Arkadaşla gittiğim mekandan eve başka bir arkadaşla döndüm ayıp mı ettim?

Arkadaşımla buluşup gittiğimiz yerde başka eski bir arkadaşla karşılaştık. Sohbet muhabbet derken çıkışta eve ben bırakayım dedi ben de onunla döndüm.

Diğer arkadaşıma ayıp olmuş mudur?

Kız kıza gidilen bir yerdi fesatlık yapmayın.

Arkadaşla gittiğim mekandan eve başka bir arkadaşla döndüm ayıp mı ettim?
Arkadaşla gittiğim mekandan eve başka bir arkadaşla döndüm ayıp mı ettim?
Cevapla