Hayatımızdaki sorunlarımızı neden çözemiyoruz?

Türkiye'de kadının değerinin olduğunu sanmıyorum ya şöyle bir şey var hani neden kadınlarımızın değeri bilinmiyor hani mesela Kadınlar size her zaman destek oluyor yani siz de dertleşiyor ama siz erkekler bir iş yaptığı zaman eşine de alışmıyor kafasının dikine gidiyor kendi kafamıza göre iş yapıyorsunuz Hiç sevmiyorsunuz ki bu evde bir kadın var iki kişilik yola çıkılıyor evlilikte Türkiye'de kadına saygı yok Niye felaketler oluyor deprem oluyor hepsi bizim yüzümüzden yani Ben dikkat ediyorum da hiç Türkiye'de de erkekler kadın iyi geçindiğini görmüyorum ben hep kavga gürültü hiç erkek senin kadına saygılı davrandığını görmüyorum hep bağırıyorsunuz çağırıyorsunuz yani bence yeter artık yani erkekler kendini toparlaması gerek sonra da diyorsunuz Kadınlar niye mutsuz niye bize böyle davranıyorsun yani Biz Kadınlar erkekleri Altan aldığımız sürece başımıza çıkıyorlar Yok böyle bir şey yani artık Yani artık erkeklerin de kendini silkelenmesi gerek bayanları da bayanların da bazı konularda silkelemeleri gerek hep İyi kadınlar iyi erkekler kazık yiyor Gerçekten bu böyle ne zaman insanlar birbirlerini değerini anlayacağı ne zaman yani işten geçtikten sonra kimse kimsenin değerini bilmiyor yani gidişat hiç iyi değil erkekler kadına saygı duymuyor erkekler kadına saygı duymuyor Bazı kadınlar da s***** gidiyor ben onları da gözlemliyorum ama ilk ilk Kadınlar da var aramızda İyi iyi erkekler de vardır muhakkak Ama artık göremiyoruz o kadar sert erkekler var ki aramızda yani artık erkeklere göre göremiyoruz
Hayatımızdaki sorunlarımızı neden çözemiyoruz?
Cevapla