Arkadaşımla buluşup gittiğimiz yerde başka eski bir arkadaşla karşılaştık. Sohbet muhabbet derken çıkışta eve ben bırakayım dedi ben de onunla döndüm.
Diğer arkadaşıma ayıp olmuş mudur?
Kız kıza gidilen bir yerdi fesatlık yapmayın.

Arkadaşımla buluşup gittiğimiz yerde başka eski bir arkadaşla karşılaştık. Sohbet muhabbet derken çıkışta eve ben bırakayım dedi ben de onunla döndüm.
Diğer arkadaşıma ayıp olmuş mudur?
Kız kıza gidilen bir yerdi fesatlık yapmayın.

Ayıp olmaz niye olsun ki. Samimi bir arkadaşlıksa problem olmaz ama kadınların unutmamak gibi de pis bir huyları var. Yarın birgün aynını yapar yani. ya da önüne indirir.
Hayır bence ayıp olmamıştır. zaten kendisi gitmek istemiş yani ısrar etmenize rağmen sizinle gelmediyse neden ayıp olsun ki? bilerek orada bırakmak veya hiç sormamak ayıp olurdu belki de
Değil mi yani bence de
Cevap
15Cevap
Ayıp ettin. Yola kimle çıktıysan, yolu onunla bitireceksin. Bildiğin satışa getirmişsin. Bana yapılsa yüzüne bile bakmam.😈😂
Arkadaşların aslan burcu değiller ondandır 😂
😈 dağda bir tane kral olur
Bana hiç öyle gelmedi sorundan sonra ama neyse...😂
😂😂😂
Eğer haberi olmadan bırakıp geldiysen, ve ya yalnız kaldıysa ayıp evet.
ban diğer orada bıraktığın arkadaşın olsam senle bir daha asla imkanı yok görüşmem 😀
Ya onun evi çok yakındı gelmedi bizimle 😄 hem dedim o kadar sen git dedi bana
net küserdim 😀
Küsemez kii gönlünü alırım 😄
Bana yapılsa ayıp derim. Çok nezaketsiz bir davranış olarak görürüm.. bir daha çıkmak isterse dahi tekrar buluşmam o kişiyle
Ayıp olmuş bence.
Yola çıktığınla yolda bulduğunu değiştirmeseydin iyiymiş, benim başıma gelse o arkadaşla daha su almaya çıkmazdim
Haber verdiysen neyse de, vermediysen kesin ayıp olmuştur.
Biraz ayıp olmuş evet. Ben olsam darılırdım
Resmen ekmişsin arkadaşını ben olsam küserdim...😄
Bildiğin ekmişsin işte arabayı bulunca.😄
Mühim konuları konuşurken ekme olmuyo mu.😄
Diğer arkadaşınla da konuşabilirdin o möhöm konuları. 😄
Taam neyse daha fazla gelmeyim üzerine.😄
Ona da teklif ettiysen sorun yok.
Ne güzel. 😄 Niye gelmedi?
Sorun yok öyleyse.
Evet abla sen ne ayaksın kdjjsjs
Troll abla in the KS jdjjss
Ne ayıp şey cıks cıks, oldu mu şimdi 😄
Çok samimi değilsen salla :D
biraz evet ayıp olmuş beraber geldiğin arkadaşına
Satış dhdjsjjs saka saka ayip yok
İnce düşünen biriyse olmuştur..😬
Evet, benim nezdimde ayıp olmuş.
Hayır bence
Değil
Çok ayıppppp
Evet hadi git bi köşe de utann
ayıp olmuş
Ayıp olmuş
Bilmem olabilirde
Yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?