21 yaşındayım bana abla, hanımefendi, bayan gibi terimler kullanıyorlar. Ben yaşlı mıyım?

Kendimi kötü hissettiriyor.
İlgisiz sevgisiz geçen bir ömür.
Ne çocukluğumu yaşadım ne gençliğimi yaşayabiliyorum. Çok gerginim. Bana öyle söyleyince ne alaka ya ben küçük bir kızım daha ne alaka alooo diyorum içimden😥😞💔
Güncellemeler
+1 yıl
İsmimle hitap edilmesi daha cok hosuma gider
21 yaşındayım bana abla, hanımefendi, bayan gibi terimler kullanıyorlar. Ben yaşlı mıyım?
Cevapla