Benim 4-5 yıllık bi arkadaşım vardı. Şöyle ki kız benim en yakın arkadaşımdı filan çok iyiydik ama sonra okul bitip memlekete dönünce filan o eski samimiyetimiz ve yakınlığımız kalmadı. Bunun da nedeni o çünkü ben ona hep gittim aradım ettim ama o söz vermesine rağmen hiç bana gelmedi etmedi aramadı hep bahaneler buldu. Ben de neredeyse bir yıldır bu bahanelerini alttan alıyordum. Yok işte depresyona girdim yok çok yoğunum filan ama bakıyorum instagramda hep geziyor tozuyor şu bu. Neyse sonra baktık artık beni enayi yerme koymaya başladı hani her şeye anlayışla yaklaşıyorum diye. Ama eski güzel günler hatrına işte duruyordum. Artık bugün günler sonra attığı cevaba dayanamadım patladım. Çünkü o kadar baştan savma ve yakan cevap germiş ki. Hani hiç hatırlamıyor bile ne konuştuğumuzu resmen kafadan sıkıp otomatik yazmış ben de bıktım bu özensizlik ve saygısızlıktan. Artık alttan almak istemiyorum bu arkadaşlığın bana kattığı bi şey yok ve bitiriyorum diye engelledim.
Güncellemeler
+1 yıl
Deprem için yazdı da barıştık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer