Böyle kadın ve erkekler bence çok korkunç. Birçok insan tanıdım böyle. Bunlar böyle sen istemeden bir şeyler yaparlar iyilik sevgi adı altında sonra da senden bir şey isterler seni zorlarlar seni kendilerine borçlu hissettirirler. Mesela erkek sana romantik ilgili davranır yemek ısmarlar sonra senle yakınlaşmak ister sen reddedince trip atar sana kötü hissettirir. Ya da kız sana dostum filan der yakandan sonra bir şeyler ister sen hatır dediğinde yüzü asılır tavır yapar.
Güncellemeler
+1 yıl
Aynen zaten uzak duruyorum ama çok tehlikeli tipler ya gerçekten. Çok iğrençler.
Bak her insanın her insandan beklentisi vardır hiç tanımadığın birine yaparsın mesela yoldan geçerken o sayılmaz ama çevrendeki insanlar için bişey yapıyorsun ve sonra onlarda sana kötü davranıyor birdaha yaparmısın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir kitap var. Hayır diyebilmek ile ilgili. Olay bence net kalabilmek ve hayır diyebilmek.
Ben hayır derim zaten de çoğu insan anlamıyor hayırdan taciz edip zorluyor.
hadi ordan çekmeyi biliyorsan oda sorum değil 😀
Umursama istemediğin şeyler yapma giderseler gitsinler dünyada milyarlarca insan var nede olsa
Aynen zaten hep öyle yaptım asla onları kaybetmeyim diye kendime ters yanlış olam bi şeyi yapmadım.
Ne güzel umarım hep böyle olur
Bunları fark ettiğinde o insanlara istediğini vermeyip uzak durarak.
Bu dünya menfaat dünyası menfaatsiz kimse bişey yapmaz farkında olmadan sen bile yapmazsın
Yooo yaparım
Bak her insanın her insandan beklentisi vardır hiç tanımadığın birine yaparsın mesela yoldan geçerken o sayılmaz ama çevrendeki insanlar için bişey yapıyorsun ve sonra onlarda sana kötü davranıyor birdaha yaparmısın
Bilinçli olarak başka türlü korunamazsın
Uzak durmak lazım bunlardan
Geçmiş olsunn