Eşimi korumak için annemi zor duruma soktum, ayıp mı etmişim?

Kardeşimin düğününden önce erkek tarafı olarak toplandık yemek yedik babamların evinde. Annem 100 tl para üstünü salon masasına bıraktı içeri geçti. Gecenin sonunda parasını cüzdana koyduğunu ama bulamadığını söyledi ama parayı salonda görmüştüm. O kadar kişinin içinde eşime döndü sen mi aldın dedi. Ki biz çok şükür maddi açıdan hepsinden iyiyiz eşim de kimsenin tek kuruşuna el uzatacak biri değil. Annem öyle diyince ortam gerildi. Ben de çaktırmadan cebimden çıkardığım parayı yerde bulmuş gibi alıp al bak burada ayıp değil mi 100 lira için gelinine hırsız damgası vuruyorsun falan dedim. Annem kem küm etti nasıl orada olur vs diye. Parayı anneme verdim eşimi aldım çıktım, ertesi gün annem kaybettiğini sandığı parasını bulunca benim dolap ortaya çıktı ve bana ağzına geleni söyledi sen onu korumak için beni yalancı durumuna soktun vs. Düğünden beridir de benimle tek kelime konuşmuyor. Evet parayı gören bendim gidip anneme al buraya koymuşsun diyebilirdim ama eşime yaptığı saygısızlıgı sindiremedim ona da ders olsun istedim. Haksız mıyım Allah rızası için?

Eşimi korumak için annemi zor duruma soktum, ayıp mı etmişim?
Cevapla