmenin en kötü yanı o tadı alıp Bi daha o tada ulaşamamak 😔😔😔
🥹🥹
Aynen
Ben 1997
Cevap
18Cevap
En şansli ve en şanssiz bizi ua bu ara her halti gordum ama 90. lardada yasanacak en vuzel seyleri yasadik
Size yasli diyor bu veletler
2000 dogumlu veletler
😅
:))) derler derler :)) teknoloji bebeleri :))
Ben 2000 de ve bu civari dunyaya gelenleri
Pek ciddiye alamiyacam.. hepsi velet😅
Pc krulari :)))
Kim ya 😅
Haha 😂😂
Diyenler :))
Ben 99luyum bende sizin kusaga dahil degil miyim simdi 🙂
Evet sende dahilsin😅☺️
Her dönemi zamanında yaklayan efsane nesiliz 90larda çocuk olmak gerçekten güzel zamanlardı
Evet
90 lardaki sarkilar bile hala beni o yillara goturuyor
🥲
bendeniz, soner arica, yildiz tilbe tarkan burak. kut bir suru var. her yaz geldiginde sokakta oynarken dinlerdik her yerden.. yaslandik 🥲
☺️☺️
kac yasindasin
90 95 ler efsaneydi. şarkılar sanatçılar insanlar doğa hoşgörü ve daha birçok şey daha güzeldi.
Sen bir de biz 40 lara sor :) nerde o eski günler 😂
Kac dogumlusun
80 liler nasildi
Aynen.
Keşke toplansakta bir yakar top oynasak
Guzel olan son gunlerdi
🥲🥲
Simdi cok tuhaf
90lar çok güzeldi ve çok ilginçti
Sen yasadinmi
tabii ki. 90lar ve 2000 lerin başları çok başkaydi. müzik zevkim bile o zamanlar
Bu veletler size yasli diyor 😅
yaşlıyız zaten :D genç hissediyorum deme bana
Sen kac yasindasinki 😅
Otuz bana gore yasli degilki
Olgun guzel yaslar
2000 dogumluyum demekten iyi
😅🥲
29 benimde veeeee yaşlıyım 😂
yeni nesil zaten çok garip ya
😅😅😅kendileride bebek ozaman
Hahaha ☺️☺️☺️
sen kaç yaşındasın ve kimsinn
Kac dogumlusun
94 sen kaç yaşındasınnnnn kimsinnnn niye cevap vermiyorsun :D
😅😅ben benim
süper cevap :D
☺️😅🥲🫶
Kesinlikle harikayız :)
Simdiki veletler bir acaip... utanmadan bide yasli diyorlar 30 civarina
Kendileri 2000 dogumlu 😂😂😅😅komedi la
Gercekten oyle 😅
Bisey bildikleri yok..😅
abla bizde 2050-2060 ları bilemicez büyük ihtimalle
Ama cidden o gunler guzeldi
Ne alaka ama simdi 🥲
Eskiler eskiden güzeldi işte
Yo
Yasamamisindir ozaman bisey
Yok
Seni az daha zorlasam tanıcam gibi eski üyeyim ben de
Tekrarı için neler vermezdim
Ne güzel kıskandırdın aferin
😅2000 dogumluyum demekten iyi
Allah korusun
🦁🦁
Yaşlılık tribi gelmiş ablaya hsjdjsndn
Sen niye uzerinden alindin
Cahil yasli denilmez 3o civarina
Orta olgun yas
Simdikilerde ne kadar cahil vede simarik..
Sende hazirlik yap simdiden 5 senen kalmis...30 yasina
😅😅
🥲🥲.
Gece gece üzdün bee
Niyeki 😅
O günleri göremedik
Cok guzeldi cocuklugumuz da disarda oynardik
Komsuluk vardi insanlik vardi
Nispet mi yapıyorsun 🥲
😅😅
Yaşın kaç?
33 😅
Ooo. 90li yılları iliklerinde yasamissin 😅
Evli misin
Evet 😅
Sadece sunu soyliyim sana cok guzeldi
Simdi guzel degil 🥲
Neden güzel değil:)
Cok farkli
Yazmak ister misin özelden
Neyse sen bilirsin
yaşlanmışsın ablam
30 yaslimi oluyor
hayır
Ee daha ne ya yaslanmisin diyon 😅
90 lilar guzeldi 😍😍 2000 dogumlu civari.. pek ciddiye alamiyorum hepsi simarik
ben şımarık değilim abla, 21 yaşına geldim çocuk büyütüyorum
He belli
evliyim, ellerinden öper 1 yaşında kızım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?