En güzeli özelini anlatmamak, artık arkadaşlara dahi tedbirli olmak değil mi?

Benim yakın arkadaşım Var, bana derdini anlattı anlattı geçen. Dur dedim bende anlatayım napacak. Cevap olarak 😕: bu emojiyi atmış. Saka gibi 😁
En güzeli özelini anlatmamak, artık arkadaşlara dahi tedbirli olmak değil mi?
Cevapla