İşyerine gelen ve yaşıtım gibi olan bazı müşteriler bana abla diyorlar ben yaşlı mı gösteriyorum demek bu?

Ya benle yaşıtlar veya bir iki yıl küçük veya büyükler. Ben yaşlı mı gösteriyorum :( Saygıdan söylendiğini sanmıyorum bu arada

İşyerine gelen ve yaşıtım gibi olan bazı müşteriler bana abla diyorlar ben yaşlı mı gösteriyorum demek bu?
Cevapla