En yakın arkadasımla bu aralar sürekli tartısıyoruz?

en yakın arkadasım melisa var 4 senelik arkadasım simdiye kadar hiç küsmedik hep yedigimiz içtigimiz ayrı gitmezdi ama bu son iki aydır sürekli kavga ediyoruz bunun sebebi de erkeklerle cok oynuyo ve bana yaptıgı bir yanlış olmamasına rağmen benim gücüme gidiyo çünkü biliyorum insanların duygularıyla oynanmasının kötü bişey oldugunu. Benım yakın bı arkadasım melisadan hoşlanıyodu melisayla aralarını yapıyım dedım baktım melisa bu cocukla beraber on kişiyle daha konusuyo kardesimden de benden de uzak dur orospusun dedim gücüme gitti küstüm konusmuyorum sizce iyi mi yapıyorum içimden neden sürekli kavga etmek geliyo fikirlerinizi söylersenız sevınırım
En yakın arkadasımla bu aralar sürekli tartısıyoruz?
Cevapla