Gençlerin yaşlılara yer vermesi gerekmez mi?

Toplu tasimalarda 16-17 yasinda bi gencin oturup 60 yaşında bi amcanın yaninda dikiliyoken ki genisligi normal mi ben mi cok abartip sinir oluyorum acaba?

Gençlerin yaşlılara yer vermesi gerekmez mi?
Cevapla