Arkadaşımla aramızda bir şeyler geçti ve ne zaman bir araya gelsek kendimize hakim olamıyoruz?

4-5 senelik bir arkadaşımla 3 sene kadar önce şakasına *püşmemizle başladı her şey. artık ne zaman ikimiz yalnız kalsak doğru dürüst duramıyoruz. bazen birbirimizin c*nsel organlarını okşamaya kadar ileri gidiyor bu yakınlaşmalarımız. ikimiz de yapmamamız gerektiğinin farkındayız. üstelik ben başka birinden hoşlanıyorum. birbirimizle konuşurken konu bir şekilde *inselliğe geliyor her seferinde. artık sadece normal arkadaşlar olmak istiyorum, onun istediğinden pek emin değilim. bazen kullanılmış gibi hissediyorum. onu hayatımdan çıkarabilecek ya da durumu aileme açıklayacak cesaretim yok. ikimiz de ergeniz gibi bir sebebin altına sığınamam. sizce ne yapmalıyım?
Arkadaşımla aramızda bir şeyler geçti ve ne zaman bir araya gelsek kendimize hakim olamıyoruz?
Cevapla