Sevgilimle Durduk Yere Aramda Bir Şey Yokken Kavgalıymız Gibi Ve Kötü Hissediyorum?

sevgilimle normalde iyiyiz ve iyi anlaşıyoruz yanyanayken güzel eğlenceli vakit geçiriyoruz bol bol gülüyoruz ediyoruz sarılıyoruz falan ama mesajlaşmalara gelince akşamları bazen birbirimize karşı istemsizce soğuk oluyoruz, kavgalıymışız gibi hissediyoruz fakat aynı gün yan yanayken hiçbir şeyimiz olmuyor gayet iyiyiz ama aynı günün gecesi bu dediğim gibi oluyor, mesela bu akşam aynı oldu ben yatıyorum iyi geceler dedi ve 10dk sonra ben niye aramızda bişi olmuş kavga etmişiz gibi hissediyorum dedi yani aynı duyguları hissediyoruz birimizin morali bozuk modu düşük olunca diğeri hemen anlıyor aynı şeyleri hissediyoruzz, sizce bu ani olan akşamları mesajlaşmalardaki ortada hiçbir şey yokken sevgilimle kavga etmiş gibi hissetmenin, depresyonda hissetmenin bi bunalmanın sebebi nedir? Lütfen bişiler söyleyin böyle olunca kendimizi çok kötü hissediyoruz sizlerde de oluyor muu..
Sevgilimle Durduk Yere Aramda Bir Şey Yokken Kavgalıymız Gibi Ve Kötü Hissediyorum?
Cevapla