Arkadaşım evime davet etmediğim için bozuldu, sizce ayıp mı ettim?

Arkadaşlar merhaba. Çok yakın olmadığım ama uzakta olmadığım sevdiğim bir arkadaşım var. Yani yakın değiliz ama resmide değiliz. kendisi yurtdısında yasıyor. Bir kaç günlüğüne türkiyeye geldi. Neyse bugün aradı ve benim bulunduğum ilçeye geldiğini söyledi. Mğsaitmisin diye sordu. Benimde kücük bebeğim var dün gece uyumadım çok yprgunum halsizim kafam kaldırmıyor yani

neyse bi bahaneyle reddettim. Ama kızmış olmalı bi kaç saat sonra aradım reddetti.
yani haksızmıyım bilemiyorum baştan neden sormayıp bulunduğum ilçeye geliyorsun önce bi sor sonra gel

bir yandanda diyorum ayıp mı ettim çok arada kaldım

siz ne düşünüyprsunuz?

Arkadaşım evime davet etmediğim için bozuldu, sizce ayıp mı ettim?
Cevapla