10 senelik arkadaşlığımı isteyerek bitirdim. Sizce haklı mıyım?

10 senelik arkadaşlığımı kendim isteyerek bitirdim çünkü ben derdimi dostum dediğim insanlara anlatıyorum içimi döküyorum Onlar ise diğer arkadaşlarına bunu anlatıyolar ve o diğer arkadaş bunu benim yanımda pot kırıyo benim arkadaşta kaş göz işareti yapıyo anlatma diye ve bende görüyorum anlıyorum ama anlamamazlıktan geliyorum. Kötü bi duruma düştüm ya. Kimseye derdini sıkıntını anlatmayacaksın dostumda arkadaşımda desen. Haklımıyım sizce. Siz olsaydınız ne yapardınız?

10 senelik arkadaşlığımı isteyerek bitirdim. Sizce haklı mıyım?
Cevapla