Çok iyi giden şeylerin tek sırrı kimseye anlatmamak mıdır gerçekten?

Soru da olduğu gibi gerçekten öyle bir şey var mıdır? Buna genelde Murphy yasası diyorlarmış. Evet eski ilişkilerimin birinde öyle birsey yaşadım. Annemde öyle diyor. Sizde böyle bir şey yaşadınız mı?
Çok iyi giden şeylerin tek sırrı kimseye anlatmamak mıdır gerçekten?
Cevapla