Ben üniversite okumak çok istiyorum ve şu an sınava hazırlanmaya başladım 7 ay var önümde ve bana gelmiş bunu söylüyor? Amacı ne cozsmedim? Uni okumayip güvenlik ol şimdi diyor bana çok havalı vs diyor !! Yanlış anlaşılmasın güvenlik olmayı kucumsemuyorum ! Sadece benim hayalim başka !! Ve hicbirseyime destek olmuyor zaten sadece kaldığım yer parasını ödüyor ayda Max 1500₺ cik o kadar kitap defter giyinme ped parası yol param vs herşeyi kendim karşılıyorum hem işte çalışıp hem sınava hazırlanıyorum ! Kendisi ayrı yerde yeni kocasıyla kalıyor !! Hani anlamış değilim geçenlerde de beni evlendirme derdindeydi !! 7 aycik 1500₺ yi ödemek çok mu zor? Madem niye doğurdun beni , saçımı başımı yolacagim ne yapıyim ben şimdi 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hemen para kazanmani istiyorlar maaşını da onlar alır dimi.. düşünce o yönde sanki sizce.
Senin masrafından kurtulmak istiyor
7 ay her ay 1500₺ ödemek çok mu zor geldi? Söz vermişti geçen ayda dediki faturalar odemeyecegim diye tehdit etti madem niye söz verdin 7 ay ödeyeceğim diye? Madem beni niye doğurdu?
Her aile bir olmuyor. Sen nerde kalıyorsun kiminle yaşıyorsun
Madem yeni koca bulup beni niye ayrı eve gönderdi? Koca bulmayip benle yasaydin ben üni kazanıp yurda gidene kadar 1 yıl hadi Max 2 yıl dişini sıkmak çok mu zor?
1+0 daire tuttu bana !! Ben evden ayrılmıştım şehir dışına arkadaşım yanına gitmiştim üvey babadan şiddet gördüğüm için sonra etraf akrabası vs anneme laf söz edecek diye korkup beni tekrar aynı şehire yanina getirdi siz verdi sana 1yil ödeyeceğim diye evin masraflarıni ki sadece kira ve 3 fatura ödüyor o kadar
İşte annen kendi nefsini düşünüyor seninle de uğraşmak istemiyor evlendirip kendi hayatına bakmak istiyor. Babanla seni dünyaya getirme kararı almış ama ikisi de kendine öncelik tanımış seni ikinci plana atmışlar durum onu gösteriyor
Arkadaşımla gayet güzel bı düzenimiz vardı kötü biri falan değildi kız in ailesi de aynı benim ailem gibi soeumsuz umursamiyordu , neyse annem beni kandırdı ikna etti döndüm arkadaşımla da aram bozuldu zaten 😔
Ne yapıyim şimdi bana söyler misin? Ben 7 ay ödemezse diye hep korkuyla yaşıyorum sokakta kalıp ya da kendime sevgili bulup onunla mı yasiyim ne istiyor ?
Cahil işte ne diyecen ama kirani ödemek zorundalar baban yok mu gerekirse dava et kız başına ne yapabilirsin meslek yok mal mülk yok
annem İst da mesela arkadaşım Ankara da ben 2 yıl Ankara 'da yaşadım hiç arayıp sormadı beni neredesin ne yapıyorsun diye 2 yılın sonunda kendi cecresinden laf söz edenler olmuştu onun için beni geri İstanbul'a getirdi
Babamın umrunda değil 😔o da başka karıyla yıllardır görmüyorum 😔dava açtım ayda 500₺ geliyor babamdan sadece o kadar o benim neyime yetsin 😔lise bitti mezun oldum ya mahkeme bı okula kayıt olmadan öğrenci gozukmedigim için yaninben şu an işte calisiyor gözüktüğm için daha fazla para alıp vermiyor babadan 😔
Kaç yaşında annen ne zaman boşandılar babanla bir de başka kardeşin yok mu
Aslında annemin aklına yılan kardeşi var o giriyor boş ver sipalari babaları düşünmüyor sende düşünme diye güya çok Müslüman teyzem , kendi çocukları bir boka yaramadığı için bizi kisksniyor annenle babamın arasında teyzem bozdu 😡
Kardeşim olsa ne olacak ki? Bu sordukların ne önemi var ki? Anlamadım
Yardım fonlarını araştır derim belediyeye git durumunu anlat bana sahip çıkmıyorlar de hakim öyle ana babayı ssiker biliyor musun sakın ha sevgili bulup birlikte yaşama seni kullanıp atarlar o travmayı hiç atamazsın kendince birşeyler yap
Daha geçen ay diyordu , yatılı işte çalışmaya başlayacağım dedi yatılı iş massi da asgari ucretin iki katı 10.000₺ girse 7 ay çalışsa çok rahat gönderir benim 1500₺ mı şimdi dünde gelmiş diyorki okuma güvenlik ol
Biliyorum erkekler hepsi kötü niyetli 😔avukatın bana söylediği bu şekilde üniversiteye kayıt olunca nafakami arttirabilirmis 😔kendimce ne yapıyim ki daha? Part time işte çalışıp hem yks hazirlanmaya çalışıyorum daha ne yapıyim o 1500₺ yi her ay göndermezse ne yapıyim ben?
E devletten başvurdum yardıma , 1 ay önce yardımınız kabul edilmedi yazıyor , belediye gittim vermedi yardım Suriyeliler veriyorlar , bana şey gözüyle bakıyorlar okumasin çalışsın gözüyle 😔
Kardeşin olsa birlikte sırt sırta verirdiniz ondan dedim. Teyzenle de ilgisi yok senin annen kalpsiz insan nasıl evladını bırakır hem kız çocuğu dediğimi yap yardım fonlarını araştır gerekirse annen babanı dava et bana bakmıyorlar de. Güvenlik ol derse de ki sen ol da benim ihtiyaçlarımı karşıla
Ama geçen gün otobüste gözümle kulağımla şahit oldum Suriyeli bir kız teyzeyle konuşuyordu üniversite okuyormuş burada !;?
18 yaş oldum nesini dava edeceğim ki git ise gir okuma çalış derler 😔
Varya dişini sıkıp 1 yıl yatılı işte çalışsa kendide rahat edecek bende ama kafasına teyzem giriyor. 4 yıl sonra yatağa vs düşse dusmesede karşısında öğretmen hemşire vs olmuş okuttuğu kızı olacak ama anlamıyor işte
Amcamın kızı evli üç çocuğu var 46 yaşında kocasıyla kavga ediyor kocası bunu dövüyor bu da polise gidip diyor ki babam beni istemiyor polis amcamin ağzına ssicmadigi kaldı. Sen erkek değilsin kimse sana çalış diyemez tamam mı annene de gerekirse şantaj yap bana bakmadığını herkese anlatırım de. Kendince cabala derken bunları kastettdim pes etme önce kendini saglama al babanın da peşini bırakma. o devletin Allah belasını versin Suriyelilerin bbokunu yiyorlar. Neyse benden bu kadar dediklerimi yabana atma üniversite işini de bırakma
Ne zaman olsa güvenlik olursun
O ne demek anlayamadım