Özel hayatı anlatmayınca daha güzel oluyor?

Ben ne zaman özel hayatımı arkadaşlarıma anlatsam hep kötü sonuçlanıyor bir erkek arkadaşim oluyor anında arkadaşlarıma söylüyorum ve ertesi gün erkek arkadaşımla ilişkim bitiyor Birkaç defa denedim bunu mesela son ilişkimi arkadaşımlarıma söylemedim ve şu an çok iyi devam ediyor söyleyince nazar değiyor sanki. siz özel hayatınızı arkadaşlarınıza söyler misiniz?
Özel hayatı anlatmayınca daha güzel oluyor?
Cevapla