AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
29 yaşındayken gece bir anda uyanıyordum 30 a gireceğim diye. Uykularım kaçıyordu
Evet ya ben yaşlandığımı hissediyorum bide
Aynı his bende de oluyor
Bende memnun değilim
Ben de memnun değilim
Yaş kaç sizin?
Tam 30 ama 30'uma girdiğim akşam ağlamıştım.
30 dan sonra sanki ben yavaşladım zaman hızlandı gibi geldi bana
Ben zaman geçtikçe daha fazla acı çekiyormuşum gibi hissetmeye başladım. Sanki 31, 32 diye devam ettikçe daha da ağırlaşacak o his. Bana öyle geliyor.
Bende de farklı duygular var ama en çok zaman hızlı geçiyor ben yavaşlıyorum gibi geliyor bu durum canımı sıkıyor eskiden akşam olmazdı mesela artık çok hızlı oluyor
Zamanın hızlı geçiyor olması belki bir bakıma daha iyidir. İçinde bulunduğunuz zaman donmuş gibi gelince o anki hislerinizin yoğunluğu da artıyor gibi oluyor. Zaman göreceli derler, iyi zamanlar çabucak geçer benim için. Kötü zamanlarda da yarım saati zor geçiriyor gibiyim.
İyi kötü zaman fark etmiyor bana yıl nasıl başladı bitti onu falan anlamıyorum bir süredir
Meşgaleniz varsa ve size yetiyorsa zaman daha hızlı geçiyor ya da öyle hissettiriyor. Kaygılarınız arttıkça zamanla olan davanız da artıyor.
Meşgalem de yok maalesef şu sıra
Zihnen kendinizi donatmaya çabalamak iyi geliyor ama her şey biter kendi zihninizle kalırsınız. Film izlersiniz ama film bittikten bir süre sonra zihin konuşmaya başlar.
Sizin ne derdiniz var?
Derdi olmayan insan mı var ki bu devirde... Hayata dair şeyler, insan kendini anlamsız hissediyor.
Kendine değer vermen gerek yoksa kimse değer vermiyor bu hayatta
Bunu çok iyi biliyorum gerçekten. İnsan kendine yetemediği şeylerden yıkılıyor, yorgun düşüyor.
Hayat hepimizin hayatının zor yanları var
Kesinlikle öyle
Ben yatıyorum geç olmuş sohbet için teşekkürler umarım gönlünüzden geçtiği gibi olur hayatınızda her şey
Ben de size teşekkür ederim. Sohbet etmek iyi oluyor bazen. Umarım hepimiz için her şeyin iyisi olur bir gün...
Amin inşallah herşeyin hayırlısı
Zaman geçsin istediğim günleri özlüyorum
Ben de öyle sayılır. Bu yaşlarımı merak ederdim o zamanlar meğer ne berbat olacakmış...
Bende öyle düşünüyorum 22-24 arası en iyisiymiş
Sanırım 25'imden öncesi ama 18'imden biraz sonrasına dönmek isterdim ben de...
Bende öyle o yılları çok özlüyorum hep kalabilirdim o yıllarda
Ben de özlüyorum, o zamanki hayat enerjimi, neşemi, iyimserliğimi özlüyorum. Zaman sadece yaşlılık hissi değil güvensizlik hissi de getiriyor sanırım.
Çok haklısınız zaten o zamanlara geri dönme şansım olsa bazı şeylere dikkat eder bazı hataları yapmaz pes ettiğim zamanların süresini kısaltır falan şu an olduğum kişiden daha başka birisi olurdum
Geçmişteki hatalardan, yanlış kararlardan, yanlış insanlardan kesinlikle pişmanlık oluyor. Geriye dönsem yapmazdım diyebileceğim şeyler epey var ve bunlarla barışmak mümkün gibi görünmüyor bana.
Ben geçmişe dair çoğu şeyi sildim attım hayatımdan ama o arada pek çok şeye de geç kaldım. Hayat bundan sonrası için çabalıyorum en azından
Bundan sonrası için istesek de istemesek de çabalamaya mecburuz. Geçim kaygısı, giderek yaşlanma gerçeğinin beraberinde getirdiği muhtemel rahatsızlıklar, muhtemel yalnızlıklar, muhtemel kayıplar... Hepsine dayanmak zorunda hissetmek çok ağır gerçekten!
Benim canını sıkan tek durum son dönemde zamana karşı yavaş kaldığımı hissediyorum ama bir şekilde bu durumu aşacağım.
Zamanın gerisinde kalmış gibi hissetmek mi? Her şey o kadar hızlıca değişim geçiriyor ki zaten, bir de haftalık değişen birçok şey de var. Yetişememe hissi konusunda yalnız değilsiniz.
Zamanın gerisinde gibi hissetmek değil benimkisi eskiden gün bitmezdi dolu dolu yaşardım şu an günden bir şey anlamıyorum çok hızlı bitiyor ama bir şekilde çözeceğim bu durumu
Gün içinde size zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyecek bir şeylerle uğraşıyorsanız da öyle hissedersiniz. Genelde çok kaygı içindeyken zaman geçmek bilmez bir de sabah erken kalkmak da günün uzun gibi gelmesini hissettirir.
Bende biraz farklı oluyor hayatımdaki birtakım olaylardan ötürü bu şekilde oldu sanırım ama ne yapıp edip bu durumun içinden çıkacağım zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyecek bir durumda değilim ama günler hızlı bitiyor
Ne yaşadığınızı bilmediğim için durumunuzu tam olarak anlayamıyorum ama zaman durumlara göre farklı şekillerde akıyor ya da akmıyor gibi hissettiriyor. Umarım zamanınızı en kısa sürede daha rayında geçen ritimlerde hissedebilirsiniz.
Çok teşekkür ederim umarım sizde hayatta bütün hedef ve hayallerinize ulaşırsınız.
Ben de teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Sorumluluklar artiyo yolu yariliyosn laylaylom dobrm geçiyor geçim sıkıntısı artiyo
@duygusalkaktus sana yazamıyorum diğer hesap kapandı xper yetmiyor yasin ben
Ben de kadınların en güzel yılları 30lu yılları olarak görüyorum hep 🤔
Her şeyi karşıdan bekleyen taraf olursanız tabi zor bazı şeyler...
Kadınlarda öyle ya. Erkeklerde bir sıkıntı olmuyor.
Ben 27 yaşındayım. Bakalım ben 30 da ne hissedeceğim
Çünkü gelecek kaygısı, insanların davranışları, yaklaşan ve başlayan sağlık sorunları hepsi
Yaşım geçti takıntısı yapıyor kadınlar genelde buda baskıya yol açıyor
Bende de var 40 oldum hala var. Giderek artıyor hafiften.
Neden öyle peki neden böyle hissediyor ya da düşünüyorsun
39 yaşındayım yaşımı seviyorum ve gayet mutluyum
Daha sonra kırka çok var diyip kendini teselli ediyorsun
Kadınlarda biyolojik baskı var.
Erkeklerde yok diye biliyorum.
Yaşadığımız hayat ve sorumluluklar bizi istemeden bu noktaya getiriyor çünkü.
bende aynı durumdayım tamda 30 undayım. ama benimkisi heralde gönül acısından
30 yaşında bir kadına kimsenin laf söz söyleme hakkı yok
Evet, belli bir noktadan sonra da salıyorsun, kabulleniş ve kapanış
Benim üzerimde baskı yaratmıyor şu an çünkü kabulleniyorum yaşlanacak olmayı
30'dan sonra kanser olma riskin de artıyor. Geçmiş olsun.
Etraftan gelen evlen evlen baskıları delirtici
Baskı yaratmıyor. Baskıyı insanlar yaratıyor. Sen sadece kendi işine bak.
İşin zor canım 30 lu yaşlar seni beğenen de olmaz artık kim napsın seni zaten bide iş güç kosusturmaca boş ver sen bence
Benimde var o histen evlen diyen var çocuk sahibi ol diyen var evlendirmek için acele eden var birisini bulmak lazım diye acele eden var baskı kuran var ve 30 lu yaşlarda hsyat yalnız çekilmiyor gibi geliyor tabii
Ben 34 yaşındayım kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum
Erkeklerde cok olmaz belkide kadınlarda durum cok fazla hissediliyor cocuk yapma durumu yüzündendir oda bence belli bir yas araligi var saglikli dogum icin onu kacirma muhabbeti var oyuzden yaklastikca insan geriliyor
Yavaş yavaş yaş almanın ağırlığı olsa gerek bende bunlm yaratti
Aynen ya. Ben 30 yaşındayım ve kendimi bitik hissediyorum. Yoruldum
Boş boş yorumlar 30 nedir çok genç kadının en güzel zamanları 20yaşındaki bacaksizlar yorum yapıyo kendilerini genç 30 40 yaşındaki insanları yaşlı zannediyolar halbuki kendileri daha çocuk
Aksine 30 yaşını geçtikten sonra kendimi daha iyi, daha rahat hissetmeye başladım.
Ben de öyle olacağımı düşünüyorum şu anki hayatımın parası olan versiyonu olacak bence ki öyle olursa ben güzel yaşarım o hayatı
İnşallah kardeş. 7 yılın var ve o 7 yıl içerisinde her istediğini başarma şansına sahipsin.
Ben tabii ki. Bu yaşa kadar çok para kazanmanın bir yolunu bulmalıydım. Ama şans meselesi biraz da. Evliliğin canı cehenneme bu arada.
Ayrıldın sanırım
En azından hayatta bir yerlere gelmişsin. Ben henüz 20 yaşındayım. Geleceğim kapkaranlik ve belirsiz...
Çünkü artık çocukluk ve ilk gençlik dönemleri bitmiş artık bir şeyler yapma vakti gelecek için birikim yapma vakti yani kısacası gelecek kaygısı
Daha olgun oluyorsun ama içinde bir çocukta oluyor hem o yaşta o şekilde hissetmek gayet normal
o stresı astım cunkı kendı ısım kendı duzenım var bu sebepten dolayı cevre baskısı olamıyor
Sorma sanki ömrümüzün sonuna geldin 30una geldn artık şole yap böyle yap sizene be
Eee yavas yavas gençliğin gittiğim far ediyor insan işte bütün mesele
Çünkü 30lu yaşlar tam olgunlaşacagın yaşlar olduğu içindir baskı değil stres yaşıyosundur muhtemelen
30 yaşında değilim yorumlara bakmaya geldim
Çevre baskısı sadece o
Soruyu görünce yalnız olmadığımı anladım
Her yaşın ayrı bi baskısı yok mu zaten
Yaş değil insanın kendisi yaratıyor.
Benim en güzel yaşım 30 oldu sanırım 😀
30 yaş sendromu bence
Bence ben öyle hissetmem bu seninle alakalı
Aman uzak olsun yaa 😂
Ben gayette mutluyum 🥰
Evliliğe geç kaldığımız için bence
Erkek için ise başlangıç, yaşlanıyorsunuz
Yolun yarisi gibi oluyor ondan olabilir
Kadınlar İçin 30 yaşlı gibi demek
Evet öyle, 25 te bitiyorlar
İnsan biseyler e geç kalmış olmaktan korkuyor
30 çok değişik bir yaş
Baskı maskı yok bende
Çünkü köprüden önce son çıkış da ondan 😊
30 yaş sendromu yaşıyorsun
Gayet memnunum Hatta 40 yaşlarını iple çekiyorum