30'lu yaşlar insanın üzerinde neden baskı yaratıyor?

30'lu yaşlara gelmekten memnun olmayan tek ben değilimdir sanırım. Üzerimde daha fazla ağırlık, baskı, yük varmış gibi hissediyorum. Sanki giderek altında ezilecekmişim gibi. Böyle hisseden 30'lu yaşlarda olan insanlar var mı? Varsa kişisel sebepleriniz nedir?

Güncellemeler
+1 yıl
Evlilik ve çocuk sahibi olmak için geç kalma sebebiyle değil bendeki durum. Çoğu kişi buna yormuş ama değil. Daha farklı sebepleri olanlar varsa sebepleri yazabilir.
30'lu yaşlar insanın üzerinde neden baskı yaratıyor?
Cevapla