• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

30'lu yaşlar insanın üzerinde neden baskı yaratıyor? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
715
Yapay Zekaya Sor
30'lu yaşlar insanın üzerinde neden baskı yaratıyor?
Cevapla
Nedir Soruları Memnuniyet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

48

Cevap

120

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    29 yaşındayken gece bir anda uyanıyordum 30 a gireceğim diye. Uykularım kaçıyordu

    1
    0 Yorumla
  • Dumanseven
    Dumanseven Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    Evet ya ben yaşlandığımı hissediyorum bide

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynı his bende de oluyor

      Yorumla
  • SueɹrdʞuɔnK
    SueɹrdʞuɔnK Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 89%
    +1 yıl

    Bende memnun değilim

    2
    38 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de memnun değilim

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Yaş kaç sizin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam 30 ama 30'uma girdiğim akşam ağlamıştım.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      30 dan sonra sanki ben yavaşladım zaman hızlandı gibi geldi bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben zaman geçtikçe daha fazla acı çekiyormuşum gibi hissetmeye başladım. Sanki 31, 32 diye devam ettikçe daha da ağırlaşacak o his. Bana öyle geliyor.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Bende de farklı duygular var ama en çok zaman hızlı geçiyor ben yavaşlıyorum gibi geliyor bu durum canımı sıkıyor eskiden akşam olmazdı mesela artık çok hızlı oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zamanın hızlı geçiyor olması belki bir bakıma daha iyidir. İçinde bulunduğunuz zaman donmuş gibi gelince o anki hislerinizin yoğunluğu da artıyor gibi oluyor. Zaman göreceli derler, iyi zamanlar çabucak geçer benim için. Kötü zamanlarda da yarım saati zor geçiriyor gibiyim.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      İyi kötü zaman fark etmiyor bana yıl nasıl başladı bitti onu falan anlamıyorum bir süredir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Meşgaleniz varsa ve size yetiyorsa zaman daha hızlı geçiyor ya da öyle hissettiriyor. Kaygılarınız arttıkça zamanla olan davanız da artıyor.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Meşgalem de yok maalesef şu sıra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zihnen kendinizi donatmaya çabalamak iyi geliyor ama her şey biter kendi zihninizle kalırsınız. Film izlersiniz ama film bittikten bir süre sonra zihin konuşmaya başlar.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Sizin ne derdiniz var?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Derdi olmayan insan mı var ki bu devirde... Hayata dair şeyler, insan kendini anlamsız hissediyor.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Kendine değer vermen gerek yoksa kimse değer vermiyor bu hayatta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunu çok iyi biliyorum gerçekten. İnsan kendine yetemediği şeylerden yıkılıyor, yorgun düşüyor.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Hayat hepimizin hayatının zor yanları var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Ben yatıyorum geç olmuş sohbet için teşekkürler umarım gönlünüzden geçtiği gibi olur hayatınızda her şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de size teşekkür ederim. Sohbet etmek iyi oluyor bazen. Umarım hepimiz için her şeyin iyisi olur bir gün...

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Amin inşallah herşeyin hayırlısı

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Zaman geçsin istediğim günleri özlüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de öyle sayılır. Bu yaşlarımı merak ederdim o zamanlar meğer ne berbat olacakmış...

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum 22-24 arası en iyisiymiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanırım 25'imden öncesi ama 18'imden biraz sonrasına dönmek isterdim ben de...

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Bende öyle o yılları çok özlüyorum hep kalabilirdim o yıllarda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de özlüyorum, o zamanki hayat enerjimi, neşemi, iyimserliğimi özlüyorum. Zaman sadece yaşlılık hissi değil güvensizlik hissi de getiriyor sanırım.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Çok haklısınız zaten o zamanlara geri dönme şansım olsa bazı şeylere dikkat eder bazı hataları yapmaz pes ettiğim zamanların süresini kısaltır falan şu an olduğum kişiden daha başka birisi olurdum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geçmişteki hatalardan, yanlış kararlardan, yanlış insanlardan kesinlikle pişmanlık oluyor. Geriye dönsem yapmazdım diyebileceğim şeyler epey var ve bunlarla barışmak mümkün gibi görünmüyor bana.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Ben geçmişe dair çoğu şeyi sildim attım hayatımdan ama o arada pek çok şeye de geç kaldım. Hayat bundan sonrası için çabalıyorum en azından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bundan sonrası için istesek de istemesek de çabalamaya mecburuz. Geçim kaygısı, giderek yaşlanma gerçeğinin beraberinde getirdiği muhtemel rahatsızlıklar, muhtemel yalnızlıklar, muhtemel kayıplar... Hepsine dayanmak zorunda hissetmek çok ağır gerçekten!

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Benim canını sıkan tek durum son dönemde zamana karşı yavaş kaldığımı hissediyorum ama bir şekilde bu durumu aşacağım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zamanın gerisinde kalmış gibi hissetmek mi? Her şey o kadar hızlıca değişim geçiriyor ki zaten, bir de haftalık değişen birçok şey de var. Yetişememe hissi konusunda yalnız değilsiniz.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Zamanın gerisinde gibi hissetmek değil benimkisi eskiden gün bitmezdi dolu dolu yaşardım şu an günden bir şey anlamıyorum çok hızlı bitiyor ama bir şekilde çözeceğim bu durumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gün içinde size zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyecek bir şeylerle uğraşıyorsanız da öyle hissedersiniz. Genelde çok kaygı içindeyken zaman geçmek bilmez bir de sabah erken kalkmak da günün uzun gibi gelmesini hissettirir.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Bende biraz farklı oluyor hayatımdaki birtakım olaylardan ötürü bu şekilde oldu sanırım ama ne yapıp edip bu durumun içinden çıkacağım zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyecek bir durumda değilim ama günler hızlı bitiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yaşadığınızı bilmediğim için durumunuzu tam olarak anlayamıyorum ama zaman durumlara göre farklı şekillerde akıyor ya da akmıyor gibi hissettiriyor. Umarım zamanınızı en kısa sürede daha rayında geçen ritimlerde hissedebilirsiniz.

      Yorumla
    • SueɹrdʞuɔnK
      SueɹrdʞuɔnK
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim umarım sizde hayatta bütün hedef ve hayallerinize ulaşırsınız.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

      Yorumla
  • DedektifGadget34
    DedektifGadget34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Sorumluluklar artiyo yolu yariliyosn laylaylom dobrm geçiyor geçim sıkıntısı artiyo

    0
    0 Yorumla
  • okann73636
    okann73636 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    @duygusalkaktus sana yazamıyorum diğer hesap kapandı xper yetmiyor yasin ben

    0
    0 Yorumla
  • DeliAdam31
    DeliAdam31 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben de kadınların en güzel yılları 30lu yılları olarak görüyorum hep 🤔

    0
    0 Yorumla
  • oskii
    oskii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Her şeyi karşıdan bekleyen taraf olursanız tabi zor bazı şeyler...

    0
    0 Yorumla
  • Aesir
    Aesir Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 730 cevap paylaştı.

    Kadınlarda öyle ya. Erkeklerde bir sıkıntı olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • Klasbey3596
    Klasbey3596 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 27 yaşındayım. Bakalım ben 30 da ne hissedeceğim

    0
    0 Yorumla
  • Adartmnskc
    Adartmnskc Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.

    Çünkü gelecek kaygısı, insanların davranışları, yaklaşan ve başlayan sağlık sorunları hepsi

    0
    0 Yorumla
  • sakinbiri49
    sakinbiri49 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 64%
    +1 yıl

    Yaşım geçti takıntısı yapıyor kadınlar genelde buda baskıya yol açıyor

    0
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Bende de var 40 oldum hala var. Giderek artıyor hafiften.

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Neden öyle peki neden böyle hissediyor ya da düşünüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    39 yaşındayım yaşımı seviyorum ve gayet mutluyum

    0
    0 Yorumla
  • Akansel81
    Akansel81 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 737 cevap paylaştı.

    Daha sonra kırka çok var diyip kendini teselli ediyorsun

    0
    0 Yorumla
  • gencbiri123
    gencbiri123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 40%
    +1 yıl

    Kadınlarda biyolojik baskı var.

    Erkeklerde yok diye biliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • emr7_
    emr7_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Yaşadığımız hayat ve sorumluluklar bizi istemeden bu noktaya getiriyor çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • _Burak63
    _Burak63 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 70%
    +1 yıl

    bende aynı durumdayım tamda 30 undayım. ama benimkisi heralde gönül acısından

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    30 yaşında bir kadına kimsenin laf söz söyleme hakkı yok

    0
    0 Yorumla
  • Lonelyness
    Lonelyness Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl

    Evet, belli bir noktadan sonra da salıyorsun, kabulleniş ve kapanış

    0
    0 Yorumla
  • Evdeyokum
    Evdeyokum Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.

    Benim üzerimde baskı yaratmıyor şu an çünkü kabulleniyorum yaşlanacak olmayı

    0
    0 Yorumla
  • initio
    initio Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.

    30'dan sonra kanser olma riskin de artıyor. Geçmiş olsun.

    0
    0 Yorumla
  • FakBadi48
    FakBadi48 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 672 cevap paylaştı.

    Etraftan gelen evlen evlen baskıları delirtici

    0
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Baskı yaratmıyor. Baskıyı insanlar yaratıyor. Sen sadece kendi işine bak.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İşin zor canım 30 lu yaşlar seni beğenen de olmaz artık kim napsın seni zaten bide iş güç kosusturmaca boş ver sen bence

    0
    0 Yorumla
  • Sencerfth01
    Sencerfth01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benimde var o histen evlen diyen var çocuk sahibi ol diyen var evlendirmek için acele eden var birisini bulmak lazım diye acele eden var baskı kuran var ve 30 lu yaşlarda hsyat yalnız çekilmiyor gibi geliyor tabii

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Ben 34 yaşındayım kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum

    0
    0 Yorumla
  • amanyaoff
    amanyaoff Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkeklerde cok olmaz belkide kadınlarda durum cok fazla hissediliyor cocuk yapma durumu yüzündendir oda bence belli bir yas araligi var saglikli dogum icin onu kacirma muhabbeti var oyuzden yaklastikca insan geriliyor

    0
    0 Yorumla
  • leyla21343
    leyla21343 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yavaş yavaş yaş almanın ağırlığı olsa gerek bende bunlm yaratti

    1
    0 Yorumla
  • Orduludeliseni
    Orduludeliseni Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aynen ya. Ben 30 yaşındayım ve kendimi bitik hissediyorum. Yoruldum

    1
    0 Yorumla
  • Mamikara5368
    Mamikara5368 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Boş boş yorumlar 30 nedir çok genç kadının en güzel zamanları 20yaşındaki bacaksizlar yorum yapıyo kendilerini genç 30 40 yaşındaki insanları yaşlı zannediyolar halbuki kendileri daha çocuk

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aksine 30 yaşını geçtikten sonra kendimi daha iyi, daha rahat hissetmeye başladım.

    0
    2 Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Ben de öyle olacağımı düşünüyorum şu anki hayatımın parası olan versiyonu olacak bence ki öyle olursa ben güzel yaşarım o hayatı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah kardeş. 7 yılın var ve o 7 yıl içerisinde her istediğini başarma şansına sahipsin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben tabii ki. Bu yaşa kadar çok para kazanmanın bir yolunu bulmalıydım. Ama şans meselesi biraz da. Evliliğin canı cehenneme bu arada.

    1
    1 Yorumla
    • Red_Blackk
      Red_Blackk
      +1 yıl

      Ayrıldın sanırım

      Yorumla
  • arwendes
    arwendes Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    En azından hayatta bir yerlere gelmişsin. Ben henüz 20 yaşındayım. Geleceğim kapkaranlik ve belirsiz...

    0
    0 Yorumla
  • Yusuf_____2163
    Yusuf_____2163 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    Çünkü artık çocukluk ve ilk gençlik dönemleri bitmiş artık bir şeyler yapma vakti gelecek için birikim yapma vakti yani kısacası gelecek kaygısı

    0
    0 Yorumla
  • thvlslpsl
    thvlslpsl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Daha olgun oluyorsun ama içinde bir çocukta oluyor hem o yaşta o şekilde hissetmek gayet normal

    1
    0 Yorumla
  • SaandaaL34
    SaandaaL34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    o stresı astım cunkı kendı ısım kendı duzenım var bu sebepten dolayı cevre baskısı olamıyor

    1
    0 Yorumla
  • rumiiiiiiii
    rumiiiiiiii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sorma sanki ömrümüzün sonuna geldin 30una geldn artık şole yap böyle yap sizene be

    0
    0 Yorumla
  • birdumqn
    birdumqn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    Eee yavas yavas gençliğin gittiğim far ediyor insan işte bütün mesele

    0
    0 Yorumla
  • yarennnnnnn53
    yarennnnnnn53 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Çünkü 30lu yaşlar tam olgunlaşacagın yaşlar olduğu içindir baskı değil stres yaşıyosundur muhtemelen

    0
    0 Yorumla
  • mitakodri
    mitakodri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    30 yaşında değilim yorumlara bakmaya geldim

    1
    0 Yorumla
  • zeynep3000
    zeynep3000 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.

    Çevre baskısı sadece o

    0
    0 Yorumla
  • redbulll3434
    redbulll3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Soruyu görünce yalnız olmadığımı anladım

    0
    0 Yorumla
  • BuzlarTrileçesi
    BuzlarTrileçesi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı.

    Her yaşın ayrı bi baskısı yok mu zaten

    0
    0 Yorumla
  • Miray_0003
    Miray_0003 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaş değil insanın kendisi yaratıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Nur29290
    Nur29290 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 993 cevap paylaştı.

    Benim en güzel yaşım 30 oldu sanırım 😀

    0
    0 Yorumla
  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı.

    30 yaş sendromu bence

    0
    0 Yorumla
  • melissakübra
    melissakübra Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Bence ben öyle hissetmem bu seninle alakalı

    0
    0 Yorumla
  • Mylcky
    Mylcky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    Aman uzak olsun yaa 😂

    0
    0 Yorumla
  • Matmazel58
    Matmazel58 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.

    Ben gayette mutluyum 🥰

    0
    0 Yorumla
  • Mentalite01
    Mentalite01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Evliliğe geç kaldığımız için bence

    0
    0 Yorumla
  • Kafkas01
    Kafkas01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    Erkek için ise başlangıç, yaşlanıyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    Yolun yarisi gibi oluyor ondan olabilir

    0
    0 Yorumla
  • beyt_16
    beyt_16 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kadınlar İçin 30 yaşlı gibi demek

    0
    1 Yorumla
    • Kafkas01
      Kafkas01
      +1 yıl

      Evet öyle, 25 te bitiyorlar

      Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    İnsan biseyler e geç kalmış olmaktan korkuyor

    0
    0 Yorumla
  • SekstingPadişahı
    SekstingPadişahı Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    30 çok değişik bir yaş

    0
    0 Yorumla
  • JackRocker
    JackRocker Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Baskı maskı yok bende

    0
    0 Yorumla
  • mehmet0234
    mehmet0234 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 62%
    +1 yıl

    Çünkü köprüden önce son çıkış da ondan 😊

    0
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    30 yaş sendromu yaşıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Elite_joys
    Elite_joys Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.

    Gayet memnunum Hatta 40 yaşlarını iple çekiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 30'lu yaşlar insanın üzerinde neden baskı yaratıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

27 yaş beni neden zorluyor? 28 cevap verildi
Insan 30dan sonra neden asik olamaz? 10 cevap verildi
30 yaş si̇zi̇n i̇çi̇n ne i̇fade edi̇yor? 96 cevap verildi
30 yaş neden böyle? 10 cevap verildi
30 yaş bana neden çok yaşlı geliyor? 37 cevap verildi
30 yaşında herşeye geç kalmış hissetmek bir orta yaş krizi midir? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨