En yakın arkadasımla sırdasım olan kişiyle aramız bozuk eskiden sürekli bütün gün 7/24 konusurduk hala konusuyoruz ama o kadar cok degil ve soguk?

soguk derken yani eski samimiyetmiz yok bu benim canımı sıkıyor ama ona kırmamak iin hiçbirşey soylemiyorum içimde tutuyom düşüncelerimi ne yapmam lazım kafam karısık nerdeyse bunalıma girdim. ss
En yakın arkadasımla sırdasım olan kişiyle aramız bozuk eskiden sürekli bütün gün 7/24 konusurduk hala konusuyoruz ama o kadar cok degil ve soguk?
Cevapla